Hoop loos gelul in de ruimte.quote:Op donderdag 5 april 2018 11:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Voor iemand die zo kijkt doe je wel erg hard je best bij TaMieke.
Dat deed ik bij jou ookquote:Op donderdag 5 april 2018 11:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Don't you feel special now?quote:Op donderdag 5 april 2018 11:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh wow, dat heb ik even gemist dan.
In dat geval lief dat je bij iedereen goed je best doet.
quote:Op donderdag 5 april 2018 11:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh wow, dat heb ik even gemist dan.
In dat geval lief dat je bij iedereen goed je best doet.
quote:Op donderdag 5 april 2018 11:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Trouwens, jij wou nog thee drinken deze week met mij. Ook nooit meer wat van gehoordquote:
Nee, kom niet meer bij m'n moeder deze week.quote:Op donderdag 5 april 2018 11:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Trouwens, jij wou nog thee drinken deze week met mij. Ook nooit meer wat van gehoord
ik ben team celibaat ik pik niks, ik gun ze jouquote:Op donderdag 5 april 2018 11:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja wat?!![]()
Je hoeft ze niet allemaal in te pikken
Lot heeft genoeg pikken.quote:Op donderdag 5 april 2018 11:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja wat?!![]()
Jij Malta zij Nederland? Ergens is een verdeling wel handigquote:Op donderdag 5 april 2018 11:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja wat?!![]()
Ja dan slapen ze vanmiddag lekkerquote:Op donderdag 5 april 2018 11:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Radio? In je hoofd? Krijg je dan geen adhd oppaskinderen?
ik ben benieuwd hoelang het deze keer gaat duren. Vorige keer 2 weken ofzoquote:Op donderdag 5 april 2018 11:21 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik ben team celibaat ik pik niks, ik gun ze jou
Zo slimquote:Op donderdag 5 april 2018 11:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dan slapen ze vanmiddag lekker
Allemaal??? Yesquote:Op donderdag 5 april 2018 11:21 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik ben team celibaat ik pik niks, ik gun ze jou
Dan gaan we nu voor 3 wekenquote:Op donderdag 5 april 2018 11:22 schreef Californium het volgende:
[..]
ik ben benieuwd hoelang het deze keer gaat duren. Vorige keer 2 weken ofzo
Gebakken lucht ditquote:Op donderdag 5 april 2018 11:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, kom niet meer bij m'n moeder deze week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |