Horoscoopquote:Op donderdag 5 april 2018 14:01 schreef Elvi het volgende:
Het helpt ook niet dat in mn dagelijkse horoscoop stond dat ik vandaag mn hart open moest houden om de liefde binnen te laten
fml
Geen. Zij willen een kind. Verzinnen ze er zelf ook maar een naam voorquote:Op donderdag 5 april 2018 13:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat voor namen heb jij bedacht voor ze?
Suggesties?quote:Op donderdag 5 april 2018 13:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zou de meest bizarre namen gaan voorstellen.
Heul nietquote:Op donderdag 5 april 2018 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zag die mondhoeken wel omhoog gaan![]()
![]()
Dat kan wel. Maar ga je dan toegeven dat het hun naam is? " Ow wat leuk, jullie hebben mijn naam gekozen. Kijk maar hier, ik heb hem voorgesteld. Dus jullie vinden mij en mijn naam het leukstequote:Op donderdag 5 april 2018 14:01 schreef Allures het volgende:
[..]
want? Als nu iemand emma zegt en ze denken 'omg ja dat is hem' dan kan dat echt niet?
Boquote:Op donderdag 5 april 2018 14:02 schreef MissMSX het volgende:
Wat natuurlijk wel heel uniek is tegenwoordig is een korte naam. Liefst één lettergreep, maximaal twee.
Om hem in liefde los te laten, zodat ie lekker met z'n issues jouw energie niet meer hoeft te verspillen jaquote:Op donderdag 5 april 2018 14:01 schreef Elvi het volgende:
Het helpt ook niet dat in mn dagelijkse horoscoop stond dat ik vandaag mn hart open moest houden om de liefde binnen te laten
fml
Of je overdenkt het niet zo.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat kan wel. Maar ga je dan toegeven dat het hun naam is? " Ow wat leuk, jullie hebben mijn naam gekozen. Kijk maar hier, ik heb hem voorgesteld. Dus jullie vinden mij en mijn naam het leukste"
Krijg je alleen maar gedoe van.
No Ho Moquote:
"Baas".quote:Op donderdag 5 april 2018 14:03 schreef HostiMeister het volgende:
"Worldender" "Noep" "Sjaan" "Zaphod" "Kassad" "Armitage" "Moneta"
Is allemaal niet zo moeilijk.
quote:Op donderdag 5 april 2018 14:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat kan wel. Maar ga je dan toegeven dat het hun naam is? " Ow wat leuk, jullie hebben mijn naam gekozen. Kijk maar hier, ik heb hem voorgesteld. Dus jullie vinden mij en mijn naam het leukste"
Krijg je alleen maar gedoe van.
Een naam is een naam. Geen waardeoordeel.quote:
M'n nicht heeft drie kinderen met namen met één lettergreep. Vind het bij al je kinderen een beetje overkill.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:02 schreef MissMSX het volgende:
Wat natuurlijk wel heel uniek is tegenwoordig is een korte naam. Liefst één lettergreep, maximaal twee.
Amon, Khaleesi, etc. Effectiever is misschien de tweede namen van hun ouders enzo.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:01 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Geen. Zij willen een kind. Verzinnen ze er zelf ook maar een naam voor
[..]
Suggesties?
Goed punt.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:03 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Om hem in liefde los te laten, zodat ie lekker met z'n issues jouw energie niet meer hoeft te verspillen ja
net in de familie een geboren maar wel zo'n naam dat ik hem nog nooit gehoord had en google ook maar 1 resultaat geeftquote:Op donderdag 5 april 2018 14:02 schreef MissMSX het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |