Leugens, normale mensen zeggen dat nietquote:
quote:Op donderdag 5 april 2018 12:59 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Yvie!
Ja ik ben goed afgericht hier
God straft meteen.quote:Op donderdag 5 april 2018 12:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja ik had mn mond moeten houden. Zonnetje scheen, ik gooi de ramen open. Ik maak die opmerking.
Het begint te regenen.
Dat zeker, al is het soms nog wel lastig om in te schatten of leedvermaak ook echt altijd humor is.quote:
Dat is waar. Hoe is het met je poes? Vorige week weer langs de leuke dierenopvangassistente geweest na je vakantie?quote:
Leedvermaak is ook humor.quote:Op donderdag 5 april 2018 13:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat zeker, al is het soms nog wel lastig om in te schatten of leedvermaak ook echt altijd humor is.
Wie is precies de poes in dit verhaal?quote:Op donderdag 5 april 2018 13:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is waar. Hoe is het met je poes? Vorige week weer langs de leuke dierenopvangassistente geweest na je vakantie?
Dikkie dik. Ik dacht aan leedvermaak gelijk aan zijn kat. Een lui beest diabetes geven is gewoon echt iets waar God erg om moet lachen denk ik dan maar.quote:Op donderdag 5 april 2018 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wie is precies de poes in dit verhaal?
Poes is goed hoor! Kattenoppas komt hier langs, ideaal.quote:Op donderdag 5 april 2018 13:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is waar. Hoe is het met je poes? Vorige week weer langs de leuke dierenopvangassistente geweest na je vakantie?
Komt ze niet eens op jou passenquote:Op donderdag 5 april 2018 13:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Poes is goed hoor! Kattenoppas komt hier langs, ideaal.Nou ja. Thuis. Niet op mn werk.
iemand die ik wel mag danquote:Op donderdag 5 april 2018 12:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben ik tegenwoordig iemand? Wow.
De nieuwe of de oude?quote:Op donderdag 5 april 2018 13:10 schreef Allures het volgende:
Mijn poes pist nog steeds bloed... echt apart
Ik denk serieus dat ie aan de drugs zitquote:Op donderdag 5 april 2018 13:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien eet ze 's nachts stiekem bietjes. Vega-poes omdat ze op jou wilt lijken.
Zorgelijk. Misschien maar eens serieus toespreken ja.quote:Op donderdag 5 april 2018 13:13 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat ie aan de drugs zit
hij doet wat raar. En heeft nieuwe vrienden gemaakt die ik niet vertrouw
quote:Op donderdag 5 april 2018 13:13 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat ie aan de drugs zit
hij doet wat raar. En heeft nieuwe vrienden gemaakt die ik niet vertrouw
Is het weer die tijd van de maand ja?quote:Op donderdag 5 april 2018 13:10 schreef Allures het volgende:
Mijn poes pist nog steeds bloed... echt apart
goeiequote:Op donderdag 5 april 2018 13:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zorgelijk. Misschien maar eens serieus toespreken ja.
Of Fok! laten zien, dat zou ook moeten afschrikken.
#celibaatleefquote:
Lolaaaaaquote:
Daar is de echte CL weerquote:Op donderdag 5 april 2018 13:21 schreef CherryLips het volgende:
#tedikenlelijkvoorseksenstinknoguitmijnmuilook
Vorig jaar ook al overwogen maar toen toch niet heen gegaan uiteindelijk.quote:Op donderdag 5 april 2018 13:21 schreef Memento-Mori het volgende:
Yvie, 'n festival voor jou: https://festeaval.nl/
Sinds wanneer zijn er mensen te dik en lelijk voor seks? Voor alles is toch een nichequote:Op donderdag 5 april 2018 13:21 schreef CherryLips het volgende:
#tedikenlelijkvoorseksenstinknoguitmijnmuilook
gelukkig wel zegquote:Op donderdag 5 april 2018 13:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn er mensen te dik en lelijk voor seks? Voor alles is toch een niche
ik zag 't op social dealquote:Op donderdag 5 april 2018 13:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vorig jaar ook al overwogen maar toen toch niet heen gegaan uiteindelijk.
Dan is het de ademquote:Op donderdag 5 april 2018 13:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn er mensen te dik en lelijk voor seks? Voor alles is toch een niche
Dat is toch de hemel voor jou?quote:Op donderdag 5 april 2018 13:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Yv is gewoon een nepperd!quote:
Dat kom jij toch doen?quote:Op donderdag 5 april 2018 13:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Komt ze niet eens op jou passenSlechte service.
quote:Op donderdag 5 april 2018 13:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Inner beauty en yoga klinkt anders vermoeiend
In Utrecht en thee... Alsof ze het speciaal voor jou hebben georganiseerd. En dan niet gaanquote:Op donderdag 5 april 2018 13:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ze heeft ook al geen Disney collectie. Dadelijk drinkt ze geeneens thee noch heeft thee in huis. #fakenews #trapernietinquote:
Thee drinken is prima maar dat is om actief doen te vermijden en dan gaan ze op zo'n festival allemaal actieve dingen doen. Dat is gewoon gekkigheid!quote:Op donderdag 5 april 2018 13:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
In Utrecht en thee... Alsof ze het speciaal voor jou hebben georganiseerd. En dan niet gaan
Goed punt, het moet niet te gek worden natuurlijkquote:Op donderdag 5 april 2018 13:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Thee drinken is prima maar dat is om actief doen te vermijden en dan gaan ze op zo'n festival allemaal actieve dingen doen. Dat is gewoon gekkigheid!
Ik ben teleurgesteld..quote:Op donderdag 5 april 2018 13:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Thee drinken is prima maar dat is om actief doen te vermijden en dan gaan ze op zo'n festival allemaal actieve dingen doen. Dat is gewoon gekkigheid!
En ze neukt zich de tering natuurlijkquote:Op donderdag 5 april 2018 13:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ze heeft ook al geen Disney collectie. Dadelijk drinkt ze geeneens thee noch heeft thee in huis. #fakenews #trapernietin
Oeh. Vanavond toevallig ook naar Tivoli?quote:Op donderdag 5 april 2018 13:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ga zo Utrecht lastig vallen met mijn aanwezigheid
Echt, het lef gewoonquote:Op donderdag 5 april 2018 13:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ze heeft ook al geen Disney collectie. Dadelijk drinkt ze geeneens thee noch heeft thee in huis. #fakenews #trapernietin
Celibaatleef mn neusquote:Op donderdag 5 april 2018 13:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ze neukt zich de tering natuurlijk.
Lastig vallen zegt ze met eenquote:Op donderdag 5 april 2018 13:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Inmiddels een heel elftal gebaardquote:
yes maar naar club nine! Jij wombats?quote:Op donderdag 5 april 2018 13:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oeh. Vanavond toevallig ook naar Tivoli?
nee hoor, die zit in Mexicoquote:Op donderdag 5 april 2018 13:34 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Lastig vallen zegt ze met een![]()
Wat klopt er hier niet... Je komt Utrecht zeker lastig vallen omdat Frank optreedt
Dat doe ik al de hele dag.quote:Op donderdag 5 april 2018 13:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Mexicooooooooohquote:
Niet meer te redden ditquote:Op donderdag 5 april 2018 13:36 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En ook al de chocola laten staan.
En vanwege de 20 triljard moorden.quote:Op donderdag 5 april 2018 13:37 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mexicoooooooooh
Nog zo'n land die ik graag wil opzoeken. Eerder vanwege wie is de mol. Nu vanwege de Vlaamse mol seizoen 2018
Dat zijn er best een hoop.quote:
Waren het er maar zoveel, meteen de overbevolking opgelost.quote:
Leef jij nog?quote:
Je was okayquote:
Godver.quote:Op donderdag 5 april 2018 13:41 schreef HeatWave het volgende:
Blijkbaar is het autismeweek, waarom zijn er geen feestbanners op FOK!?.
Is het niet altijd autismeweek?quote:Op donderdag 5 april 2018 13:41 schreef HeatWave het volgende:
Je bent zelf blauw vertel het maarquote:Op donderdag 5 april 2018 13:41 schreef HeatWave het volgende:
Hier welquote:
Alsof ik het niet meteen achter de schermen heb neergegooidquote:Op donderdag 5 april 2018 13:41 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Je bent zelf blauw vertel het maar
Of.. op Fok is het het hele jaar door autisme![]()
Jaquote:Op donderdag 5 april 2018 13:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
yes maar naar club nine! Jij wombats?
quote:Op donderdag 5 april 2018 13:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ze neukt zich de tering natuurlijk.
Doesn't matter, touched buttquote:Op donderdag 5 april 2018 13:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vanavond zal er vast wel iemand aanzitten en dan zeggen 'oeps sorry, het is druk'
Mijn woorden niet hoorquote:
Dan zullen er vanavond vast weinig fokkers online zijn.quote:Op donderdag 5 april 2018 13:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vanavond zal er vast wel iemand aanzitten en dan zeggen 'oeps sorry, het is druk'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |