Alles zo serieus nemen.quote:Op donderdag 5 april 2018 09:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Naar eigen zeggen.
Dat premium vrouwen gejank... Alsjeblieft zeg.
quote:Op donderdag 5 april 2018 09:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn hond had vanmorgen racekak. Dus ik helaas wel.
Nuanceren is VERBOTEN op FOK!quote:Op donderdag 5 april 2018 09:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ieder zijn fetisj.
De ene man wil graag ondergezeken worden, de volgende wil zijn anus uit laten scheuren met een enorme voorbinddildo, een ander zit graag in een hoekje te kijken hoe zijn vrouw genomen wordt. De ene vrouw wordt graag publiekelijk vernederd en de volgende wil graag een tong in haar kringspier.
Niks mis mee.
Leven en laten leven.
Yvie zit te huilen in een hoekje.quote:Op donderdag 5 april 2018 09:34 schreef rival het volgende:
[..]
Maar jullie willen ons wel altijd zien spuiten, hypocriet
Sorry Yvie.
geen seks, beste seks.quote:Op donderdag 5 april 2018 09:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gezellige seks, buurtjes erbij, kopje thee.
Ja, prima. Maar een beetje ongeloofwaardig, is alles wat ik wil zeggen.quote:
jammer dan.quote:Op donderdag 5 april 2018 09:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niemand gelooft dat je dit meent.
Oja ''op fok moet je bewijs tonen anders is het niet waar''quote:Op donderdag 5 april 2018 09:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, prima. Maar een beetje ongeloofwaardig, is alles wat ik wil zeggen.
Ik gun Dino zijn verzetje van harte.quote:Op donderdag 5 april 2018 09:34 schreef Weissmania het volgende:
[..]
lol je bent gewoon jaloers dat Dino premium vrouwen sekst en jij niet
Oh sorry. Ik wist niet dat ik in POL zat.quote:
Dat nootje zie ik ook wel eens bovenop liggen als ik de dag ervoor pinda's gegeten heb.quote:Op donderdag 5 april 2018 09:37 schreef rival het volgende:
[..]
Dit bedoelde ik ermee.
[ afbeelding ]
Alles weer ok?
quote:Op donderdag 5 april 2018 09:38 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat nootje zie ik ook wel eens bovenop liggen als ik de dag ervoor pinda's gegeten heb.
Neequote:Op donderdag 5 april 2018 09:38 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Oja ''op fok moet je bewijs tonen anders is het niet waar''
Beetje maar.quote:Op donderdag 5 april 2018 09:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
NeeMeer dat je de afgelopen maanden hebt lopen glibberen op alles wat een piemel had, en nu is het ineens 'ik doe niet aan seks'. Beetje raaaaaar.
Ik heb gisteren mais gegeten. Zal ik straks ook wel weer zien verschijnen.quote:Op donderdag 5 april 2018 09:38 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat nootje zie ik ook wel eens bovenop liggen als ik de dag ervoor pinda's gegeten heb.
O niet op alles. Op jou bijvoorbeeld niet.quote:Op donderdag 5 april 2018 09:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
NeeMeer dat je de afgelopen maanden hebt lopen glibberen op alles wat een piemel had, en nu is het ineens 'ik doe niet aan seks'. Beetje raaaaaar.
Is allemaal een act, al dat seksgepraatquote:
Altijd een verrassing.quote:Op donderdag 5 april 2018 09:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb gisteren mais gegeten. Zal ik straks ook wel weer zien verschijnen.
Door samzz begreep ik.quote:Op donderdag 5 april 2018 09:39 schreef HeatWave het volgende:
Waarom is het opeens zo'n graftakketeringpestpleurispokkeweer?.
Na de overgang sterft dat allemaal een beetje uit.quote:Op donderdag 5 april 2018 09:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is allemaal een act, al dat seksgepraat
quote:Op donderdag 5 april 2018 09:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Na de overgang sterft dat allemaal een beetje uit.
Heeft meer te maken met een vrouw te zien genietenquote:Op donderdag 5 april 2018 09:31 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat daar leuk aan is
Bijna alles dan.quote:Op donderdag 5 april 2018 09:39 schreef Lot88 het volgende:
[..]
O niet op alles. Op jou bijvoorbeeld niet.
En wat is daar dan leuk aan?quote:Op donderdag 5 april 2018 09:40 schreef STING het volgende:
[..]
Heeft meer te maken met een vrouw te zien genieten
Dat kan ook wel zonder liters lichaamssappen.quote:Op donderdag 5 april 2018 09:40 schreef STING het volgende:
[..]
Heeft meer te maken met een vrouw te zien genieten
Vind je het ongeloofwaardig ja?quote:Op donderdag 5 april 2018 09:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bijna alles dan.Geeft allemaal niet hoor. Prima als dat je ding is. Komt gewoon ongeloofwaardig over. Dat is alles
Nee, ze geniet niet zolang er niet uit alle holtes gelekt wordt.quote:Op donderdag 5 april 2018 09:41 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Dat kan ook wel zonder liters lichaamssappen.
Plus allemaal dat schoonmaken.quote:Op donderdag 5 april 2018 09:41 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Dat kan ook wel zonder liters lichaamssappen.
quote:Op donderdag 5 april 2018 09:39 schreef Lot88 het volgende:
[..]
O niet op alles. Op jou bijvoorbeeld niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |