Ik steek maar de draak met je. Je bent best wel een prima persoon.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:01 schreef Samzz het volgende:
Complimenteus. Tevens gevaarlijke vergelijking
.
Ik heb met niemand fittiesquote:Op donderdag 5 april 2018 09:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Verder heb je wel gelijk hoor, maar het groepje wordt steeds kleiner en iedereen heeft wel fittie met iedereen op een gegeven moment.
Mij boeit het verder niet zoveel hoor, welke sfeer er ook hangt, het blijft tijdsverdrijf.
Dat weet jij helemaal niet. En houd op steeds naar Fripsel te sneren. Dank je wel.quote:
Enkel met je cavia'squote:Op donderdag 5 april 2018 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb met niemand fitties
Toch?
Je stal wel eten van mn bord. Gevaarlijke move datquote:Op donderdag 5 april 2018 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toch?
Hij refereerde aan Hitler die PTSS had van de 1e wereld oorlog waar z'n linkerbal afgeschoten werd. Gok ik zo. Gezien de context.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wert jij helemaal niet. En houd op steeds naar Fripsel te sneren. Dank je wel.
In dat programma My 600lbs life zie je ook mensen met een vrouw/vriendin, dan denk ik dit dus ookquote:
Je hebt me niet eens geslagen.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:05 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je stal wel eten van mn bord. Gevaarlijke move dat
Ik haat je.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toch?
Mn woordgrap, wat doe jequote:Op donderdag 5 april 2018 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hold on to your butts
https://onzetaal.nl/taaladvies/vegetarisch-zijn-vegetari
Ik ben er nog hoor.quote:Op donderdag 5 april 2018 09:51 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Gelukkig post 1 roddeltante hier niet meer, dat vind ik fijn
Oh ik wist niet dat Hitler PTSS had. Dan heb ik niks gezegd.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hij refereerde aan Hitler die PTSS had van de 1e wereld oorlog waar z'n linkerbal afgeschoten werd. Gok ik zo. Gezien de context.
Dit was blijkbaar bij dat programma De tafel van taal en ik werd er verdrietig van.quote:
In dat programma maken de partners het best vaak uit als de persoon veel is afgevallen.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:06 schreef Weissmania het volgende:
[..]
In dat programma My 600lbs life zie je ook mensen met een vrouw/vriendin, dan denk ik dit dus ook
Bizar ook jaquote:Op donderdag 5 april 2018 10:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In dat programma maken de partners het best vaak uit als de persoon veel is afgevallen.
Je hoeft toch niet perse iemand eerst ontmoet te hebben voor je over iemand kan roddelen???quote:Op donderdag 5 april 2018 10:09 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Jou heb ik niet ontmoet dus jij kan geen roddels over mij verspreiden
Nee true, maar ik dan wel benieuwd wie hier heeft verzonnen dat ik heb samengewoond met Fripsel en zij mij gedumpt heeftquote:Op donderdag 5 april 2018 10:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet perse iemand eerst ontmoet te hebben voor je over iemand kan roddelen???
Wat?quote:Op donderdag 5 april 2018 10:12 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Nee true, maar ik dan wel benieuwd wie hier heeft verzonnen dat ik heb samengewoond met Fripsel en zij mij gedumpt heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |