Die neukt toch alles wat los en vast zit?quote:
Dat het Weiss was? Geen enkel idee. Heb het verhaal zelf al dermate vaak aangehaald zien worden dat het wel waar moet zijn.quote:
Als er maar een gat in zit toch?quote:Op donderdag 5 april 2018 10:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die neukt toch alles wat los en vast zit?
Hoeft niet eens. Beetje alleen ergens tegenop rijden gebeurt ook regelmatig.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als er maar een gat in zit toch?
Dat doet iedereen hier toch? Behalve Faxie dan.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die neukt toch alles wat los en vast zit?
Dus toch. Dacht ff dat er misschien meerdere malen mensen op bankjes waren achtergelaten.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Was toch ook met een meet, niet 1 op 1.
Dat zeg ik ook niet.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ken dat verhaal alleen in de vorm van een meet. Niet van 2 mensen 1 op 1.
Gaten kan je maken.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoeft niet eens. Beetje alleen ergens tegenop rijden gebeurt ook regelmatig.
Doe even het hele verhaal vertellen dan!!!quote:Op donderdag 5 april 2018 10:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat het Weiss was? Geen enkel idee. Heb het verhaal zelf al dermate vaak aangehaald zien worden dat het wel waar moet zijn.
Faxie zegt dat hij dat niet doet, maar ondertussen heeft hij elk kutje op FOK! gehad.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat doet iedereen hier toch? Behalve Faxie dan.
Wat zegt jouw dossier hierover?quote:Op donderdag 5 april 2018 10:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Verzin je nu een roddel over jezelf om te doen alsof iemand anders dat verzonnen heeft om aandacht te trekken?
Ook datquote:
Weiss is standaard de begeleider van gekkies op een meet idd, dus hij is eindverantwoordelijk.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat het Weiss was? Geen enkel idee. Heb het verhaal zelf al dermate vaak aangehaald zien worden dat het wel waar moet zijn.
Die van jou ook?quote:Op donderdag 5 april 2018 10:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Faxie zegt dat hij dat niet doet, maar ondertussen heeft hij elk kutje op FOK! gehad.
Er zijn meerdere verhalen in omloop, de ene keer lig ik op het bankje, een andere keer ben ik de aanrander etc...quote:Op donderdag 5 april 2018 10:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Doe even het hele verhaal vertellen dan!!!
Ik heb t ook nog nooit gehoord
Uiteraard.quote:
Fuxiequote:
Vertel alles!quote:Op donderdag 5 april 2018 10:22 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Er zijn meerdere verhalen in omloop, de ene keer lig ik op het bankje, een andere keer ben ik de aanrander etc...
Mooi moment om nu de waarheid te vertellen.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:22 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Er zijn meerdere verhalen in omloop, de ene keer lig ik op het bankje, een andere keer ben ik de aanrander etc...
Waarom?quote:
Kom je zaterdag de Duinenmars meelopen?quote:Op donderdag 5 april 2018 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mooi moment om nu de waarheid te vertellen.
Oh is dat zaterdag? Dan blijf ik ver bij de duinen uit de buurt.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kom je zaterdag de Duinenmars meelopen?
Moet je wel vroeg je bedje uit
En zondag.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Oh is dat zaterdag? Dan blijf ik ver bij de duinen uit de buurt.
Ik ga al naar andere duinenquote:Op donderdag 5 april 2018 10:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kom je zaterdag de Duinenmars meelopen?
Moet je wel vroeg je bedje uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |