Kan je nagaan hoe 2001 voeltquote:
D'awwwquote:Op donderdag 5 april 2018 10:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]toen had ik Fok nog niet ontdekt. Toen was ik nog een mini-TaMieke
It was wonderfulquote:Op donderdag 5 april 2018 10:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die laatste strandtentmeet ben je toch met Samzz er vandoor gegaan?
Heb toch regelmatig koters voorbij zien komen op meetsquote:Op donderdag 5 april 2018 10:41 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hahaha zal t tegen mn ouders zeggen
Toen was MSN het hoogte punt van mn dag.
Zal het doorgeven aan Airquote:
15 jaar geleden ging ik toch echt al naar meets en dan ben jij nog een jaar ouder dan ik.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2018 10:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die laatste strandtentmeet ben je toch met Samzz er vandoor gegaan?
Ik denk dat mn moeder een rolberoerte had gekregen als ik gezegd had dat ik een groep Fokkers ging ontmoeten.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb toch regelmatig koters voorbij zien komen op meets
Teken jij even een lijntje in het schema?quote:
Mijn moeder weet niet wat FOK is.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:43 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik denk dat mn moeder een rolberoerte had gekregen als ik gezegd had dat ik een groep Fokkers ging ontmoeten.
Zou ze nu nogsteeds krijgen trouwens...
Mijn moeder ook. Van binnen. Denk ook niet dat ze blij zou zijn geweest met mijn verhaal over hoe ik Air heb leren kennenquote:Op donderdag 5 april 2018 10:43 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik denk dat mn moeder een rolberoerte had gekregen als ik gezegd had dat ik een groep Fokkers ging ontmoeten.
Zou ze nu nogsteeds krijgen trouwens...
Mijn vader ook niet echt, hij weet wel iets van mensen van internet, maar daar blijft het ook bij.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn moeder weet niet wat FOK is.
Hoop ik.
Hoi, moeders!
quote:Op donderdag 5 april 2018 10:42 schreef aeque het volgende:
[..]
15 jaar geleden ging ik toch echt al naar meets en dan ben jij nog een jaar ouder dan ik.
*zwaait met wandelstok en leunt op rollator*quote:
Nee, ik ook niet. Sterker nog ik heb een tijdje gedated met iemand die ik op een verjaardag leerde kennen, bleek een behoorlijke slowchatter hier te zijnquote:Op donderdag 5 april 2018 10:44 schreef MissMSX het volgende:
Ik vertel sowieso niemand dat ik op FOK! zit. Ben je besodemieterd
Dit.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:44 schreef MissMSX het volgende:
Gaan we wel gezellig rumikubben op onze meet ofzo.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
*zwaait met wandelstok en leunt op rollator*
Ik ben niet oud!
quote:Op donderdag 5 april 2018 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Sterker nog ik heb een tijdje gedated met iemand die ik op een verjaardag leerde kennen, bleek een behoorlijke slowchatter hier te zijn.
Niet tegen Danny zeggen hoor, want die snapt dat nietquote:
Ik vind het al erg dat jullie het weten.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:44 schreef MissMSX het volgende:
Is ook zo jaquote:Op donderdag 5 april 2018 10:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vind het al erg dat jullie het weten.
Mn laatste 2 exen ken ik via internet (nog voor datingapps).... “kijk je wel uit??quote:Op donderdag 5 april 2018 10:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mijn moeder ook. Van binnen. Denk ook niet dat ze blij zou zijn geweest met mijn verhaal over hoe ik Air heb leren kennen
Nu ik wat ouder ben snap ik pas wat een horror dit voor ouders moet zijnquote:Op donderdag 5 april 2018 10:47 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Mn laatste 2 exen ken ik via internet (nog voor datingapps).... “kijk je wel uit??”
Volgens mij had zij meer stress over die eerste ontmoeting dan ik...
Jaquote:Op donderdag 5 april 2018 10:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Gaan we wel gezellig rumikubben op onze meet ofzo.
Alcoholisme verbroedert.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:47 schreef MissMSX het volgende:
Was wel altijd het leuke aan FOK!(meets): mensen van 15 tot 65 bij elkaar en was altijd tof
Echt he?!quote:Op donderdag 5 april 2018 10:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nu ik wat ouder ben snap ik pas wat een horror dit voor ouders moet zijn
Loslatenquote:Op donderdag 5 april 2018 10:49 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Echt he?!![]()
Ik heb dat met mn neefjes of nichtjes. Of zelfs met mn broertje
“Doe je wel voorzichtig???”
Zelfs ik klink als mn moeder
Ik zeg altijd, via via.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:49 schreef MissMSX het volgende:
Of als ik vertel dat ik Air via internet ken, dat mensen dan zeggen: Oh, via een datingsite, dat hoor je wel steeds meer he?
Ik laat ze maar in de waanquote:
"Wel gevaarlijk hoor, dat 'internet'. Ik heb er over gelezen in de Telegraaf".quote:Op donderdag 5 april 2018 10:49 schreef MissMSX het volgende:
Of als ik vertel dat ik Air via internet ken, dat mensen dan zeggen: Oh, via een datingsite, dat hoor je wel steeds meer he?
Ik speel andere gamesquote:Op donderdag 5 april 2018 10:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik haat spelletjes
Ik wil best meekijken terwijl je een spelletje wordfeud speeltje hoor
Sja, eigenlijk is het een wonder dat het al die jaren zo goed is blijven gaan eigenlijk met alle meets en dates en andere shady zaken hierquote:Op donderdag 5 april 2018 10:50 schreef Q. het volgende:
[..]
"Wel gevaarlijk hoor, dat 'internet'. Ik heb er over gelezen in de Telegraaf".
Er zijn anders een shitload FOK!-kinderen. Dat noem ik niet echt 'goed gaan'.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, eigenlijk is het een wonder dat het al die jaren zo goed is blijven gaan eigenlijk met alle meets en dates en andere shady zaken hier.
Jij schaamt je voor iets? Nooit van je verwacht Hosti.quote:
"Speciaal".quote:Op donderdag 5 april 2018 10:51 schreef TaMieke het volgende:
Zelfde als dat ik nu wel eens vertel dat ik met Lot op vakantie ga.... ik ben echt raar volgens mijn familie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |