Ja. Eigenlijk best wel onverwacht, dat was het best al snel.quote:Op donderdag 5 april 2018 13:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja, wel uitverkocht. Wel opletten he
Het zou een verademing zijn. Plus ze komen toch niet terug want blootstelling aan de buitenlucht zorgt voor een heftige reactie die dodelijk is.quote:Op donderdag 5 april 2018 13:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan zullen er vanavond vast weinig fokkers online zijn.
Ik moet straks ook nog naar buiten.quote:Op donderdag 5 april 2018 13:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het zou een verademing zijn. Plus ze komen toch niet terug want blootstelling aan de buitenlucht zorgt voor een heftige reactie die dodelijk is.
Jij zou het lief vragen. Goed opgevoed enzoquote:Op donderdag 5 april 2018 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn woorden niet hoor.
Ik zou gewoon niet stiekem aan je kont zitten.
je kent me zo goedquote:Op donderdag 5 april 2018 13:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij zou het lief vragen. Goed opgevoed enzo
quote:Op donderdag 5 april 2018 13:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij zou het lief vragen. Goed opgevoed enzo
Dat was natuulijk geheel wederzijdsquote:Op donderdag 5 april 2018 13:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Precies. Vond het fijn om daarom ook naast je te mogen zitten
quote:Op donderdag 5 april 2018 13:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Precies. Vond het fijn om daarom ook naast je te mogen zitten
https://www.hotels.nl/nl/quote:Op donderdag 5 april 2018 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was natuulijk geheel wederzijds.
ja, ik ben alleen. Ik ben wel zo'n muts die voorprogramma's wil zienquote:Op donderdag 5 april 2018 13:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja. Eigenlijk best wel onverwacht, dat was het best al snel.
Ben je alleen? Dan kunnen we samen wel wat drinken voordat het begint als je wilt
Niks mutsig aan. Ik DM je mijn nummer wel evenquote:Op donderdag 5 april 2018 13:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja, ik ben alleen. Ik ben wel zo'n muts die voorprogramma's wil zienzeker in dit geval en die begint om 20uur. Daarvoor zou wel kunnen
Of een boterbriefje.quote:
Heb in woerden toch even naast je gezeten?quote:Op donderdag 5 april 2018 13:53 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik had ook best naar jullie allemaal willen zitten hoor. Zuurtjes
[..]
Niks mutsig aan. Ik DM je mijn nummer wel even
Netjes op tijd, heeft hij vast een goed excuus voor.quote:Op donderdag 5 april 2018 13:54 schreef Elvi het volgende:
Ehm... weten jullie nog vorig jaar dat ik die oud-collega een berichtje stuurde op Facebook en dat hij niks meer van zich liet horen en wel mn berichtje had gelezen? Die shady collega zeg maar?
Ja, die stuurt mij nu een berichteen jaar later
Ja. En met cadeautjesquote:Op donderdag 5 april 2018 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb in woerden toch even naast je gezeten?
Als hij maar een ook heeft toch?quote:Op donderdag 5 april 2018 13:54 schreef Elvi het volgende:
Ehm... weten jullie nog vorig jaar dat ik die oud-collega een berichtje stuurde op Facebook en dat hij niks meer van zich liet horen en wel mn berichtje had gelezen? Die shady collega zeg maar?
Beter laat dan nooitquote:Op donderdag 5 april 2018 13:54 schreef Elvi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |