quote:
Beetje een kleren van de keizer ding dit.quote:Op donderdag 5 april 2018 11:55 schreef Allures het volgende:
Ik heb een prachtige jurk gemaakt
Zo jammer dat jullie hem niet kunnen zien
Ik ga er meteen nog een maken
post dan nietquote:Op donderdag 5 april 2018 11:55 schreef Allures het volgende:
Waarom kunnen wij die niet zien?quote:Op donderdag 5 april 2018 11:55 schreef Allures het volgende:
net zoals zeggen dat je een hele leuke date hebt met een squatkont dame maar geen pics postquote:Op donderdag 5 april 2018 11:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Beetje een kleren van de keizer ding dit.
Post dan pics muts!quote:Op donderdag 5 april 2018 11:55 schreef Allures het volgende:
Jammer jaquote:Op donderdag 5 april 2018 11:55 schreef Allures het volgende:
omdat jij geen snap hebtquote:Op donderdag 5 april 2018 11:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom kunnen wij die niet zien?![]()
We weten dat je een smartphone hebt
"Koffie gedronken, was gezellig.quote:Op donderdag 5 april 2018 11:57 schreef Weissmania het volgende:
[..]
net zoals zeggen dat je een hele leuke date hebt met een squatkont dame maar geen pics post
Heb jij insta?quote:
Het is voornamelijk te irritant.quote:
en op facebook ga je m zeker ook niet posten.quote:
Neuh, soms is hip niet per se irritant. Maar snapchat is echt te kansloos voor woorden.quote:
wat jij ook doet dus?quote:Op donderdag 5 april 2018 11:57 schreef Weissmania het volgende:
[..]
net zoals zeggen dat je een hele leuke date hebt met een squatkont dame maar geen pics post
sc sloeriequote:Op donderdag 5 april 2018 12:03 schreef Weissmania het volgende:
[..]
ik heb te veel dates om het 10 dagen lang over 1 vrouw te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |