Zo snap ik 'm wel, ik had niet gedacht dat jij zo vroeg opstaat en dat dat ding zo vroeg al herrie ging maken dat het dus echt nacht is enzoquote:Op donderdag 5 april 2018 20:53 schreef Allures het volgende:
[..]
ik snap je niet
Als ik wil dat het brood klaar is als ik om 6.15 op sta, gaat ie ergens voor 4 al kneden
Als ik dan wakker word kom ik niet meer in slaap en dat is nogal kut
Dan gaat het de hele nacht staan rijzen.quote:Op donderdag 5 april 2018 20:53 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
[..]
Of 'm laten kneden voor je naar bed gaat, zodat alleen hoeft af te bakken kan niet?
Heb mijn broodbakmachine ook weer opgedoken, maar de gebruiksaanwijzing is zoek dus die moet ik eerst even ergens opsnorren voor ik weer aan de slag kan ermee. En ik wil ook eens no-knead bread proberen
ik werk vroegquote:Op donderdag 5 april 2018 20:55 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zo snap ik 'm wel, ik had niet gedacht dat jij zo vroeg opstaat en dat dat ding zo vroeg al herrie ging maken dat het dus echt nacht is enzo
ja hij gaat kneden, rijzen, nog een keer kneden of iets met geluid dacht ik, en dan pas bakkenquote:Op donderdag 5 april 2018 20:55 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zo snap ik 'm wel, ik had niet gedacht dat jij zo vroeg opstaat en dat dat ding zo vroeg al herrie ging maken dat het dus echt nacht is enzo
Ipv apart programma kun je misschien wel programma onderbreken als je zou willen?quote:Op donderdag 5 april 2018 20:55 schreef Allures het volgende:
[..]
ik weet niet of er zijn die dat kunnen maar die van mij kon dat niet
Goed punt, maar hangt dat ook niet samen met de temperatuur?quote:Op donderdag 5 april 2018 20:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dan gaat het de hele nacht staan rijzen.
brood rijst bij kamertemperatuur al. Of zo doe ik het iig als ik het met de hand doequote:Op donderdag 5 april 2018 20:57 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ipv apart programma kun je misschien wel programma onderbreken als je zou willen?
[..]
Goed punt, maar hangt dat ook niet samen met de temperatuur?
Ja, maar bij kamertemperatuur zal het flink gaan rijzen gedurende de nacht. Dan moet je het echt in de koelkast leggen, maar dan moet je het eigenlijk nog weer een korte rijstijd geven zodra het eruit komt.quote:Op donderdag 5 april 2018 20:57 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ipv apart programma kun je misschien wel programma onderbreken als je zou willen?
[..]
Goed punt, maar hangt dat ook niet samen met de temperatuur?
misschien zijn er fancy/dure versies die kunnen koelen?quote:Op donderdag 5 april 2018 20:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, maar bij kamertemperatuur zal het flink gaan rijzen gedurende de nacht. Dan moet je het echt in de koelkast leggen, maar dan moet je het eigenlijk nog weer een korte rijstijd geven zodra het eruit komt.
Dacht dat het niet zo snel zou gaanquote:Op donderdag 5 april 2018 20:58 schreef Allures het volgende:
[..]
brood rijst bij kamertemperatuur al. Of zo doe ik het iig als ik het met de hand doe
In de koelkast heb je ook geen timergemak meer, dus dan houdt mijn ideetje toch al opquote:Op donderdag 5 april 2018 20:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, maar bij kamertemperatuur zal het flink gaan rijzen gedurende de nacht. Dan moet je het echt in de koelkast leggen, maar dan moet je het eigenlijk nog weer een korte rijstijd geven zodra het eruit komt.
quote:Op donderdag 5 april 2018 20:51 schreef Elvi het volgende:
Iemand heeft haar gezicht op een kussen laten printen en omg
[ afbeelding ]
Excuse me voor iemand vragen naar iets waar ik interesse in hebquote:Op donderdag 5 april 2018 21:03 schreef Faxie het volgende:
Tering is ze nog steeds aan het miepen over die domme broodbakmachine?
Zet dat ding in het tuinhuisje ofzo
Leukquote:Op donderdag 5 april 2018 21:04 schreef DrMarten het volgende:
Zo, voor een aardig bedrag aan keukenapparatuur besteld. Voel me heel volwassen ineens
Komende van jou is dit wel een mooie.quote:Op donderdag 5 april 2018 21:03 schreef Faxie het volgende:
Meneer neukt ook weer eens hoorquote:Op donderdag 5 april 2018 21:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Komende van jou is dit wel een mooie.
[ afbeelding ]
Surequote:Op donderdag 5 april 2018 21:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Leuke poging, ware het niet dat ik hiervoor niet droog stond.
Opblaaspop telt niet meequote:Op donderdag 5 april 2018 21:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Leuke poging, ware het niet dat ik hiervoor niet droog stond.
Kookplaat, oven, vaatwasser, koelkast en afzuigkapquote:
ga op tinder of zoquote:Op donderdag 5 april 2018 21:03 schreef Faxie het volgende:
gas of wat anders?quote:Op donderdag 5 april 2018 21:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kookplaat, oven, vaatwasser, koelkast en afzuigkap
Hopelijk over paar weken de nieuwe keuken erin
Kook je dan wat vaker zelf denk je?quote:Op donderdag 5 april 2018 21:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kookplaat, oven, vaatwasser, koelkast en afzuigkap
Hopelijk over paar weken de nieuwe keuken erin
Gas. Inductie wordt met aanpassen van de stoppenkast al snel iets van ¤ 500 duurder. Dat was me iets teveelquote:
Neuh, opwarmen misschienquote:Op donderdag 5 april 2018 21:10 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Kook je dan wat vaker zelf denk je?
"Allures is online." zegt fok toch echt bij mij nu.quote:Op donderdag 5 april 2018 21:10 schreef Allures het volgende:
Ik ben ook verborgen. Doet ie als je meer dan een paar dagen niet inlogt
ik twijfel omdat gas er toch een keer uit moetquote:Op donderdag 5 april 2018 21:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gas. Inductie wordt met aanpassen van de stoppenkast al snel iets van ¤ 500 duurder. Dat was me iets teveel
op tinderquote:Op donderdag 5 april 2018 21:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Allures is online." zegt fok toch echt bij mij nu.
Op tinder niet dan?quote:Op donderdag 5 april 2018 21:13 schreef Allures het volgende:
[..]
op tinder
Hier kom ik inderdaad te veel
De komende 10 jaar blijft dat nog wel. En tegen die tijd gooi ik er wel een paar centen tegenaan om de stoppenkast uit te breiden (als ik hier dan uberhaupt nog woon)quote:Op donderdag 5 april 2018 21:12 schreef Allures het volgende:
[..]
ik twijfel omdat gas er toch een keer uit moet
ja hier gaan we wel groot verbouwen dus dan is meepakken misschien toch logischerquote:Op donderdag 5 april 2018 21:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De komende 10 jaar blijft dat nog wel. En tegen die tijd gooi ik er wel een paar centen tegenaan om de stoppenkast uit te breiden (als ik hier dan uberhaupt nog woon)
Die kunnen natuurlijk altijd Grindr eens proberen.quote:Op donderdag 5 april 2018 21:15 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen die niet op Tinder komenhuehue
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |