't Is alleen geen officieel record oid.quote:Op donderdag 5 april 2018 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft die vent epilepsie ofzo? Tering
ik gok omdat 's ochtends vers broodquote:Op donderdag 5 april 2018 20:37 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ja, zover was ik al. Maar waarom moet dat ding 's nachts aan dan?
begreep dan ook dat allures wakker word van lawaai van het apparaat.. Daarvoor maakt het denk ik niet zo uit hoelaat je hem aanzetquote:Op donderdag 5 april 2018 20:41 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Daar hoeft dat apparaat niet de hele nacht voor aan te staan toch? Timers ftw enzo
dan heb je in de ochtend vers broodquote:Op donderdag 5 april 2018 20:37 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ja, zover was ik al. Maar waarom moet dat ding 's nachts aan dan?
Jij neemt gewoon een hap meel met wat gist en zout en spoelt het weg met regenwater.quote:
ja maar dan schiet ie toch wel een paar uur voor je op moet aanquote:Op donderdag 5 april 2018 20:41 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Daar hoeft dat apparaat niet de hele nacht voor aan te staan toch? Timers ftw enzo
Nee, in de oven.quote:Op donderdag 5 april 2018 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij neemt gewoon een hap meel met wat gist en zout en spoelt het weg met regenwater.
's Ochtends slaap je minder dan 's nachts lijkt me, maar that could be just me..quote:Op donderdag 5 april 2018 20:45 schreef Lot88 het volgende:
[..]
begreep dan ook dat allures wakker word van lawaai van het apparaat.. Daarvoor maakt het denk ik niet zo uit hoelaat je hem aanzet
Jezusquote:Op donderdag 5 april 2018 20:51 schreef Elvi het volgende:
Iemand heeft haar gezicht op een kussen laten printen en omg
[ afbeelding ]
ik snap je nietquote:Op donderdag 5 april 2018 20:50 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
's Ochtends slaap je minder dan 's nachts lijkt me, maar that could be just me..
quote:Op donderdag 5 april 2018 20:49 schreef Allures het volgende:
[..]
dan heb je in de ochtend vers brood
en anders voegt ie niet zo veel toe. Want een brood heb je super snel in elkaar dus als je het in de loop van de dag wil kun je het net zo makkelijk even zelf doen imo
Of 'm laten kneden voor je naar bed gaat, zodat alleen hoeft af te bakken kan niet?quote:Op donderdag 5 april 2018 20:49 schreef Allures het volgende:
[..]
ja maar dan schiet ie toch wel een paar uur voor je op moet aan
Ik dacht 2 of 3 uur voor de eerste keer kneden
quote:Op donderdag 5 april 2018 20:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat een kutdag op het werk; weer zoals vanouds chaos daar.
Blij dat ik morgen een dag vrij genomen heb om helemaal niets te gaan doen.
quote:Op donderdag 5 april 2018 20:51 schreef Elvi het volgende:
Iemand heeft haar gezicht op een kussen laten printen en omg
[ afbeelding ]
Huiliequote:Op donderdag 5 april 2018 20:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat een kutdag op het werk; weer zoals vanouds chaos daar.
Blij dat ik morgen een dag vrij genomen heb om helemaal niets te gaan doen.
ik weet niet of er zijn die dat kunnen maar die van mij kon dat nietquote:Op donderdag 5 april 2018 20:53 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
[..]
Of 'm laten kneden voor je naar bed gaat, zodat alleen hoeft af te bakken kan niet?
Heb mijn broodbakmachine ook weer opgedoken, maar de gebruiksaanwijzing is zoek dus die moet ik eerst even ergens opsnorren voor ik weer aan de slag kan ermee. En ik wil ook eens no-knead bread proberen
Zo snap ik 'm wel, ik had niet gedacht dat jij zo vroeg opstaat en dat dat ding zo vroeg al herrie ging maken dat het dus echt nacht is enzoquote:Op donderdag 5 april 2018 20:53 schreef Allures het volgende:
[..]
ik snap je niet
Als ik wil dat het brood klaar is als ik om 6.15 op sta, gaat ie ergens voor 4 al kneden
Als ik dan wakker word kom ik niet meer in slaap en dat is nogal kut
Dan gaat het de hele nacht staan rijzen.quote:Op donderdag 5 april 2018 20:53 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
[..]
Of 'm laten kneden voor je naar bed gaat, zodat alleen hoeft af te bakken kan niet?
Heb mijn broodbakmachine ook weer opgedoken, maar de gebruiksaanwijzing is zoek dus die moet ik eerst even ergens opsnorren voor ik weer aan de slag kan ermee. En ik wil ook eens no-knead bread proberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |