Ik leg het alleen uit, je hebt nog al eens de neiging om ding verkeerd te interpreteren.quote:Op donderdag 5 april 2018 09:42 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Maar wel de enige die de drang voelt om te herhalen dat je het ongeloofwaardig vind
Jij neukt alles waar een gat in zitquote:Op donderdag 5 april 2018 09:43 schreef Weissmania het volgende:
Zou zowel Lot als Hosti keihard doen
Bedankt voor de uitleg. Ik doe er niets meequote:Op donderdag 5 april 2018 09:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik leg het alleen uit, je hebt nog al eens de neiging om ding verkeerd te interpreteren.
Dat is lief.quote:Op donderdag 5 april 2018 09:42 schreef rival het volgende:
[..]
Ik steun haar gewoon een beetje in deze zware tijden.
Ik denk ook zeker niet dat die opmerking jou erg getroffen zal hebbenquote:Op donderdag 5 april 2018 09:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
O nee. Wat erg.
[ afbeelding ]
Als ze in de overgang zitten trek ik een lijn. Gelukkig hebben mannen en tieners daar geen last vanquote:
quote:Op donderdag 5 april 2018 09:45 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Als ze in de overgang zitten trek ik een lijn. Gelukkig hebben mannen en tieners en daar geen last van
Ik vraag wel even aan Dino of die het tegen je zegt, dan luister je vast welquote:Op donderdag 5 april 2018 09:45 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitleg. Ik doe er niets mee
Je doet alsof dit ooit anders is geweestquote:Op donderdag 5 april 2018 09:45 schreef HeatWave het volgende:
Volgens mij is deze reeks een heel klein beetje dood aan het gaan door onderlinge steken onder water en users die elkaar iets te goed "kennen".
Gaat al 10 jaar zo.quote:Op donderdag 5 april 2018 09:45 schreef HeatWave het volgende:
Volgens mij is deze reeks een heel klein beetje dood aan het gaan door onderlinge steken onder water en users die elkaar iets te goed "kennen".
Lig er nachten wakker van ben ik bang.quote:Op donderdag 5 april 2018 09:45 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk ook zeker niet dat die opmerking jou erg getroffen zal hebben
Alsof t in de Singles-tijd anders was zo niet ergerquote:Op donderdag 5 april 2018 09:45 schreef HeatWave het volgende:
Iedereen luistert naar Dino, niet doen of dat iets nieuws is. Dino heeft natuurlijkgezagquote:Op donderdag 5 april 2018 09:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik vraag wel even aan Dino of die het tegen je zegt, dan luister je vast wel
quote:Op donderdag 5 april 2018 09:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lig er nachten wakker van ben ik bang.
Hier trap ik niet in.quote:Op donderdag 5 april 2018 09:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lig er nachten wakker van ben ik bang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |