Auti gespot.quote:Op donderdag 5 april 2018 09:18 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ik kan makkelijk post ID's onthouden
Is goed Dino.quote:Op donderdag 5 april 2018 09:25 schreef Weissmania het volgende:
Nieuwe match op Tinder
[ afbeelding ]
Serieus?quote:
quote:Op donderdag 5 april 2018 09:28 schreef rival het volgende:
[..]
Altijd na vrouwelijk bezoek, om gek van te worden
Vrouw die squirtenquote:Op donderdag 5 april 2018 09:28 schreef rival het volgende:
[..]
Altijd na vrouwelijk bezoek, om gek van te worden
Vind het geen spannend plaatje ofzo.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2018 09:29 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is niet mijn intentie, mijn excuses
quote:Op donderdag 5 april 2018 09:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vind het geen spannend plaatje ofzo.
Beetje ondergepist wordenquote:Op donderdag 5 april 2018 09:31 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat daar leuk aan is
quote:Op donderdag 5 april 2018 09:32 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Hebben we gelukkig geen last van, toch DinoVriend?
Ieder zijn fetisj.quote:
Deze manquote:Op donderdag 5 april 2018 09:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ieder zijn fetisj.
De ene man wil graag ondergezeken worden, de volgende wil zijn anus uit laten scheuren met een enorme voorbinddildo, een ander zit graag in een hoekje te kijken hoe zijn vrouw genomen wordt. De ene vrouw wordt graag publiekelijk vernederd en de volgende wil graag een tong in haar kringspier.
Niks mis mee.
Leven en laten leven.
Maar jullie willen ons wel altijd zien spuiten, hypocrietquote:Op donderdag 5 april 2018 09:31 schreef Lot88 het volgende:
[..]
lol je bent gewoon jaloers dat Dino premium vrouwen sekst en jij nietquote:Op donderdag 5 april 2018 09:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ieder zijn fetisj.
De ene man wil graag ondergezeken worden, de volgende wil zijn anus uit laten scheuren met een enorme voorbinddildo, een ander zit graag in een hoekje te kijken hoe zijn vrouw genomen wordt. De ene vrouw wordt graag publiekelijk vernederd en de volgende wil graag een tong in haar kringspier.
Niks mis mee.
Leven en laten leven.
Ik ben team gezellig. Ik zie niets spuiten.quote:Op donderdag 5 april 2018 09:34 schreef rival het volgende:
[..]
Maar jullie willen ons wel altijd zien spuiten, hypocriet
Sorry Yvie.
Naar eigen zeggenquote:Op donderdag 5 april 2018 09:34 schreef Weissmania het volgende:
[..]
lol je bent gewoon jaloers dat Dino premium vrouwen sekst en jij niet
Klinkt niet geheel oprecht na het geglibber van de afgelopen maanden. Maar we zullen zien.quote:Op donderdag 5 april 2018 09:34 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik ben team gezellig. Ik zie niets spuiten.
Gezellige seks, buurtjes erbij, kopje thee.quote:Op donderdag 5 april 2018 09:34 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Mijn hond had vanmorgen racekak. Dus ik helaas welquote:Op donderdag 5 april 2018 09:34 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Het is wel oprecht.quote:Op donderdag 5 april 2018 09:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klinkt niet geheel oprecht na het geglibber van de afgelopen maanden. Maar we zullen zien.
quote:Op donderdag 5 april 2018 09:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn hond had vanmorgen racekak. Dus ik helaas wel.
Alles zo serieus nemen.quote:Op donderdag 5 april 2018 09:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Naar eigen zeggen.
Dat premium vrouwen gejank... Alsjeblieft zeg.
quote:Op donderdag 5 april 2018 09:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn hond had vanmorgen racekak. Dus ik helaas wel.
Nuanceren is VERBOTEN op FOK!quote:Op donderdag 5 april 2018 09:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ieder zijn fetisj.
Niks mis mee.
Leven en laten leven.
Yvie zit te huilen in een hoekje.quote:Op donderdag 5 april 2018 09:34 schreef rival het volgende:
[..]
Maar jullie willen ons wel altijd zien spuiten, hypocriet
Sorry Yvie.
geen seks, beste seks.quote:Op donderdag 5 april 2018 09:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gezellige seks, buurtjes erbij, kopje thee.
Ja, prima. Maar een beetje ongeloofwaardig, is alles wat ik wil zeggen.quote:
jammer dan.quote:Op donderdag 5 april 2018 09:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niemand gelooft dat je dit meent.
Oja ''op fok moet je bewijs tonen anders is het niet waar''quote:Op donderdag 5 april 2018 09:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, prima. Maar een beetje ongeloofwaardig, is alles wat ik wil zeggen.
Ik gun Dino zijn verzetje van harte.quote:Op donderdag 5 april 2018 09:34 schreef Weissmania het volgende:
[..]
lol je bent gewoon jaloers dat Dino premium vrouwen sekst en jij niet
Oh sorry. Ik wist niet dat ik in POL zat.quote:
Dat nootje zie ik ook wel eens bovenop liggen als ik de dag ervoor pinda's gegeten heb.quote:Op donderdag 5 april 2018 09:37 schreef rival het volgende:
[..]
Dit bedoelde ik ermee.
[ afbeelding ]
Alles weer ok?
quote:Op donderdag 5 april 2018 09:38 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat nootje zie ik ook wel eens bovenop liggen als ik de dag ervoor pinda's gegeten heb.
Neequote:Op donderdag 5 april 2018 09:38 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Oja ''op fok moet je bewijs tonen anders is het niet waar''
Beetje maar.quote:Op donderdag 5 april 2018 09:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
NeeMeer dat je de afgelopen maanden hebt lopen glibberen op alles wat een piemel had, en nu is het ineens 'ik doe niet aan seks'. Beetje raaaaaar.
Ik heb gisteren mais gegeten. Zal ik straks ook wel weer zien verschijnen.quote:Op donderdag 5 april 2018 09:38 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat nootje zie ik ook wel eens bovenop liggen als ik de dag ervoor pinda's gegeten heb.
O niet op alles. Op jou bijvoorbeeld niet.quote:Op donderdag 5 april 2018 09:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
NeeMeer dat je de afgelopen maanden hebt lopen glibberen op alles wat een piemel had, en nu is het ineens 'ik doe niet aan seks'. Beetje raaaaaar.
Is allemaal een act, al dat seksgepraatquote:
Altijd een verrassing.quote:Op donderdag 5 april 2018 09:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb gisteren mais gegeten. Zal ik straks ook wel weer zien verschijnen.
Door samzz begreep ik.quote:Op donderdag 5 april 2018 09:39 schreef HeatWave het volgende:
Waarom is het opeens zo'n graftakketeringpestpleurispokkeweer?.
Na de overgang sterft dat allemaal een beetje uit.quote:Op donderdag 5 april 2018 09:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is allemaal een act, al dat seksgepraat
quote:Op donderdag 5 april 2018 09:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Na de overgang sterft dat allemaal een beetje uit.
Heeft meer te maken met een vrouw te zien genietenquote:Op donderdag 5 april 2018 09:31 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Bijna alles dan.quote:Op donderdag 5 april 2018 09:39 schreef Lot88 het volgende:
[..]
O niet op alles. Op jou bijvoorbeeld niet.
En wat is daar dan leuk aan?quote:Op donderdag 5 april 2018 09:40 schreef STING het volgende:
[..]
Heeft meer te maken met een vrouw te zien genieten
Dat kan ook wel zonder liters lichaamssappen.quote:Op donderdag 5 april 2018 09:40 schreef STING het volgende:
[..]
Heeft meer te maken met een vrouw te zien genieten
Vind je het ongeloofwaardig ja?quote:Op donderdag 5 april 2018 09:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bijna alles dan.Geeft allemaal niet hoor. Prima als dat je ding is. Komt gewoon ongeloofwaardig over. Dat is alles
Nee, ze geniet niet zolang er niet uit alle holtes gelekt wordt.quote:Op donderdag 5 april 2018 09:41 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Dat kan ook wel zonder liters lichaamssappen.
Plus allemaal dat schoonmaken.quote:Op donderdag 5 april 2018 09:41 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Dat kan ook wel zonder liters lichaamssappen.
quote:Op donderdag 5 april 2018 09:39 schreef Lot88 het volgende:
[..]
O niet op alles. Op jou bijvoorbeeld niet.
Ja daarom. En na zoveel jaar relatie sowieso ook.quote:Op donderdag 5 april 2018 09:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 april 2018 09:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, ze geniet niet zolang er niet uit alle holtes gelekt wordt.
quote:Op donderdag 5 april 2018 09:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 april 2018 09:42 schreef Lot88 het volgende:
[..]Geef me een reep chocolade en ik geniet
Zou willen dat ik zoveel invloed op t weer hebquote:
Maar wel de enige die de drang voelt om te herhalen dat je het ongeloofwaardig vindquote:Op donderdag 5 april 2018 09:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar niet de enige.
Vraag maar aan Lola.....quote:Op donderdag 5 april 2018 09:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 april 2018 09:42 schreef rival het volgende:
[..]
Ik steun haar gewoon een beetje in deze zware tijden.
Altijd 37 graden en kurkdroog?quote:Op donderdag 5 april 2018 09:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou willen dat ik zoveel invloed op t weer heb.
welke medicatie gebruik je eigenlijk drama queen?quote:Op donderdag 5 april 2018 09:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
O nee. Wat erg.
[ afbeelding ]
Dat is dan weer wel lief.quote:Op donderdag 5 april 2018 09:42 schreef rival het volgende:
[..]
Ik leg het alleen uit, je hebt nog al eens de neiging om ding verkeerd te interpreteren.quote:Op donderdag 5 april 2018 09:42 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Maar wel de enige die de drang voelt om te herhalen dat je het ongeloofwaardig vind
Jij neukt alles waar een gat in zitquote:Op donderdag 5 april 2018 09:43 schreef Weissmania het volgende:
Zou zowel Lot als Hosti keihard doen
Bedankt voor de uitleg. Ik doe er niets meequote:Op donderdag 5 april 2018 09:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik leg het alleen uit, je hebt nog al eens de neiging om ding verkeerd te interpreteren.
Dat is lief.quote:Op donderdag 5 april 2018 09:42 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk ook zeker niet dat die opmerking jou erg getroffen zal hebbenquote:Op donderdag 5 april 2018 09:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
O nee. Wat erg.
[ afbeelding ]
Als ze in de overgang zitten trek ik een lijn. Gelukkig hebben mannen en tieners daar geen last vanquote:
quote:Op donderdag 5 april 2018 09:45 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Als ze in de overgang zitten trek ik een lijn. Gelukkig hebben mannen en tieners en daar geen last van
Ik vraag wel even aan Dino of die het tegen je zegt, dan luister je vast welquote:Op donderdag 5 april 2018 09:45 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitleg. Ik doe er niets mee
Je doet alsof dit ooit anders is geweestquote:Op donderdag 5 april 2018 09:45 schreef HeatWave het volgende:
Volgens mij is deze reeks een heel klein beetje dood aan het gaan door onderlinge steken onder water en users die elkaar iets te goed "kennen".
Gaat al 10 jaar zo.quote:Op donderdag 5 april 2018 09:45 schreef HeatWave het volgende:
Volgens mij is deze reeks een heel klein beetje dood aan het gaan door onderlinge steken onder water en users die elkaar iets te goed "kennen".
Lig er nachten wakker van ben ik bang.quote:Op donderdag 5 april 2018 09:45 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk ook zeker niet dat die opmerking jou erg getroffen zal hebben
Alsof t in de Singles-tijd anders was zo niet ergerquote:Op donderdag 5 april 2018 09:45 schreef HeatWave het volgende:
Iedereen luistert naar Dino, niet doen of dat iets nieuws is. Dino heeft natuurlijkgezagquote:Op donderdag 5 april 2018 09:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik vraag wel even aan Dino of die het tegen je zegt, dan luister je vast wel
quote:Op donderdag 5 april 2018 09:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lig er nachten wakker van ben ik bang.
Hier trap ik niet in.quote:Op donderdag 5 april 2018 09:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lig er nachten wakker van ben ik bang.
Incest bende, wat verwacht je?quote:Op donderdag 5 april 2018 09:45 schreef HeatWave het volgende:
Wellicht, maar toen waren er nog gewoon meer users, meer opvul ertussen doorquote:Op donderdag 5 april 2018 09:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof t in de Singles-tijd anders was zo niet erger.
Goed punt. Misschien iets waar ik aan kan werken.quote:Op donderdag 5 april 2018 09:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beetje jammer dat t alleen stiekem is.
Daaromquote:Op donderdag 5 april 2018 09:47 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Iedereen luistert naar Dino, niet doen of dat iets nieuws is. Dino heeft natuurlijkgezag![]()
![]()
Heil dino
![]()
Dan zou ze sowieso iets anders zeggenquote:Op donderdag 5 april 2018 09:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vast ooit een filmpje ontvangen via snapchat.
Mss moeten we wat vers bloed er in gooien voor een frisse start; zoals mensen uit de KLB SC ofzoquote:Op donderdag 5 april 2018 09:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof t in de Singles-tijd anders was zo niet erger.
''is dat alles?''quote:Op donderdag 5 april 2018 09:48 schreef rival het volgende:
[..]
Dan zou ze sowieso iets anders zeggen![]()
Valt ook tegen gezien mijn 3 daagse ban nadat ik daar een keer ging posten.quote:Op donderdag 5 april 2018 09:48 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Mss moeten we wat vers bloed er in gooien voor een frisse start; zoals mensen uit de KLB SC ofzo![]()
Die kunnen iig meer hebben dan de sneeuwvlokjes hier
Dat zou kunnen idd.quote:Op donderdag 5 april 2018 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wellicht, maar toen waren er nog gewoon meer users, meer opvul ertussen door.
quote:Op donderdag 5 april 2018 09:48 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Mss moeten we wat vers bloed er in gooien voor een frisse start; zoals mensen uit de KLB SC ofzo![]()
Als die normaal mee kunnen doen, prima. Maar dat lukt niet.quote:Op donderdag 5 april 2018 09:48 schreef Weissmania het volgende:
[..]
je bent zelf een sneeuwvlokjequote:Op donderdag 5 april 2018 09:48 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Verder heb je wel gelijk hoor, maar het groepje wordt steeds kleiner en iedereen heeft wel fittie met iedereen op een gegeven moment.quote:
Ik doe niet aan fitties. Te veel moeite.quote:Op donderdag 5 april 2018 09:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Verder heb je wel gelijk hoor, maar het groepje wordt steeds kleiner en iedereen heeft wel fittie met iedereen op een gegeven moment.
Mij boeit het verder niet zoveel hoor, welke sfeer er ook hangt, het blijft tijdsverdrijf.
Ik heb eigenlijk fittie met niemand.quote:Op donderdag 5 april 2018 09:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Verder heb je wel gelijk hoor, maar het groepje wordt steeds kleiner en iedereen heeft wel fittie met iedereen op een gegeven moment.
Mij boeit het verder niet zoveel hoor, welke sfeer er ook hangt, het blijft tijdsverdrijf.
ook niet aan biertjes blijkbaarquote:Op donderdag 5 april 2018 09:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik doe niet aan fitties. Te veel moeite.
Gelukkig post 1 roddeltante hier niet meer, dat vind ik fijnquote:Op donderdag 5 april 2018 09:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik benadruk dit voor een vriendinquote:Op donderdag 5 april 2018 09:52 schreef rival het volgende:
[..]
Ja net of iedereen hier blind is ofzo
Ik "ken" helemaal niemand hieroquote:Op donderdag 5 april 2018 09:45 schreef HeatWave het volgende:
Eensquote:Op donderdag 5 april 2018 09:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De mensen waar ik mee moet werken... Omg.quote:Op donderdag 5 april 2018 09:53 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Sociale werkplaats is geen pretje nee, ik weet er alles van
En faxie terwijl hij net 2 vrouwen uit z'n bed schuift.quote:Op donderdag 5 april 2018 09:53 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Grappig dat je dit post terwijl je naast Zwabber ligt![]()
Net zoals MSX en Air dat doen
Paardenkoppen?quote:Op donderdag 5 april 2018 09:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
De mensen waar ik mee moet werken... Omg.
Nee, te dom om te kakken. Sociale werkplaats eh.quote:
Of Ang3lquote:Op donderdag 5 april 2018 09:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En faxie terwijl hij net 2 vrouwen uit z'n bed schuift.
RIP je was relatief okayquote:Op donderdag 5 april 2018 09:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, te dom om te kakken. Sociale werkplaats eh.
Nou, bij Hitler bijvoorbeeld, om maar iemand te noemen. Ik zou Samzz toch echt wel de leukere van de twee noemen.quote:
gelukkigquote:Op donderdag 5 april 2018 09:57 schreef TaMieke het volgende:
Goejemorgen
Voel me al een beetje beter
Ik steek maar de draak met je. Je bent best wel een prima persoon.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:01 schreef Samzz het volgende:
Complimenteus. Tevens gevaarlijke vergelijking
.
Ik heb met niemand fittiesquote:Op donderdag 5 april 2018 09:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat weet jij helemaal niet. En houd op steeds naar Fripsel te sneren. Dank je wel.quote:
Enkel met je cavia'squote:Op donderdag 5 april 2018 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb met niemand fitties
Toch?
Je stal wel eten van mn bord. Gevaarlijke move datquote:Op donderdag 5 april 2018 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toch?
Hij refereerde aan Hitler die PTSS had van de 1e wereld oorlog waar z'n linkerbal afgeschoten werd. Gok ik zo. Gezien de context.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wert jij helemaal niet. En houd op steeds naar Fripsel te sneren. Dank je wel.
In dat programma My 600lbs life zie je ook mensen met een vrouw/vriendin, dan denk ik dit dus ookquote:
Je hebt me niet eens geslagen.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:05 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je stal wel eten van mn bord. Gevaarlijke move dat
Ik haat je.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toch?
Mn woordgrap, wat doe jequote:Op donderdag 5 april 2018 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hold on to your butts
https://onzetaal.nl/taaladvies/vegetarisch-zijn-vegetari
Ik ben er nog hoor.quote:Op donderdag 5 april 2018 09:51 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Gelukkig post 1 roddeltante hier niet meer, dat vind ik fijn
Oh ik wist niet dat Hitler PTSS had. Dan heb ik niks gezegd.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hij refereerde aan Hitler die PTSS had van de 1e wereld oorlog waar z'n linkerbal afgeschoten werd. Gok ik zo. Gezien de context.
Dit was blijkbaar bij dat programma De tafel van taal en ik werd er verdrietig van.quote:
In dat programma maken de partners het best vaak uit als de persoon veel is afgevallen.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:06 schreef Weissmania het volgende:
[..]
In dat programma My 600lbs life zie je ook mensen met een vrouw/vriendin, dan denk ik dit dus ook
Bizar ook jaquote:Op donderdag 5 april 2018 10:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In dat programma maken de partners het best vaak uit als de persoon veel is afgevallen.
Je hoeft toch niet perse iemand eerst ontmoet te hebben voor je over iemand kan roddelen???quote:Op donderdag 5 april 2018 10:09 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Jou heb ik niet ontmoet dus jij kan geen roddels over mij verspreiden
Nee true, maar ik dan wel benieuwd wie hier heeft verzonnen dat ik heb samengewoond met Fripsel en zij mij gedumpt heeftquote:Op donderdag 5 april 2018 10:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet perse iemand eerst ontmoet te hebben voor je over iemand kan roddelen???
Wat?quote:Op donderdag 5 april 2018 10:12 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Nee true, maar ik dan wel benieuwd wie hier heeft verzonnen dat ik heb samengewoond met Fripsel en zij mij gedumpt heeft
Wordt dat gezegd ja?!quote:Op donderdag 5 april 2018 10:12 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Nee true, maar ik dan wel benieuwd wie hier heeft verzonnen dat ik heb samengewoond met Fripsel en zij mij gedumpt heeft
Dat was toch messy met wie je samenwoonde en die je dumpte?quote:Op donderdag 5 april 2018 10:12 schreef Weissmania het volgende:
[..]
De echte vraag is, heb je nou wel of geen uitkering?quote:Op donderdag 5 april 2018 10:12 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Dit is wel de belangrijkste vraag.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:15 schreef aeque het volgende:
[..]
De echte vraag is, heb je nou wel of geen uitkering?
wajongquote:Op donderdag 5 april 2018 10:15 schreef aeque het volgende:
[..]
De echte vraag is, heb je nou wel of geen uitkering?
Was jij niet degene die tijdens een meet iemand bewusteloos op een bankje in een park achterliet?quote:Op donderdag 5 april 2018 10:12 schreef Weissmania het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 april 2018 10:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
Was jij niet degene die tijdens een meet iemand bewusteloos op een bankje in een park achterliet?
Voor iemand die constant iedereen een jankend sneeuwvlokje noemt draai jij wel onophoudelijk dezelfde jankspeelplaat af overal.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:12 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Dat verhaal nog nooit gehoord?quote:
Lijkt me wel slim. Je mag er dan je piemel niet in stoppen. #metoo Kun je beter met rust laten danquote:Op donderdag 5 april 2018 10:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
Was jij niet degene die tijdens een meet iemand bewusteloos op een bankje in een park achterliet?
Verzin je nu een roddel over jezelf om te doen alsof iemand anders dat verzonnen heeft om aandacht te trekken?quote:Op donderdag 5 april 2018 10:12 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Ik weet niet of het waar is, maar in de wandelgangen hoor ik regelmatig dat Hosti helemaal geen 30 cm pener heeft.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:17 schreef TaMieke het volgende:
Wat?![]()
![]()
Wat wordt er nog meer geroddeld. Tell me everything
Ik zal het je zo zeggen, ik ken een persoon die daar wat over zei, en die persoon geloof ik op geen enkel vlak meer.quote:
Ik weet uit zeer betrouwbare bron dat dat wel degelijk waar is.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik weet niet of het waar is, maar in de wandelgangen hoor ik regelmatig dat Hosti helemaal geen 30 cm pener heeft.
Ik had dan ook minimaal 40 cm verwacht.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik weet niet of het waar is, maar in de wandelgangen hoor ik regelmatig dat Hosti helemaal geen 30 cm pener heeft.
quote:Op donderdag 5 april 2018 10:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat had ik niet verwacht van Air.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik weet uit zeer betrouwbare bron dat dat wel degelijk waar is.
Nee want dan zou ik wel zeggen dat ik aangerand ben ofzoquote:Op donderdag 5 april 2018 10:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Verzin je nu een roddel over jezelf om te doen alsof iemand anders dat verzonnen heeft om aandacht te trekken?
Oh, ik hoorde juist dat ang3l 3 dagen daarna niet kon lopen.... Vandaar die 3 in zijn naam.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Was toch ook met een meet, niet 1 op 1.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ken dat verhaal alleen in de vorm van een meet. Niet van 2 mensen 1 op 1.
Die neukt toch alles wat los en vast zit?quote:
Dat het Weiss was? Geen enkel idee. Heb het verhaal zelf al dermate vaak aangehaald zien worden dat het wel waar moet zijn.quote:
Als er maar een gat in zit toch?quote:Op donderdag 5 april 2018 10:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die neukt toch alles wat los en vast zit?
Hoeft niet eens. Beetje alleen ergens tegenop rijden gebeurt ook regelmatig.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als er maar een gat in zit toch?
Dat doet iedereen hier toch? Behalve Faxie dan.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die neukt toch alles wat los en vast zit?
Dus toch. Dacht ff dat er misschien meerdere malen mensen op bankjes waren achtergelaten.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Was toch ook met een meet, niet 1 op 1.
Dat zeg ik ook niet.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ken dat verhaal alleen in de vorm van een meet. Niet van 2 mensen 1 op 1.
Gaten kan je maken.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoeft niet eens. Beetje alleen ergens tegenop rijden gebeurt ook regelmatig.
Doe even het hele verhaal vertellen dan!!!quote:Op donderdag 5 april 2018 10:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat het Weiss was? Geen enkel idee. Heb het verhaal zelf al dermate vaak aangehaald zien worden dat het wel waar moet zijn.
Faxie zegt dat hij dat niet doet, maar ondertussen heeft hij elk kutje op FOK! gehad.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat doet iedereen hier toch? Behalve Faxie dan.
Wat zegt jouw dossier hierover?quote:Op donderdag 5 april 2018 10:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Verzin je nu een roddel over jezelf om te doen alsof iemand anders dat verzonnen heeft om aandacht te trekken?
Ook datquote:
Weiss is standaard de begeleider van gekkies op een meet idd, dus hij is eindverantwoordelijk.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat het Weiss was? Geen enkel idee. Heb het verhaal zelf al dermate vaak aangehaald zien worden dat het wel waar moet zijn.
Die van jou ook?quote:Op donderdag 5 april 2018 10:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Faxie zegt dat hij dat niet doet, maar ondertussen heeft hij elk kutje op FOK! gehad.
Er zijn meerdere verhalen in omloop, de ene keer lig ik op het bankje, een andere keer ben ik de aanrander etc...quote:Op donderdag 5 april 2018 10:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Doe even het hele verhaal vertellen dan!!!
Ik heb t ook nog nooit gehoord
Uiteraard.quote:
Fuxiequote:
Vertel alles!quote:Op donderdag 5 april 2018 10:22 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Er zijn meerdere verhalen in omloop, de ene keer lig ik op het bankje, een andere keer ben ik de aanrander etc...
Mooi moment om nu de waarheid te vertellen.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:22 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Er zijn meerdere verhalen in omloop, de ene keer lig ik op het bankje, een andere keer ben ik de aanrander etc...
Waarom?quote:
Kom je zaterdag de Duinenmars meelopen?quote:Op donderdag 5 april 2018 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mooi moment om nu de waarheid te vertellen.
Oh is dat zaterdag? Dan blijf ik ver bij de duinen uit de buurt.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kom je zaterdag de Duinenmars meelopen?
Moet je wel vroeg je bedje uit
En zondag.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Oh is dat zaterdag? Dan blijf ik ver bij de duinen uit de buurt.
Ik ga al naar andere duinenquote:Op donderdag 5 april 2018 10:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kom je zaterdag de Duinenmars meelopen?
Moet je wel vroeg je bedje uit
Venusheuvelsquote:
Wiequote:Op donderdag 5 april 2018 10:26 schreef Californium het volgende:
Heb Weiss 1 keer ontmoet en leek me een prima gastken veel van de verhalen ook niet en de persoon die ze wel eens vertelde... tja
Dit ja.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:26 schreef Californium het volgende:
Heb Weiss 1 keer ontmoet en leek me een prima gastken veel van de verhalen ook niet en de persoon die ze wel eens vertelde... tja
Goed om te weten trouwens, weten we dat we zaterdag in ieder geval niet naar Kijkduin hoeven te gaanquote:
:’)quote:
Nee joh, ik schijn zeehondjes dood te knuppelen en simultaan kittens te verdrinken terwijl ik minderjarige jongens aanrand, that kind of evilquote:Op donderdag 5 april 2018 10:26 schreef Californium het volgende:
Kind?quote:Op donderdag 5 april 2018 10:24 schreef rival het volgende:
[..]
Tegen? Je weet niet wat je mist kind.
Beetje afwisseling enzo he.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Lastig uit te leggen. Waarom zou je je verlagen tot Fax als je Air tot je beschikking hebt?!
Zondag ook nietquote:Op donderdag 5 april 2018 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goed om te weten trouwens, weten we dat we zaterdag in ieder geval niet naar Kijkduin hoeven te gaan
Wat danquote:Op donderdag 5 april 2018 10:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ga wat met je leven doen.
Tering.
Heeft er ook eentje een vriendin hoor, voelt zich meteen belangrijkquote:Op donderdag 5 april 2018 10:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Tering.
Er is wel een Fok-wiki maar niemand die dat nog updatequote:Op donderdag 5 april 2018 10:28 schreef CherryLips het volgende:
Waarom is er geen Wikipedia over bijzondere Fok-gebeurtenissen zoals dit.
quote:Op donderdag 5 april 2018 10:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Tering.
Die is er toch ergens?quote:Op donderdag 5 april 2018 10:28 schreef CherryLips het volgende:
Waarom is er geen Wikipedia over bijzondere Fok-gebeurtenissen zoals dit.
Ga soppen ofzo.quote:
Ze hebben toch de hotdog met mango van het menu gehaaldquote:Op donderdag 5 april 2018 10:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zondag ook niet
Sowieso is Kijkduin nu kut te bereiken, want verbouwing enzo
Waar?quote:Op donderdag 5 april 2018 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben toch de hotdog met mango van het menu gehaald
Helemaal niet. Je bent tof, in voor een geintje en meetmasterquote:Op donderdag 5 april 2018 10:27 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Nee joh, ik schijn zeehondjes dood te knuppelen en simultaan kittens te verdrinken terwijl ik minderjarige jongens aanrand, that kind of evil
Komen er wat vrienden uit Polen op bezoek?quote:
Precies. Wel beetje uitgekeken op Air, maar niemand wil hem hebben verder, want ik ben een cockblocker blijkbaarquote:Op donderdag 5 april 2018 10:30 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat snap ik dan wel weer. Wordt zo saai anders he?
quote:Op donderdag 5 april 2018 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heeft er ook eentje een vriendin hoor, voelt zich meteen belangrijkJe bent nu zeker 'verder'?
Mensen hebben een grotere duim dan de e-pener van Dino, en geloof me die laatste groot, heel grootquote:Op donderdag 5 april 2018 10:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Helemaal niet. Je bent tof, in voor een geintje en meetmaster
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |