"Werk"quote:Op donderdag 5 april 2018 17:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet als je aan het werk bent in deze mafiastaat hoor
Nee Palermoquote:
Werk jaquote:
Carriere tijger? Gewoon werk hoorquote:Op donderdag 5 april 2018 17:30 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Echt hepost over alles behalve werk en probeert dan als carrière tijger indruk te maken hier
Dopfles de mkb accountant.quote:Op donderdag 5 april 2018 17:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Carriere tijger? Gewoon werk hoorBen geen dopfles
"Even gezellig koffie drinken met een random ho van tinder" om 10 uur 's ochtends.quote:Op donderdag 5 april 2018 17:32 schreef Weissmania het volgende:
''goedemorgen, lol vandaag geen zin om te werken, zo even klaarkomen over de borsten van mijn Finse en daarna aan de whiskey''
Om half 4 in de middag
quote:Op donderdag 5 april 2018 17:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
"Even gezellig koffie drinken met een random ho van tinder" om 10 uur 's ochtends.
#BarbLifequote:Op donderdag 5 april 2018 17:32 schreef Weissmania het volgende:
''goedemorgen, lol vandaag geen zin om te werken, zo even klaarkomen over de borsten van mijn Finse en daarna aan de whiskey''
Om half 4 in de middag
De held van weiss. Met z'n lease auto met voordelige afschrijvingquote:
Huh wie?quote:Op donderdag 5 april 2018 17:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De held van weiss. Met z'n lease auto met voordelige afschrijving
Dat is ieders natte droom toch?quote:Op donderdag 5 april 2018 17:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De held van weiss. Met z'n lease auto met voordelige afschrijving
Jaloers, jongen?quote:Op donderdag 5 april 2018 17:32 schreef Weissmania het volgende:
Om half 4 in de middag
Nou...nee...quote:
Religion and/or common sense. Never once.quote:Op donderdag 5 april 2018 17:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, hij mag geen alcohol. Ies haram.
Doe jij niet aan de Ramadan?quote:Op donderdag 5 april 2018 17:36 schreef ElDinosaur het volgende:
Nu we het er toch over hebben, zo maar even een drankje pakken.
In de overtuiging dat je aannames juist zijn? Jazeker. Als een fucking jehova op crystal meth.quote:Op donderdag 5 april 2018 17:36 schreef Weissmania het volgende:
Oh ik was ook nog streng gelovig zeker![]()
Ik kan al die roddels niet bij houden
Thuiswerken ftw.quote:Op donderdag 5 april 2018 17:32 schreef Weissmania het volgende:
Om half 4 in de middag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |