Ik ga niet reageren. Ik denk dat hij gewoon (weer) geld nodig heeft.quote:Op donderdag 5 april 2018 13:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij denkt zelfs in het buitenland aan je. Toch lief
Wat voor namen heb jij bedacht voor ze?quote:Op donderdag 5 april 2018 13:57 schreef TaMieke het volgende:
Mag ik het heel raar vinden dat mensen in een groepsapp gaan vragen om babynamen want ze weten niet hoe ze hun kind moeten gaan noemen....???![]()
Zou de meest bizarre namen gaan voorstellen.quote:Op donderdag 5 april 2018 13:57 schreef TaMieke het volgende:
Mag ik het heel raar vinden dat mensen in een groepsapp gaan vragen om babynamen want ze weten niet hoe ze hun kind moeten gaan noemen....???![]()
Gat in de markt.quote:
Sugar mommyquote:Op donderdag 5 april 2018 13:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ga niet reageren. Ik denk dat hij gewoon (weer) geld nodig heeft.
Ik heb ook nergens zin in vandaag dus dat helpt niet echtquote:
Dat hoop ik dan maar.quote:Op donderdag 5 april 2018 13:58 schreef Allures het volgende:
[..]
is dat gekker dan een namenboekje kopen of een website opzoeken met namen?
Ik gok dat ze het ook niet 1 op 1 over nemen maar dat iets je aan het denken kan zetten
Ik heb nog Turkse pizza's liggen. Lekker makkelijk. Groente enzo erop en gaan met die banaan.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:00 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik heb ook nergens zin in vandaag dus dat helpt niet echt
Alles wat we normaal eten vind ik stom, maar ik heb ook geen zin iets nieuws te proberen
Sjerisequote:Op donderdag 5 april 2018 14:00 schreef Allures het volgende:
[..]
das bijna het zelfde als die nu in temptation island zit...
Pluff?quote:Op donderdag 5 april 2018 13:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ga niet reageren. Ik denk dat hij gewoon (weer) geld nodig heeft.
Kurk erin, morgen nieuwe kansen.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:01 schreef Elvi het volgende:
Het helpt ook niet dat in mn dagelijkse horoscoop stond dat ik vandaag mn hart open moest houden om de liefde binnen te laten
fml
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |