Gelukkig zorgt thijs daar wel voor.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:58 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Klinkt als iets waarvan ik niet kan slapen![]()
quote:Op donderdag 5 april 2018 11:00 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe zwaar Loka en Kaneel het hebben gehadVolgens mij is het in zorginstellingen verboden om een relatie aan te gaan met een andere patient
Super Mario dan maar?quote:Op donderdag 5 april 2018 10:58 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Klinkt als iets waarvan ik niet kan slapen![]()
quote:Op donderdag 5 april 2018 11:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gelukkig zorgt thijs daar wel voor.
Waar slaat dit nou weer op?quote:Op donderdag 5 april 2018 11:00 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe zwaar Loka en Kaneel het hebben gehadVolgens mij is het in zorginstellingen verboden om een relatie aan te gaan met een andere patient
Als FOK!-slet wijzen dan wel alle vingers naar jouquote:Op donderdag 5 april 2018 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelukkig is FOK! nog niet opgeheven, er is nog tijd.
Insidequote:
Terras dan maarquote:Op donderdag 5 april 2018 11:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ook niet
Ik heb 1x een spel gespeeld, Fahrenheit volgens mij. Dat was wel cool.
So be it, iemand moet het doenquote:Op donderdag 5 april 2018 11:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als FOK!-slet wijzen dan wel alle vingers naar jou
Niet over bedspelletjes beginnen, valt me tegen Thijsquote:
quote:Op donderdag 5 april 2018 11:09 schreef LovelyLady het volgende:
Boter kaas en eieren met kussens in bed
Mag niet van z'n vriendin.quote:Op donderdag 5 april 2018 11:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet over bedspelletjes beginnen, valt me tegen Thijs
We denken niet allemaal in piemels en vagina'squote:Op donderdag 5 april 2018 11:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet over bedspelletjes beginnen, valt me tegen Thijs
quote:
Oh yes we do, hard wired and shit.quote:Op donderdag 5 april 2018 11:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
We denken niet allemaal in piemels en vagina's![]()
Michael P. had in Altrecht een andere patiënte bezwangerd.quote:Op donderdag 5 april 2018 11:00 schreef Weissmania het volgende:
[..]
misselijkmakend figuurquote:Op donderdag 5 april 2018 11:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Michael P. had in Altrecht een andere patiënte bezwangerd.
Ja, en die Michael P. is ook een lulquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |