De keuken wordt als het goed is half april geleverd, dan moet nog gekeken worden wanneer ie geplaatst wordt. Maar 16/17 april komt een installateur voor het leidingwerk en de elektra dus dan moet de keuken eruit zijn. Hopelijk kunnen snel daarna komen plaatsen.quote:Op donderdag 5 april 2018 21:13 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]Benieuwd naar het eindresultaat! Hoe lang zou de verbouwing moeten duren?
De groepen dan vast aanleggen is dan wel handig als je er het geld voor hebt. Dan nog kun je kijken of je een gaskookplaat wil of niet. Die inductieplaten hebben gewoon dezelfde inbouwmaten, dus die kun je later altijd nog inbouwen als het nodig is.quote:Op donderdag 5 april 2018 21:15 schreef Allures het volgende:
[..]
ja hier gaan we wel groot verbouwen dus dan is meepakken misschien toch logischer
Nah, met een combimagnetron kom je toch wel voldoende de tijd door als je niet zoveel zelf kookt? Hopelijk max 1 à 2 weken of moet er echt bruut verbouwt worden?quote:Op donderdag 5 april 2018 21:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De keuken wordt als het goed is half april geleverd, dan moet nog gekeken worden wanneer ie geplaatst wordt. Maar 16/17 april komt een installateur voor het leidingwerk en de elektra dus dan moet de keuken eruit zijn. Hopelijk kunnen snel daarna komen plaatsen.
Voor nood heb ik nog een extra fornuis in de schuur staan die ik zo even in de keuken kan zetten, tafel erbij met koffieappartaat en combi-magnetron en ik red me wel even. Maar hoop niet dat het weken gaat duren.
Ik kwam een zeker iemand nog tegen maar durfde geen superlike te gevenquote:Op donderdag 5 april 2018 21:15 schreef Weissmania het volgende:
Zou Allures wel een superlike geven als ik haar zou tegenkomen
Neuh dat valt wel mee. Het is alleen kut dat ik dan geen wasbak en kraan heb enzo. Maar verder kan ik me wel even redden.quote:Op donderdag 5 april 2018 21:18 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nah, met een combimagnetron kom je toch wel voldoende de tijd door als je niet zoveel zelf kookt? Hopelijk max 1 à 2 weken of moet er echt bruut verbouwt worden?
mag ik mss vragen als wie jij wil bedoelen?quote:Op donderdag 5 april 2018 21:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kwam een zeker iemand nog tegen maar durfde geen superlike te geven
Multitasken, gewoon met je afwas onder de douche #livingthesinglelifequote:Op donderdag 5 april 2018 21:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Neuh dat valt wel mee. Het is alleen kut dat ik dan geen wasbak en kraan heb enzo. Maar verder kan ik me wel even redden.
Ik heb een badkuipquote:Op donderdag 5 april 2018 21:20 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Multitasken, gewoon met je afwas onder de douche #livingthesinglelife
Neequote:Op donderdag 5 april 2018 21:20 schreef Weissmania het volgende:
[..]
mag ik mss vragen als wie jij wil bedoelen?
quote:Op donderdag 5 april 2018 21:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb een badkuip
Gewoon vol laten lopen en die shit laten weken
Iedereen lacht je uit daaromquote:
Iedereen VS iedereen.quote:
Dit bedoel ikquote:
Nou zolang jij je goede figuurtje en je innerlijke calm voor zover aanwezig kan bewaren, heb jij gewoon de laatste lach tochquote:Op donderdag 5 april 2018 21:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Iedereen lacht je uit daarom
Jij niet, weet ik
Even gevoeld, billen in prima shapequote:Op donderdag 5 april 2018 21:44 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nou zolang jij je goede figuurtje en je innerlijke calm voor zover aanwezig kan bewaren, heb jij gewoon de laatste lach toch
Wacht maar tot je hem omver duwt met je mad skills.quote:
dieet?quote:Op donderdag 5 april 2018 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wacht maar tot je hem omver duwt met je mad skills.
Fuck die zwaartekrachtquote:Op donderdag 5 april 2018 21:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Even gevoeld, billen in prima shape
Tai Chi tempo in het topic nuquote:
Precies, die maakt me niks!quote:
Melk drinkenquote:
Ik werd ook al als propje voorgesteld door iemand anders, als je daar nog iets mee kunt?quote:Op donderdag 5 april 2018 21:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik zie jou nu als zo'n oud aziatisch vrouwtje die in het park staat te tai chi'en.
Ja, zo'n klein dikkig aziatisch vrouwtje met een zonneklep en zo'n boodschappentrolley.quote:Op donderdag 5 april 2018 22:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik werd ook al als propje voorgesteld door iemand anders, als je daar nog iets mee kunt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |