Je was okayquote:
Godver.quote:Op donderdag 5 april 2018 13:41 schreef HeatWave het volgende:
Blijkbaar is het autismeweek, waarom zijn er geen feestbanners op FOK!?.
Is het niet altijd autismeweek?quote:Op donderdag 5 april 2018 13:41 schreef HeatWave het volgende:
Je bent zelf blauw vertel het maarquote:Op donderdag 5 april 2018 13:41 schreef HeatWave het volgende:
Hier welquote:
Alsof ik het niet meteen achter de schermen heb neergegooidquote:Op donderdag 5 april 2018 13:41 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Je bent zelf blauw vertel het maar
Of.. op Fok is het het hele jaar door autisme![]()
Jaquote:Op donderdag 5 april 2018 13:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
yes maar naar club nine! Jij wombats?
quote:Op donderdag 5 april 2018 13:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ze neukt zich de tering natuurlijk.
Doesn't matter, touched buttquote:Op donderdag 5 april 2018 13:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vanavond zal er vast wel iemand aanzitten en dan zeggen 'oeps sorry, het is druk'
Mijn woorden niet hoorquote:
Dan zullen er vanavond vast weinig fokkers online zijn.quote:Op donderdag 5 april 2018 13:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vanavond zal er vast wel iemand aanzitten en dan zeggen 'oeps sorry, het is druk'
Ja. Eigenlijk best wel onverwacht, dat was het best al snel.quote:Op donderdag 5 april 2018 13:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja, wel uitverkocht. Wel opletten he
Het zou een verademing zijn. Plus ze komen toch niet terug want blootstelling aan de buitenlucht zorgt voor een heftige reactie die dodelijk is.quote:Op donderdag 5 april 2018 13:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan zullen er vanavond vast weinig fokkers online zijn.
Ik moet straks ook nog naar buiten.quote:Op donderdag 5 april 2018 13:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het zou een verademing zijn. Plus ze komen toch niet terug want blootstelling aan de buitenlucht zorgt voor een heftige reactie die dodelijk is.
Jij zou het lief vragen. Goed opgevoed enzoquote:Op donderdag 5 april 2018 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn woorden niet hoor.
Ik zou gewoon niet stiekem aan je kont zitten.
je kent me zo goedquote:Op donderdag 5 april 2018 13:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij zou het lief vragen. Goed opgevoed enzo
quote:Op donderdag 5 april 2018 13:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij zou het lief vragen. Goed opgevoed enzo
Dat was natuulijk geheel wederzijdsquote:Op donderdag 5 april 2018 13:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Precies. Vond het fijn om daarom ook naast je te mogen zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |