In de overtuiging dat je aannames juist zijn? Jazeker. Als een fucking jehova op crystal meth.quote:Op donderdag 5 april 2018 17:36 schreef Weissmania het volgende:
Oh ik was ook nog streng gelovig zeker![]()
Ik kan al die roddels niet bij houden
Thuiswerken ftw.quote:Op donderdag 5 april 2018 17:32 schreef Weissmania het volgende:
''goedemorgen, lol vandaag geen zin om te werken, zo even klaarkomen over de borsten van mijn Finse en daarna aan de whiskey''
Om half 4 in de middag
quote:Op donderdag 5 april 2018 17:36 schreef Weissmania het volgende:
Oh ik was ook nog streng gelovig zeker![]()
Ik kan al die roddels niet bij houden
Nu gaat weiss zich zorgen over je maken.quote:Op donderdag 5 april 2018 17:36 schreef ElDinosaur het volgende:
Nu we het er toch over hebben, zo maar even een drankje pakken.
Dat doe ik al omdat hij vrouwen alleen anaal wil nemenquote:Op donderdag 5 april 2018 17:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu gaat weiss zich zorgen over je maken.
Eh, wat is deze roddel.quote:Op donderdag 5 april 2018 17:39 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Dat doe ik al omdat hij vrouwen alleen anaal wil nemen
Hij doet wederom een weissje.quote:
'een drankje'quote:Op donderdag 5 april 2018 17:36 schreef ElDinosaur het volgende:
Nu we het er toch over hebben, zo maar even een drankje pakken.
Will Varley?quote:Op donderdag 5 april 2018 18:02 schreef Yvie_lu het volgende:
Date met Me-Mo, wat zal ik eens aandoen.
[ afbeelding ]
Denken dat ik haar ga delenquote:Op donderdag 5 april 2018 18:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow omdat je date met memo hebt. Was gisteren ook bij Will en die speelt vanavond in Tivoli
Uh nee?quote:Op donderdag 5 april 2018 18:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan 5 dagen werken en ook vakantie?
quote:Op donderdag 5 april 2018 18:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[ afbeelding ]
Strap-on?quote:Op donderdag 5 april 2018 18:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht je doet een Barbje.quote:
Misschien niet zo gepast in het openbaar, zou ook niet weten waar ik die vandaan zou moeten halen. Nja nu echt weg anders ben ik nog te laat ookquote:
En veel plezier julliequote:Op donderdag 5 april 2018 18:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien niet zo gepast in het openbaar, zou ook niet weten waar ik die vandaan zou moeten halen. Nja nu echt weg anders ben ik nog te laat ook
Hoe dat kan!quote:Op donderdag 5 april 2018 18:13 schreef Scary_Mary het volgende:
The oven represents the time Jesus was dead in the tomb. We put the rolls in the oven and discuss how Jesus was in the tomb from Friday to Sunday.
https://joyfoodsunshine.com/resurrection-rolls/
Creabea Bijbelles wel, maar wat valt er te discussieren over drie dagen vastzitten in een tombe?
Sicke toestand wel verderquote:Op donderdag 5 april 2018 18:13 schreef Scary_Mary het volgende:
The oven represents the time Jesus was dead in the tomb. We put the rolls in the oven and discuss how Jesus was in the tomb from Friday to Sunday.
https://joyfoodsunshine.com/resurrection-rolls/
Creabea Bijbelles wel, maar wat valt er te discussieren over drie dagen vastzitten in een tombe?
OMG GMquote:Op donderdag 5 april 2018 18:32 schreef MissMSX het volgende:
Wel een goeie voor die katholieken. I.p.v. zo'n schrale hosti gewoon marshmallows uitdelen
Ja, maar hoe dan?quote:Op donderdag 5 april 2018 18:31 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat lezen ze toch al in de Bijbel dat het kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |