Hoop loos gelul in de ruimte.quote:Op donderdag 5 april 2018 11:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Voor iemand die zo kijkt doe je wel erg hard je best bij TaMieke.
Dat deed ik bij jou ookquote:Op donderdag 5 april 2018 11:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Don't you feel special now?quote:Op donderdag 5 april 2018 11:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh wow, dat heb ik even gemist dan.
In dat geval lief dat je bij iedereen goed je best doet.
quote:Op donderdag 5 april 2018 11:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh wow, dat heb ik even gemist dan.
In dat geval lief dat je bij iedereen goed je best doet.
quote:Op donderdag 5 april 2018 11:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Trouwens, jij wou nog thee drinken deze week met mij. Ook nooit meer wat van gehoordquote:
Nee, kom niet meer bij m'n moeder deze week.quote:Op donderdag 5 april 2018 11:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Trouwens, jij wou nog thee drinken deze week met mij. Ook nooit meer wat van gehoord
ik ben team celibaat ik pik niks, ik gun ze jouquote:Op donderdag 5 april 2018 11:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja wat?!![]()
Je hoeft ze niet allemaal in te pikken
Lot heeft genoeg pikken.quote:Op donderdag 5 april 2018 11:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja wat?!![]()
Jij Malta zij Nederland? Ergens is een verdeling wel handigquote:Op donderdag 5 april 2018 11:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja wat?!![]()
Ja dan slapen ze vanmiddag lekkerquote:Op donderdag 5 april 2018 11:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Radio? In je hoofd? Krijg je dan geen adhd oppaskinderen?
ik ben benieuwd hoelang het deze keer gaat duren. Vorige keer 2 weken ofzoquote:Op donderdag 5 april 2018 11:21 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik ben team celibaat ik pik niks, ik gun ze jou
Zo slimquote:Op donderdag 5 april 2018 11:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dan slapen ze vanmiddag lekker
Allemaal??? Yesquote:Op donderdag 5 april 2018 11:21 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik ben team celibaat ik pik niks, ik gun ze jou
Dan gaan we nu voor 3 wekenquote:Op donderdag 5 april 2018 11:22 schreef Californium het volgende:
[..]
ik ben benieuwd hoelang het deze keer gaat duren. Vorige keer 2 weken ofzo
Gebakken lucht ditquote:Op donderdag 5 april 2018 11:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, kom niet meer bij m'n moeder deze week.
Yvquote:Op donderdag 5 april 2018 11:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Scherm is meteen volquote:Op donderdag 5 april 2018 11:22 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Allemaal??? Yes
Mine mine mine. Kom maar door met die DM’s
auw maar kon slechterquote:Op donderdag 5 april 2018 11:22 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Dan gaan we nu voor 3 wekenHoest met u?
Scheelt dat we niet heel erg dezelfde voorkeuren hebben, dus dat gaat vast wel goedkomen.quote:Op donderdag 5 april 2018 11:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij Malta zij Nederland? Ergens is een verdeling wel handig
Dat is het doel toch ook niet?quote:Op donderdag 5 april 2018 11:23 schreef HeatWave het volgende:
Zo enorm aantrekkelijk, vrouwen die "komt u maar, maakt niet uit wie!" roepen.
Oke, iedereen behalve jijquote:Op donderdag 5 april 2018 11:23 schreef HeatWave het volgende:
In de pauzesquote:Op donderdag 5 april 2018 11:23 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Scheelt dat we niet heel erg dezelfde voorkeuren hebben, dus dat gaat vast wel goedkomen.
Volgens mij zie ik Lot die hele vakantie niet
Zegt iemand die een zwak heeft voor 19-jarige huppelkutjesquote:Op donderdag 5 april 2018 11:23 schreef HeatWave het volgende:
Hoelang moet dat duren voordat auw weg is?quote:Op donderdag 5 april 2018 11:23 schreef Californium het volgende:
[..]
auw maar kon slechter
Zo maar weer even dutje doen
quote:Op donderdag 5 april 2018 11:24 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Zegt iemand die een zwak heeft voor 19-jarige huppelkutjes
quote:Op donderdag 5 april 2018 11:23 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Scheelt dat we niet heel erg dezelfde voorkeuren hebben, dus dat gaat vast wel goedkomen.
Volgens mij zie ik Lot die hele vakantie niet
Aaawwhquote:Op donderdag 5 april 2018 11:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit klinkt meer als wat ik altijd hoor.
Leugens.quote:Op donderdag 5 april 2018 11:16 schreef Weissmania het volgende:
Zo, weer mijn dagelijkse DM aan Elvi op de post gedaan
dunno... Herstelperiode staat 4 week voor. Maar hoop dat de meeste pijn toch over een week wel gedaan is. Conditie krijgt ook een flinke klap merk ik nu al dus dat opbouwen is ook nog een dingetje.quote:Op donderdag 5 april 2018 11:24 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Hoelang moet dat duren voordat auw weg is?
Je hebt nog steeds geen Lovecraft sig zie ikquote:Op donderdag 5 april 2018 11:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit klinkt meer als wat ik altijd hoor.
Maar ik denk dat het wel scheelt dat je voor die ellendel fit wasquote:Op donderdag 5 april 2018 11:26 schreef Californium het volgende:
[..]
dunno... Herstelperiode staat 4 week voor. Maar hoop dat de meeste pijn toch over een week wel gedaan is. Conditie krijgt ook een flinke klap merk ik nu al dus dat opbouwen is ook nog een dingetje.
Ik ookquote:Op donderdag 5 april 2018 11:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hahah![]()
Komt vast wel goed. Wordt leuk. Zin in
“ fit”quote:Op donderdag 5 april 2018 11:27 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Maar ik denk dat het wel scheelt dat je voor die ellendel fit was
Nou je was toch veel aan het zwemmen?quote:Op donderdag 5 april 2018 11:29 schreef Californium het volgende:
[..]
“ fit”
Ik loop veel enzo maar ben geen echte sporter... dus weet niet in hoeverre ik dat fit mag noemen. Maar we gaan het zien
1 keer per weekquote:Op donderdag 5 april 2018 11:30 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Nou je was toch veel aan het zwemmen?
Dan ben je vast snel weer fitquote:Op donderdag 5 april 2018 11:31 schreef Californium het volgende:
[..]
1 keer per week
Maar was ook al even niet geweest want had een ziek vriendje en stress. Maar ga zeker daar weer mee beginnen zodra dat het mag
Het is al dagen in de avond niet koudquote:
Je zou denken dat iemand die nooit iemand uitvraagt niet zulke antwoorden zou krijgen, maar mensen voelen altijd de neiging om het me zomaar te vertellen. Geen idee waarom.quote:
Ik zei nacht en ik klaagde ook niet over de afgelopen nachtenquote:Op donderdag 5 april 2018 11:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het is al dagen in de avond niet koud
Binnenkort maar weer eens lezen, naar een leuke quote vissen.quote:Op donderdag 5 april 2018 11:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds geen Lovecraft sig zie ik
Eentje uit At The Mountains Of Madnessquote:Op donderdag 5 april 2018 11:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Binnenkort maar weer eens lezen, naar een leuke quote vissen.
Wat ben je zuur vandaag zeg, te weinig chocolade op?quote:Op donderdag 5 april 2018 11:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zei nacht en ik klaagde ook niet over de afgelopen nachten
Die kom ik hier nou nooit tegenquote:Op donderdag 5 april 2018 11:36 schreef Weissmania het volgende:
Respect voor shemales/transgenders op Tinder die er soms vrouwelijker uitzien dan de gemiddelde vrouw
Ja. Dat sws.quote:Op donderdag 5 april 2018 11:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat ben je zuur vandaag zeg, te weinig chocolade op?
quote:Op donderdag 5 april 2018 11:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je zou denken dat iemand die nooit iemand uitvraagt niet zulke antwoorden zou krijgen, maar mensen voelen altijd de neiging om het me zomaar te vertellen. Geen idee waarom.
dat is vaker dan de meeste mensenquote:Op donderdag 5 april 2018 11:31 schreef Californium het volgende:
[..]
1 keer per week
Maar was ook al even niet geweest want had een ziek vriendje en stress. Maar ga zeker daar weer mee beginnen zodra dat het mag
Jawel, dat heet obesequote:Op donderdag 5 april 2018 11:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Er bestaat niet zoiets als 'genoeg chocolade'.
Ik probeer te minderen. Zomerseizoen enzoquote:Op donderdag 5 april 2018 11:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Er bestaat niet zoiets als 'genoeg chocolade'.
Wat probeer je te kopen?quote:Op donderdag 5 april 2018 11:49 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Als de volgende weer "in customs" is...
(ノಠдಠ)ノ︵┻━┻
Bikini body?quote:Op donderdag 5 april 2018 11:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik probeer te minderen. Zomerseizoen enzo![]()
Maar voor de goede orde, nee er bestaat nooit genoeg chocolade
quote:
Beetje een kleren van de keizer ding dit.quote:Op donderdag 5 april 2018 11:55 schreef Allures het volgende:
Ik heb een prachtige jurk gemaakt
Zo jammer dat jullie hem niet kunnen zien
Ik ga er meteen nog een maken
post dan nietquote:Op donderdag 5 april 2018 11:55 schreef Allures het volgende:
Waarom kunnen wij die niet zien?quote:Op donderdag 5 april 2018 11:55 schreef Allures het volgende:
net zoals zeggen dat je een hele leuke date hebt met een squatkont dame maar geen pics postquote:Op donderdag 5 april 2018 11:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Beetje een kleren van de keizer ding dit.
Post dan pics muts!quote:Op donderdag 5 april 2018 11:55 schreef Allures het volgende:
Jammer jaquote:Op donderdag 5 april 2018 11:55 schreef Allures het volgende:
omdat jij geen snap hebtquote:Op donderdag 5 april 2018 11:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom kunnen wij die niet zien?![]()
We weten dat je een smartphone hebt
"Koffie gedronken, was gezellig.quote:Op donderdag 5 april 2018 11:57 schreef Weissmania het volgende:
[..]
net zoals zeggen dat je een hele leuke date hebt met een squatkont dame maar geen pics post
Heb jij insta?quote:
Het is voornamelijk te irritant.quote:
en op facebook ga je m zeker ook niet posten.quote:
Neuh, soms is hip niet per se irritant. Maar snapchat is echt te kansloos voor woorden.quote:
wat jij ook doet dus?quote:Op donderdag 5 april 2018 11:57 schreef Weissmania het volgende:
[..]
net zoals zeggen dat je een hele leuke date hebt met een squatkont dame maar geen pics post
sc sloeriequote:Op donderdag 5 april 2018 12:03 schreef Weissmania het volgende:
[..]
ik heb te veel dates om het 10 dagen lang over 1 vrouw te hebben
Alweer wat langer dan 10 dagen gelukkig.quote:Op donderdag 5 april 2018 12:03 schreef Weissmania het volgende:
[..]
ik heb te veel dates om het 10 dagen lang over 1 vrouw te hebben
quote:Op donderdag 5 april 2018 12:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ze houden het gewoon niet langer uit met hem.
Te cutequote:Op donderdag 5 april 2018 12:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Alweer wat langer dan 10 dagen gelukkig.
Gatverquote:Op donderdag 5 april 2018 12:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Alweer wat langer dan 10 dagen gelukkig.
Nee maar kan hem wel ff messengerren of hoe dat heetquote:Op donderdag 5 april 2018 12:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
en op facebook ga je m zeker ook niet posten.
Doe maarquote:Op donderdag 5 april 2018 12:08 schreef Allures het volgende:
[..]
Nee maar kan hem wel ff messengerren of hoe dat heet
Het leven van een zolderkamerautistquote:Op donderdag 5 april 2018 12:06 schreef Lot88 het volgende:
ik ben zo wit dat zelfs mijn lichtste foundation nog te bruin is
Insta-fatquote:
alleen kom ik wel buitenquote:Op donderdag 5 april 2018 12:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het leven van een zolderkamerautist
Mijn foundation is de kleur 'Ivoor'. En mn concealer is de kleur 'porcelein'quote:Op donderdag 5 april 2018 12:06 schreef Lot88 het volgende:
Dat branden we er wel van af in mei.quote:Op donderdag 5 april 2018 12:06 schreef Lot88 het volgende:
Barbquote:
ik heb idd ook porcelein maar zelfs dat is nog te donkerquote:Op donderdag 5 april 2018 12:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mijn foundation is de kleur 'Ivoor'. En mn concealer is de kleur 'porcelein'![]()
hoop toch voor die tijd al een beetje minder wit te zijnquote:Op donderdag 5 april 2018 12:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat branden we er wel van af in mei.
waarom is daar een soort keurig voor nodig? gewoon postenquote:Op donderdag 5 april 2018 12:13 schreef Alexandrier het volgende:
Zouden jullie je mening willen geven over een foto voor ik 'm upload op FB aangezien hier alleen maar aardige users posten?
Rexquote:
Jij leeft graag gevaarlijk zeker?quote:Op donderdag 5 april 2018 12:13 schreef Alexandrier het volgende:
Zouden jullie je mening willen geven over een foto voor ik 'm upload op FB aangezien hier alleen maar aardige users posten?
Melanotan.quote:Op donderdag 5 april 2018 12:14 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik heb idd ook porcelein maar zelfs dat is nog te donker
#milennialstrugglesquote:Op donderdag 5 april 2018 12:13 schreef Alexandrier het volgende:
Thijsquote:
beetje zenuwachtig, om 2 uur krijg ik mijn cover up tattoo. Heb als een idioot mijn huis staan poetsen ter afleiding.quote:
Levend, bijna klaar met huidige opdracht, woensdag intake voor nieuwe opdrachtquote:
Nee.quote:
Kun je weer gaan poetsenquote:Op donderdag 5 april 2018 12:17 schreef Lot88 het volgende:
[..]
beetje zenuwachtig, om 2 uur krijg ik mijn cover up tattoo. Heb als een idioot mijn huis staan poetsen ter afleiding.Nu is mijn huis spik en span en ben ik over gegaan op nagelsafbijten
Wat voor iets?quote:Op donderdag 5 april 2018 12:17 schreef Lot88 het volgende:
[..]
beetje zenuwachtig, om 2 uur krijg ik mijn cover up tattoo. Heb als een idioot mijn huis staan poetsen ter afleiding.Nu is mijn huis spik en span en ben ik over gegaan op nagelsafbijten
Ik upload nooit wat op FB dus wil wel dat de foto enigszins voor fatsoenlijk door kan gaan.quote:Op donderdag 5 april 2018 12:15 schreef Allures het volgende:
[..]
waarom is daar een soort keurig voor nodig? gewoon posten
is dat het aanpassen van een een tattoo die je al had?quote:Op donderdag 5 april 2018 12:17 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Vanaf welk punt is het gewoon tipp-ex eigenlijk?quote:Op donderdag 5 april 2018 12:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mijn foundation is de kleur 'Ivoor'. En mn concealer is de kleur 'porcelein'![]()
quote:Op donderdag 5 april 2018 12:17 schreef Lot88 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |