Oh, toch ballententquote:
Waarom nou weer zo.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:31 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Mensen hebben een grotere duim dan de e-pener van Dino, en geloof me die laatste groot, heel groot
quote:Op donderdag 5 april 2018 10:31 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Mensen hebben een grotere duim dan de e-pener van Dino, en geloof me die laatste groot, heel groot
Aren't fat people supposed to be jolly?quote:
Ik ken het verhaal ook niet in detail. Dat er een meet was en dat er iemand is achtergelaten is het enige wat ik weer. Het komt alleen wel vaker naar boven, vooral tijdens meets zelf.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Doe even het hele verhaal vertellen dan!!!
Ik heb t ook nog nooit gehoord
Zou je toch moeten weten.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Aren't fat people supposed to be jolly?
Ik heb er nu Cillit Bang (in b4 huehue clit bang huehuequote:Op donderdag 5 april 2018 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, heb je tips?Die van mij lijkt nu op een crematieoven.
Je was te laatquote:
quote:Op donderdag 5 april 2018 10:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vraag het je moederquote:Op donderdag 5 april 2018 10:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ga naar de verkeerde meets blijkbaar...quote:Op donderdag 5 april 2018 10:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ken het verhaal ook niet in detail. Dat er een meet was en dat er iemand is achtergelaten is het enige wat ik weer. Het komt alleen wel vaker naar boven, vooral tijdens meets zelf.
Zijn er nog wel eens goede meets dan tegenwoordig?quote:Op donderdag 5 april 2018 10:34 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ga naar de verkeerde meets blijkbaar...
Klinkt ranzigquote:Op donderdag 5 april 2018 10:34 schreef CherryLips het volgende:
Ze hebben de hotdog met mango nog welMaar hij staat onder lunch. Ik kan er een hele dag op leven
Elke meet is goed, afhankelijk van wie je het vraagtquote:Op donderdag 5 april 2018 10:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zijn er nog wel eens goede meets dan tegenwoordig?
Zin in een minimeet?quote:Op donderdag 5 april 2018 10:34 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ga naar de verkeerde meets blijkbaar...
Bullshit.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Elke meet is goed, afhankelijk van wie je het vraagt
[..]
Zin in een minimeet?
Geen idee. Die 2 waar ik geweest ben waren niet zo spannend.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is toch alleen als wij er bij zijn?quote:Op donderdag 5 april 2018 10:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 april 2018 10:35 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Sowieso broeder, sowieso
#neverforget
#therealfokorgy
Dat was vroeger standaard op en meet. Maar dat is al even geleden.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Geen idee. Die 2 waar ik geweest ben waren niet zo spannend.
Spannends als in dronken mensen en achter gelaten mensen...
Cocktailmeets zijn goed, maar episch?quote:Op donderdag 5 april 2018 10:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is toch alleen als wij er bij zijn?
Smooth hoorquote:Op donderdag 5 april 2018 10:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Elke meet is goed, afhankelijk van wie je het vraagt
[..]
Zin in een minimeet?
Zal er nog eens een hier organiseren en kijken of we weer wegwaaienquote:
Vroeger.... zolang ben ik hier nog nietquote:Op donderdag 5 april 2018 10:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat was vroeger standaard op en meet. Maar dat is al even geleden.
Nee, episch is het pas als het een eckte meet is.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Cocktailmeets zijn goed, maar episch?
Zo doe ik blijkbaarquote:
Je hebt de beste tijd gemist ja. 15+ jaar terugquote:Op donderdag 5 april 2018 10:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Vroeger.... zolang ben ik hier nog niet
Potentieel.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, episch is het pas als het een eckte meet is.
Hier als in een strandtent?quote:Op donderdag 5 april 2018 10:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zal er nog eens een hier organiseren en kijken of we weer wegwaaien
quote:Op donderdag 5 april 2018 10:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hebt de beste tijd gemist ja. 15+ jaar terug
quote:Op donderdag 5 april 2018 10:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hebt de beste tijd gemist ja. 15+ jaar terug
Ja. Maar dan hopen op strandweerquote:
2011 is niet 15+ jaar geleden he rekenwonderquote:
Gemiste kansquote:Op donderdag 5 april 2018 10:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]toen had ik Fok nog niet ontdekt. Toen was ik nog een mini-TaMieke
quote:Op donderdag 5 april 2018 10:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
2011 is niet 15+ jaar geleden he rekenwonder
Is niet veel voor nodig he?quote:
Zo voelt het wel.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
2011 is niet 15+ jaar geleden he rekenwonder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |