Ik denk serieus dat ie aan de drugs zitquote:Op donderdag 5 april 2018 13:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien eet ze 's nachts stiekem bietjes. Vega-poes omdat ze op jou wilt lijken.
Zorgelijk. Misschien maar eens serieus toespreken ja.quote:Op donderdag 5 april 2018 13:13 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat ie aan de drugs zit
hij doet wat raar. En heeft nieuwe vrienden gemaakt die ik niet vertrouw
quote:Op donderdag 5 april 2018 13:13 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat ie aan de drugs zit
hij doet wat raar. En heeft nieuwe vrienden gemaakt die ik niet vertrouw
Is het weer die tijd van de maand ja?quote:Op donderdag 5 april 2018 13:10 schreef Allures het volgende:
Mijn poes pist nog steeds bloed... echt apart
goeiequote:Op donderdag 5 april 2018 13:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zorgelijk. Misschien maar eens serieus toespreken ja.
Of Fok! laten zien, dat zou ook moeten afschrikken.
#celibaatleefquote:
Lolaaaaaquote:
Daar is de echte CL weerquote:Op donderdag 5 april 2018 13:21 schreef CherryLips het volgende:
#tedikenlelijkvoorseksenstinknoguitmijnmuilook
Vorig jaar ook al overwogen maar toen toch niet heen gegaan uiteindelijk.quote:Op donderdag 5 april 2018 13:21 schreef Memento-Mori het volgende:
Yvie, 'n festival voor jou: https://festeaval.nl/
Sinds wanneer zijn er mensen te dik en lelijk voor seks? Voor alles is toch een nichequote:Op donderdag 5 april 2018 13:21 schreef CherryLips het volgende:
#tedikenlelijkvoorseksenstinknoguitmijnmuilook
gelukkig wel zegquote:Op donderdag 5 april 2018 13:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn er mensen te dik en lelijk voor seks? Voor alles is toch een niche
ik zag 't op social dealquote:Op donderdag 5 april 2018 13:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vorig jaar ook al overwogen maar toen toch niet heen gegaan uiteindelijk.
Dan is het de ademquote:Op donderdag 5 april 2018 13:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn er mensen te dik en lelijk voor seks? Voor alles is toch een niche
Dat is toch de hemel voor jou?quote:Op donderdag 5 april 2018 13:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Yv is gewoon een nepperd!quote:
Dat kom jij toch doen?quote:Op donderdag 5 april 2018 13:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Komt ze niet eens op jou passenSlechte service.
quote:Op donderdag 5 april 2018 13:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Inner beauty en yoga klinkt anders vermoeiend
In Utrecht en thee... Alsof ze het speciaal voor jou hebben georganiseerd. En dan niet gaanquote:Op donderdag 5 april 2018 13:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |