Op wat aantijgingen van aanranding na wel ja.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, eigenlijk is het een wonder dat het al die jaren zo goed is blijven gaan eigenlijk met alle meets en dates en andere shady zaken hier.
Fair enough, maar er zal toch wel 1 of 2 gewenst kind tussen zitten?quote:Op donderdag 5 april 2018 10:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Er zijn anders een shitload FOK!-kinderen. Dat noem ik niet echt 'goed gaan'.
Collega's weten niet alles. En dat is maar beter ook.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij schaamt je voor iets? Nooit van je verwacht Hosti.
Tja. Als dat het is in zoveel jaar, dan valt het wel mee allemaalquote:Op donderdag 5 april 2018 10:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Op wat aantijgingen van aanranding na wel ja.
Ik vind alle kinderen ongewenst.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fair enough, maar er zal toch wel 1 of 2 gewenst kind tussen zitten?
Dat is zo, maar lekker boeiend hoe je iemand leert kennen lijkt mij.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Collega's weten niet alles. En dat is maar beter ook.
Eens, maar er zijn mensen met een afwijking, die vinden ze blijkbaar leuk.quote:
Dan had je vast een moeilijke jeugd.quote:
Ik heb dat dan ook gewoon niet, als ik er ben is het "nog iets te melden verder?"quote:Op donderdag 5 april 2018 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dit.
'Met wie ben je nu weer uit eten gegaan?'
Devil May Cry, Dark Souls, Bloodborne, Nioh...quote:Op donderdag 5 april 2018 10:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ga niet toekijken hoe je GTA of Far Cry speelt![]()
Genoeg gedaan
Vertel jij altijd aan je ouders dat je gaat uiteten?quote:Op donderdag 5 april 2018 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dit.
'Met wie ben je nu weer uit eten gegaan?'
Blijkbaar zijn mensen toch goed van naturequote:Op donderdag 5 april 2018 10:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, eigenlijk is het een wonder dat het al die jaren zo goed is blijven gaan eigenlijk met alle meets en dates en andere shady zaken hier.
Dat gaat me wat verquote:Op donderdag 5 april 2018 10:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn mensen toch goed van nature
Ik geloof niet dat er ooit iemand vermoord is neequote:Op donderdag 5 april 2018 10:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat gaat me wat ver.
Maar echt enorme dramaverhalen, op "liefdes" dingen na, zijn toch uitgebleven voornamelijk.
Ik heb wel tegen m'n zus gezegd dat ik naar een all you can eat Indiaas restaurant ben geweest, en dan komt het ook bij m'n ouders terecht. En dat ik in Woerden ben geweest en hoe dat was. En naar het Amsterdam Light Festival. Dan willen ze inderdaad weten met wie. 'O wat vrienden.'quote:Op donderdag 5 april 2018 10:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vertel jij altijd aan je ouders dat je gaat uiteten?
Gelukkig is FOK! nog niet opgeheven, er is nog tijdquote:Op donderdag 5 april 2018 10:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er ooit iemand vermoord is nee
Klinkt als iets waarvan ik niet kan slapenquote:Op donderdag 5 april 2018 10:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Devil May Cry, Dark Souls, Bloodborne, Nioh...
Beach BBQquote:Op het zuidelijke eiland van Nieuw-Zeeland zijn 38 walvissen aangespoeld.
Was er ooit niet een gevalletje stalking en de nodige aangiftes en zo?quote:Op donderdag 5 april 2018 10:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat gaat me wat ver.
Maar echt enorme dramaverhalen, op "liefdes" dingen na, zijn toch uitgebleven voornamelijk.
Kan je nagaan hoe zwaar Loka en Kaneel het hebben gehadquote:Op donderdag 5 april 2018 10:49 schreef MissMSX het volgende:
Of als ik vertel dat ik Air via internet ken, dat mensen dan zeggen: Oh, via een datingsite, dat hoor je wel steeds meer he?
quote:Op donderdag 5 april 2018 11:00 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe zwaar Loka en Kaneel het hebben gehadVolgens mij is het in zorginstellingen verboden om een relatie aan te gaan met een andere patient
Nee.quote:Op donderdag 5 april 2018 11:00 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe zwaar Loka en Kaneel het hebben gehadVolgens mij is het in zorginstellingen verboden om een relatie aan te gaan met een andere patient
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |