En wat is daar dan leuk aan?quote:Op donderdag 5 april 2018 09:40 schreef STING het volgende:
[..]
Heeft meer te maken met een vrouw te zien genieten
Dat kan ook wel zonder liters lichaamssappen.quote:Op donderdag 5 april 2018 09:40 schreef STING het volgende:
[..]
Heeft meer te maken met een vrouw te zien genieten
Vind je het ongeloofwaardig ja?quote:Op donderdag 5 april 2018 09:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bijna alles dan.Geeft allemaal niet hoor. Prima als dat je ding is. Komt gewoon ongeloofwaardig over. Dat is alles
Nee, ze geniet niet zolang er niet uit alle holtes gelekt wordt.quote:Op donderdag 5 april 2018 09:41 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Dat kan ook wel zonder liters lichaamssappen.
Plus allemaal dat schoonmaken.quote:Op donderdag 5 april 2018 09:41 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Dat kan ook wel zonder liters lichaamssappen.
quote:Op donderdag 5 april 2018 09:39 schreef Lot88 het volgende:
[..]
O niet op alles. Op jou bijvoorbeeld niet.
Ja daarom. En na zoveel jaar relatie sowieso ook.quote:Op donderdag 5 april 2018 09:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Na de overgang sterft dat allemaal een beetje uit.
quote:Op donderdag 5 april 2018 09:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, ze geniet niet zolang er niet uit alle holtes gelekt wordt.
quote:Op donderdag 5 april 2018 09:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
NeeMeer dat je de afgelopen maanden hebt lopen glibberen op alles wat een piemel had, en nu is het ineens 'ik doe niet aan seks'. Beetje raaaaaar.
quote:Op donderdag 5 april 2018 09:42 schreef Lot88 het volgende:
[..]Geef me een reep chocolade en ik geniet
Zou willen dat ik zoveel invloed op t weer hebquote:
Maar wel de enige die de drang voelt om te herhalen dat je het ongeloofwaardig vindquote:Op donderdag 5 april 2018 09:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar niet de enige.
Vraag maar aan Lola.....quote:Op donderdag 5 april 2018 09:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Na de overgang sterft dat allemaal een beetje uit.
quote:Op donderdag 5 april 2018 09:42 schreef rival het volgende:
[..]
Ik steun haar gewoon een beetje in deze zware tijden.
Altijd 37 graden en kurkdroog?quote:Op donderdag 5 april 2018 09:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou willen dat ik zoveel invloed op t weer heb.
welke medicatie gebruik je eigenlijk drama queen?quote:Op donderdag 5 april 2018 09:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
O nee. Wat erg.
[ afbeelding ]
Dat is dan weer wel lief.quote:Op donderdag 5 april 2018 09:42 schreef rival het volgende:
[..]
Ik steun haar gewoon een beetje in deze zware tijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |