Goed punt, het moet niet te gek worden natuurlijkquote:Op donderdag 5 april 2018 13:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Thee drinken is prima maar dat is om actief doen te vermijden en dan gaan ze op zo'n festival allemaal actieve dingen doen. Dat is gewoon gekkigheid!
Ik ben teleurgesteld..quote:Op donderdag 5 april 2018 13:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Thee drinken is prima maar dat is om actief doen te vermijden en dan gaan ze op zo'n festival allemaal actieve dingen doen. Dat is gewoon gekkigheid!
En ze neukt zich de tering natuurlijkquote:Op donderdag 5 april 2018 13:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ze heeft ook al geen Disney collectie. Dadelijk drinkt ze geeneens thee noch heeft thee in huis. #fakenews #trapernietin
Oeh. Vanavond toevallig ook naar Tivoli?quote:Op donderdag 5 april 2018 13:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ga zo Utrecht lastig vallen met mijn aanwezigheid
Echt, het lef gewoonquote:Op donderdag 5 april 2018 13:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ze heeft ook al geen Disney collectie. Dadelijk drinkt ze geeneens thee noch heeft thee in huis. #fakenews #trapernietin
Celibaatleef mn neusquote:Op donderdag 5 april 2018 13:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ze neukt zich de tering natuurlijk.
Lastig vallen zegt ze met eenquote:Op donderdag 5 april 2018 13:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Inmiddels een heel elftal gebaardquote:
yes maar naar club nine! Jij wombats?quote:Op donderdag 5 april 2018 13:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oeh. Vanavond toevallig ook naar Tivoli?
nee hoor, die zit in Mexicoquote:Op donderdag 5 april 2018 13:34 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Lastig vallen zegt ze met een![]()
Wat klopt er hier niet... Je komt Utrecht zeker lastig vallen omdat Frank optreedt
Dat doe ik al de hele dag.quote:Op donderdag 5 april 2018 13:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Mexicooooooooohquote:
Niet meer te redden ditquote:Op donderdag 5 april 2018 13:36 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En ook al de chocola laten staan.
En vanwege de 20 triljard moorden.quote:Op donderdag 5 april 2018 13:37 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mexicoooooooooh
Nog zo'n land die ik graag wil opzoeken. Eerder vanwege wie is de mol. Nu vanwege de Vlaamse mol seizoen 2018
Dat zijn er best een hoop.quote:
Waren het er maar zoveel, meteen de overbevolking opgelost.quote:
Leef jij nog?quote:
Je was okayquote:
Godver.quote:Op donderdag 5 april 2018 13:41 schreef HeatWave het volgende:
Blijkbaar is het autismeweek, waarom zijn er geen feestbanners op FOK!?.
Is het niet altijd autismeweek?quote:Op donderdag 5 april 2018 13:41 schreef HeatWave het volgende:
Je bent zelf blauw vertel het maarquote:Op donderdag 5 april 2018 13:41 schreef HeatWave het volgende:
Hier welquote:
Alsof ik het niet meteen achter de schermen heb neergegooidquote:Op donderdag 5 april 2018 13:41 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Je bent zelf blauw vertel het maar
Of.. op Fok is het het hele jaar door autisme![]()
Jaquote:Op donderdag 5 april 2018 13:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
yes maar naar club nine! Jij wombats?
quote:Op donderdag 5 april 2018 13:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ze neukt zich de tering natuurlijk.
Doesn't matter, touched buttquote:Op donderdag 5 april 2018 13:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vanavond zal er vast wel iemand aanzitten en dan zeggen 'oeps sorry, het is druk'
Mijn woorden niet hoorquote:
Dan zullen er vanavond vast weinig fokkers online zijn.quote:Op donderdag 5 april 2018 13:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vanavond zal er vast wel iemand aanzitten en dan zeggen 'oeps sorry, het is druk'
Ja. Eigenlijk best wel onverwacht, dat was het best al snel.quote:Op donderdag 5 april 2018 13:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja, wel uitverkocht. Wel opletten he
Het zou een verademing zijn. Plus ze komen toch niet terug want blootstelling aan de buitenlucht zorgt voor een heftige reactie die dodelijk is.quote:Op donderdag 5 april 2018 13:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan zullen er vanavond vast weinig fokkers online zijn.
Ik moet straks ook nog naar buiten.quote:Op donderdag 5 april 2018 13:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het zou een verademing zijn. Plus ze komen toch niet terug want blootstelling aan de buitenlucht zorgt voor een heftige reactie die dodelijk is.
Jij zou het lief vragen. Goed opgevoed enzoquote:Op donderdag 5 april 2018 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn woorden niet hoor.
Ik zou gewoon niet stiekem aan je kont zitten.
je kent me zo goedquote:Op donderdag 5 april 2018 13:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij zou het lief vragen. Goed opgevoed enzo
quote:Op donderdag 5 april 2018 13:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij zou het lief vragen. Goed opgevoed enzo
Dat was natuulijk geheel wederzijdsquote:Op donderdag 5 april 2018 13:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Precies. Vond het fijn om daarom ook naast je te mogen zitten
quote:Op donderdag 5 april 2018 13:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Precies. Vond het fijn om daarom ook naast je te mogen zitten
https://www.hotels.nl/nl/quote:Op donderdag 5 april 2018 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was natuulijk geheel wederzijds.
ja, ik ben alleen. Ik ben wel zo'n muts die voorprogramma's wil zienquote:Op donderdag 5 april 2018 13:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja. Eigenlijk best wel onverwacht, dat was het best al snel.
Ben je alleen? Dan kunnen we samen wel wat drinken voordat het begint als je wilt
Niks mutsig aan. Ik DM je mijn nummer wel evenquote:Op donderdag 5 april 2018 13:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja, ik ben alleen. Ik ben wel zo'n muts die voorprogramma's wil zienzeker in dit geval en die begint om 20uur. Daarvoor zou wel kunnen
Of een boterbriefje.quote:
Heb in woerden toch even naast je gezeten?quote:Op donderdag 5 april 2018 13:53 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik had ook best naar jullie allemaal willen zitten hoor. Zuurtjes
[..]
Niks mutsig aan. Ik DM je mijn nummer wel even
Netjes op tijd, heeft hij vast een goed excuus voor.quote:Op donderdag 5 april 2018 13:54 schreef Elvi het volgende:
Ehm... weten jullie nog vorig jaar dat ik die oud-collega een berichtje stuurde op Facebook en dat hij niks meer van zich liet horen en wel mn berichtje had gelezen? Die shady collega zeg maar?
Ja, die stuurt mij nu een berichteen jaar later
Ja. En met cadeautjesquote:Op donderdag 5 april 2018 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb in woerden toch even naast je gezeten?
Als hij maar een ook heeft toch?quote:Op donderdag 5 april 2018 13:54 schreef Elvi het volgende:
Ehm... weten jullie nog vorig jaar dat ik die oud-collega een berichtje stuurde op Facebook en dat hij niks meer van zich liet horen en wel mn berichtje had gelezen? Die shady collega zeg maar?
Beter laat dan nooitquote:Op donderdag 5 april 2018 13:54 schreef Elvi het volgende:
Kliekjes denk ik.quote:Op donderdag 5 april 2018 13:53 schreef Allures het volgende:
wat eten jullie vandaag? Ik ben de boodschappen aan het bestellen maar even compleet inspiratieloos
quote:Op donderdag 5 april 2018 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb in woerden toch even naast je gezeten?
quote:
ik hoorde van iemand dat ze jou een berichtje had gestuurd maar dat je haar nooit had geantwoordquote:Op donderdag 5 april 2018 13:55 schreef Elvi het volgende:
Volgens mij is hij gehackt want zn eerste zin is in het Deens
toch geen pikquote:Op donderdag 5 april 2018 13:55 schreef Elvi het volgende:
Ja dat gebeurt vaker bij mijquote:Op donderdag 5 april 2018 13:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik hoorde van iemand dat ze jou een berichtje had gestuurd maar dat je haar nooit had geantwoord
Dat heb ik met sms'jesquote:Op donderdag 5 april 2018 13:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja dat gebeurt vaker bij mijdan wil ik later antwoorden en dan vergeet ik het
maar nooit een jaar later
Wil je alweer vechten?quote:
Preutse autocorrect.quote:
De waarheid is hard.quote:
is dat gekker dan een namenboekje kopen of een website opzoeken met namen?quote:Op donderdag 5 april 2018 13:57 schreef TaMieke het volgende:
Mag ik het heel raar vinden dat mensen in een groepsapp gaan vragen om babynamen want ze weten niet hoe ze hun kind moeten gaan noemen....???![]()
Hij denkt zelfs in het buitenland aan je. Toch liefquote:Op donderdag 5 april 2018 13:55 schreef Elvi het volgende:
"Satan"quote:Op donderdag 5 april 2018 13:57 schreef TaMieke het volgende:
Mag ik het heel raar vinden dat mensen in een groepsapp gaan vragen om babynamen want ze weten niet hoe ze hun kind moeten gaan noemen....???![]()
Ik ga niet reageren. Ik denk dat hij gewoon (weer) geld nodig heeft.quote:Op donderdag 5 april 2018 13:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij denkt zelfs in het buitenland aan je. Toch lief
Wat voor namen heb jij bedacht voor ze?quote:Op donderdag 5 april 2018 13:57 schreef TaMieke het volgende:
Zou de meest bizarre namen gaan voorstellen.quote:Op donderdag 5 april 2018 13:57 schreef TaMieke het volgende:
Gat in de markt.quote:
Sugar mommyquote:Op donderdag 5 april 2018 13:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ga niet reageren. Ik denk dat hij gewoon (weer) geld nodig heeft.
Ik heb ook nergens zin in vandaag dus dat helpt niet echtquote:
Dat hoop ik dan maar.quote:Op donderdag 5 april 2018 13:58 schreef Allures het volgende:
[..]
is dat gekker dan een namenboekje kopen of een website opzoeken met namen?
Ik gok dat ze het ook niet 1 op 1 over nemen maar dat iets je aan het denken kan zetten
Ik heb nog Turkse pizza's liggen. Lekker makkelijk. Groente enzo erop en gaan met die banaan.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:00 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik heb ook nergens zin in vandaag dus dat helpt niet echt
Alles wat we normaal eten vind ik stom, maar ik heb ook geen zin iets nieuws te proberen
Sjerisequote:Op donderdag 5 april 2018 14:00 schreef Allures het volgende:
[..]
das bijna het zelfde als die nu in temptation island zit...
Pluff?quote:Op donderdag 5 april 2018 13:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ga niet reageren. Ik denk dat hij gewoon (weer) geld nodig heeft.
Kurk erin, morgen nieuwe kansen.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:01 schreef Elvi het volgende:
Het helpt ook niet dat in mn dagelijkse horoscoop stond dat ik vandaag mn hart open moest houden om de liefde binnen te laten
fml
Horoscoopquote:Op donderdag 5 april 2018 14:01 schreef Elvi het volgende:
Het helpt ook niet dat in mn dagelijkse horoscoop stond dat ik vandaag mn hart open moest houden om de liefde binnen te laten
fml
Geen. Zij willen een kind. Verzinnen ze er zelf ook maar een naam voorquote:Op donderdag 5 april 2018 13:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat voor namen heb jij bedacht voor ze?
Suggesties?quote:Op donderdag 5 april 2018 13:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zou de meest bizarre namen gaan voorstellen.
Heul nietquote:Op donderdag 5 april 2018 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zag die mondhoeken wel omhoog gaan![]()
![]()
Dat kan wel. Maar ga je dan toegeven dat het hun naam is? " Ow wat leuk, jullie hebben mijn naam gekozen. Kijk maar hier, ik heb hem voorgesteld. Dus jullie vinden mij en mijn naam het leukstequote:Op donderdag 5 april 2018 14:01 schreef Allures het volgende:
[..]
want? Als nu iemand emma zegt en ze denken 'omg ja dat is hem' dan kan dat echt niet?
Boquote:Op donderdag 5 april 2018 14:02 schreef MissMSX het volgende:
Wat natuurlijk wel heel uniek is tegenwoordig is een korte naam. Liefst één lettergreep, maximaal twee.
Om hem in liefde los te laten, zodat ie lekker met z'n issues jouw energie niet meer hoeft te verspillen jaquote:Op donderdag 5 april 2018 14:01 schreef Elvi het volgende:
fml
Of je overdenkt het niet zo.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat kan wel. Maar ga je dan toegeven dat het hun naam is? " Ow wat leuk, jullie hebben mijn naam gekozen. Kijk maar hier, ik heb hem voorgesteld. Dus jullie vinden mij en mijn naam het leukste"
Krijg je alleen maar gedoe van.
No Ho Moquote:
"Baas".quote:Op donderdag 5 april 2018 14:03 schreef HostiMeister het volgende:
"Worldender" "Noep" "Sjaan" "Zaphod" "Kassad" "Armitage" "Moneta"
Is allemaal niet zo moeilijk.
quote:Op donderdag 5 april 2018 14:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat kan wel. Maar ga je dan toegeven dat het hun naam is? " Ow wat leuk, jullie hebben mijn naam gekozen. Kijk maar hier, ik heb hem voorgesteld. Dus jullie vinden mij en mijn naam het leukste"
Krijg je alleen maar gedoe van.
Een naam is een naam. Geen waardeoordeel.quote:
M'n nicht heeft drie kinderen met namen met één lettergreep. Vind het bij al je kinderen een beetje overkill.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:02 schreef MissMSX het volgende:
Wat natuurlijk wel heel uniek is tegenwoordig is een korte naam. Liefst één lettergreep, maximaal twee.
Amon, Khaleesi, etc. Effectiever is misschien de tweede namen van hun ouders enzo.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:01 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Geen. Zij willen een kind. Verzinnen ze er zelf ook maar een naam voor
[..]
Suggesties?
Goed punt.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:03 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Om hem in liefde los te laten, zodat ie lekker met z'n issues jouw energie niet meer hoeft te verspillen ja
net in de familie een geboren maar wel zo'n naam dat ik hem nog nooit gehoord had en google ook maar 1 resultaat geeftquote:Op donderdag 5 april 2018 14:02 schreef MissMSX het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |