Kliekjes denk ik.quote:Op donderdag 5 april 2018 13:53 schreef Allures het volgende:
wat eten jullie vandaag? Ik ben de boodschappen aan het bestellen maar even compleet inspiratieloos
quote:Op donderdag 5 april 2018 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb in woerden toch even naast je gezeten?
quote:
ik hoorde van iemand dat ze jou een berichtje had gestuurd maar dat je haar nooit had geantwoordquote:Op donderdag 5 april 2018 13:55 schreef Elvi het volgende:
Volgens mij is hij gehackt want zn eerste zin is in het Deens
toch geen pikquote:Op donderdag 5 april 2018 13:55 schreef Elvi het volgende:
Ja dat gebeurt vaker bij mijquote:Op donderdag 5 april 2018 13:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik hoorde van iemand dat ze jou een berichtje had gestuurd maar dat je haar nooit had geantwoord
Dat heb ik met sms'jesquote:Op donderdag 5 april 2018 13:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja dat gebeurt vaker bij mijdan wil ik later antwoorden en dan vergeet ik het
maar nooit een jaar later
Wil je alweer vechten?quote:
Preutse autocorrect.quote:
De waarheid is hard.quote:
is dat gekker dan een namenboekje kopen of een website opzoeken met namen?quote:Op donderdag 5 april 2018 13:57 schreef TaMieke het volgende:
Mag ik het heel raar vinden dat mensen in een groepsapp gaan vragen om babynamen want ze weten niet hoe ze hun kind moeten gaan noemen....???![]()
Hij denkt zelfs in het buitenland aan je. Toch liefquote:Op donderdag 5 april 2018 13:55 schreef Elvi het volgende:
"Satan"quote:Op donderdag 5 april 2018 13:57 schreef TaMieke het volgende:
Mag ik het heel raar vinden dat mensen in een groepsapp gaan vragen om babynamen want ze weten niet hoe ze hun kind moeten gaan noemen....???![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |