Wordt dat gezegd ja?!quote:Op donderdag 5 april 2018 10:12 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Nee true, maar ik dan wel benieuwd wie hier heeft verzonnen dat ik heb samengewoond met Fripsel en zij mij gedumpt heeft
Dat was toch messy met wie je samenwoonde en die je dumpte?quote:Op donderdag 5 april 2018 10:12 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Nee true, maar ik dan wel benieuwd wie hier heeft verzonnen dat ik heb samengewoond met Fripsel en zij mij gedumpt heeft
De echte vraag is, heb je nou wel of geen uitkering?quote:Op donderdag 5 april 2018 10:12 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Dit is wel de belangrijkste vraag.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:15 schreef aeque het volgende:
[..]
De echte vraag is, heb je nou wel of geen uitkering?
wajongquote:Op donderdag 5 april 2018 10:15 schreef aeque het volgende:
[..]
De echte vraag is, heb je nou wel of geen uitkering?
Was jij niet degene die tijdens een meet iemand bewusteloos op een bankje in een park achterliet?quote:Op donderdag 5 april 2018 10:12 schreef Weissmania het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 april 2018 10:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
Was jij niet degene die tijdens een meet iemand bewusteloos op een bankje in een park achterliet?
Voor iemand die constant iedereen een jankend sneeuwvlokje noemt draai jij wel onophoudelijk dezelfde jankspeelplaat af overal.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:12 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Dat verhaal nog nooit gehoord?quote:
Lijkt me wel slim. Je mag er dan je piemel niet in stoppen. #metoo Kun je beter met rust laten danquote:Op donderdag 5 april 2018 10:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
Was jij niet degene die tijdens een meet iemand bewusteloos op een bankje in een park achterliet?
Verzin je nu een roddel over jezelf om te doen alsof iemand anders dat verzonnen heeft om aandacht te trekken?quote:Op donderdag 5 april 2018 10:12 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Ik weet niet of het waar is, maar in de wandelgangen hoor ik regelmatig dat Hosti helemaal geen 30 cm pener heeft.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:17 schreef TaMieke het volgende:
Wat?![]()
![]()
Wat wordt er nog meer geroddeld. Tell me everything
Ik zal het je zo zeggen, ik ken een persoon die daar wat over zei, en die persoon geloof ik op geen enkel vlak meer.quote:
Ik weet uit zeer betrouwbare bron dat dat wel degelijk waar is.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik weet niet of het waar is, maar in de wandelgangen hoor ik regelmatig dat Hosti helemaal geen 30 cm pener heeft.
Ik had dan ook minimaal 40 cm verwacht.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik weet niet of het waar is, maar in de wandelgangen hoor ik regelmatig dat Hosti helemaal geen 30 cm pener heeft.
quote:Op donderdag 5 april 2018 10:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat had ik niet verwacht van Air.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik weet uit zeer betrouwbare bron dat dat wel degelijk waar is.
Nee want dan zou ik wel zeggen dat ik aangerand ben ofzoquote:Op donderdag 5 april 2018 10:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Verzin je nu een roddel over jezelf om te doen alsof iemand anders dat verzonnen heeft om aandacht te trekken?
Oh, ik hoorde juist dat ang3l 3 dagen daarna niet kon lopen.... Vandaar die 3 in zijn naam.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Was toch ook met een meet, niet 1 op 1.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ken dat verhaal alleen in de vorm van een meet. Niet van 2 mensen 1 op 1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |