Kan je nagaan hoe 2001 voeltquote:
D'awwwquote:Op donderdag 5 april 2018 10:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]toen had ik Fok nog niet ontdekt. Toen was ik nog een mini-TaMieke
It was wonderfulquote:Op donderdag 5 april 2018 10:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die laatste strandtentmeet ben je toch met Samzz er vandoor gegaan?
Heb toch regelmatig koters voorbij zien komen op meetsquote:Op donderdag 5 april 2018 10:41 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hahaha zal t tegen mn ouders zeggen
Toen was MSN het hoogte punt van mn dag.
Zal het doorgeven aan Airquote:
15 jaar geleden ging ik toch echt al naar meets en dan ben jij nog een jaar ouder dan ik.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2018 10:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die laatste strandtentmeet ben je toch met Samzz er vandoor gegaan?
Ik denk dat mn moeder een rolberoerte had gekregen als ik gezegd had dat ik een groep Fokkers ging ontmoeten.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb toch regelmatig koters voorbij zien komen op meets
Teken jij even een lijntje in het schema?quote:
Mijn moeder weet niet wat FOK is.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:43 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik denk dat mn moeder een rolberoerte had gekregen als ik gezegd had dat ik een groep Fokkers ging ontmoeten.
Zou ze nu nogsteeds krijgen trouwens...
Mijn moeder ook. Van binnen. Denk ook niet dat ze blij zou zijn geweest met mijn verhaal over hoe ik Air heb leren kennenquote:Op donderdag 5 april 2018 10:43 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik denk dat mn moeder een rolberoerte had gekregen als ik gezegd had dat ik een groep Fokkers ging ontmoeten.
Zou ze nu nogsteeds krijgen trouwens...
Mijn vader ook niet echt, hij weet wel iets van mensen van internet, maar daar blijft het ook bij.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn moeder weet niet wat FOK is.
Hoop ik.
Hoi, moeders!
quote:Op donderdag 5 april 2018 10:42 schreef aeque het volgende:
[..]
15 jaar geleden ging ik toch echt al naar meets en dan ben jij nog een jaar ouder dan ik.
*zwaait met wandelstok en leunt op rollator*quote:
Nee, ik ook niet. Sterker nog ik heb een tijdje gedated met iemand die ik op een verjaardag leerde kennen, bleek een behoorlijke slowchatter hier te zijnquote:Op donderdag 5 april 2018 10:44 schreef MissMSX het volgende:
Ik vertel sowieso niemand dat ik op FOK! zit. Ben je besodemieterd
Dit.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:44 schreef MissMSX het volgende:
Ik vertel sowieso niemand dat ik op FOK! zit. Ben je besodemieterd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |