1 keer per weekquote:Op donderdag 5 april 2018 11:30 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Nou je was toch veel aan het zwemmen?
Dan ben je vast snel weer fitquote:Op donderdag 5 april 2018 11:31 schreef Californium het volgende:
[..]
1 keer per week
Maar was ook al even niet geweest want had een ziek vriendje en stress. Maar ga zeker daar weer mee beginnen zodra dat het mag
Het is al dagen in de avond niet koudquote:
Je zou denken dat iemand die nooit iemand uitvraagt niet zulke antwoorden zou krijgen, maar mensen voelen altijd de neiging om het me zomaar te vertellen. Geen idee waarom.quote:
Ik zei nacht en ik klaagde ook niet over de afgelopen nachtenquote:Op donderdag 5 april 2018 11:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het is al dagen in de avond niet koud
Binnenkort maar weer eens lezen, naar een leuke quote vissen.quote:Op donderdag 5 april 2018 11:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds geen Lovecraft sig zie ik
Eentje uit At The Mountains Of Madnessquote:Op donderdag 5 april 2018 11:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Binnenkort maar weer eens lezen, naar een leuke quote vissen.
Wat ben je zuur vandaag zeg, te weinig chocolade op?quote:Op donderdag 5 april 2018 11:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zei nacht en ik klaagde ook niet over de afgelopen nachten
Die kom ik hier nou nooit tegenquote:Op donderdag 5 april 2018 11:36 schreef Weissmania het volgende:
Respect voor shemales/transgenders op Tinder die er soms vrouwelijker uitzien dan de gemiddelde vrouw
Ja. Dat sws.quote:Op donderdag 5 april 2018 11:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat ben je zuur vandaag zeg, te weinig chocolade op?
quote:Op donderdag 5 april 2018 11:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je zou denken dat iemand die nooit iemand uitvraagt niet zulke antwoorden zou krijgen, maar mensen voelen altijd de neiging om het me zomaar te vertellen. Geen idee waarom.
dat is vaker dan de meeste mensenquote:Op donderdag 5 april 2018 11:31 schreef Californium het volgende:
[..]
1 keer per week
Maar was ook al even niet geweest want had een ziek vriendje en stress. Maar ga zeker daar weer mee beginnen zodra dat het mag
Jawel, dat heet obesequote:Op donderdag 5 april 2018 11:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Er bestaat niet zoiets als 'genoeg chocolade'.
Ik probeer te minderen. Zomerseizoen enzoquote:Op donderdag 5 april 2018 11:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Er bestaat niet zoiets als 'genoeg chocolade'.
Wat probeer je te kopen?quote:Op donderdag 5 april 2018 11:49 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Als de volgende weer "in customs" is...
(ノಠдಠ)ノ︵┻━┻
Bikini body?quote:Op donderdag 5 april 2018 11:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik probeer te minderen. Zomerseizoen enzo![]()
Maar voor de goede orde, nee er bestaat nooit genoeg chocolade
quote:
Beetje een kleren van de keizer ding dit.quote:Op donderdag 5 april 2018 11:55 schreef Allures het volgende:
Ik heb een prachtige jurk gemaakt
Zo jammer dat jullie hem niet kunnen zien
Ik ga er meteen nog een maken
post dan nietquote:Op donderdag 5 april 2018 11:55 schreef Allures het volgende:
Waarom kunnen wij die niet zien?quote:Op donderdag 5 april 2018 11:55 schreef Allures het volgende:
net zoals zeggen dat je een hele leuke date hebt met een squatkont dame maar geen pics postquote:Op donderdag 5 april 2018 11:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Beetje een kleren van de keizer ding dit.
Post dan pics muts!quote:Op donderdag 5 april 2018 11:55 schreef Allures het volgende:
Jammer jaquote:Op donderdag 5 april 2018 11:55 schreef Allures het volgende:
omdat jij geen snap hebtquote:Op donderdag 5 april 2018 11:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom kunnen wij die niet zien?![]()
We weten dat je een smartphone hebt
"Koffie gedronken, was gezellig.quote:Op donderdag 5 april 2018 11:57 schreef Weissmania het volgende:
[..]
net zoals zeggen dat je een hele leuke date hebt met een squatkont dame maar geen pics post
Heb jij insta?quote:
Het is voornamelijk te irritant.quote:
en op facebook ga je m zeker ook niet posten.quote:
Neuh, soms is hip niet per se irritant. Maar snapchat is echt te kansloos voor woorden.quote:
wat jij ook doet dus?quote:Op donderdag 5 april 2018 11:57 schreef Weissmania het volgende:
[..]
net zoals zeggen dat je een hele leuke date hebt met een squatkont dame maar geen pics post
sc sloeriequote:Op donderdag 5 april 2018 12:03 schreef Weissmania het volgende:
[..]
ik heb te veel dates om het 10 dagen lang over 1 vrouw te hebben
Alweer wat langer dan 10 dagen gelukkig.quote:Op donderdag 5 april 2018 12:03 schreef Weissmania het volgende:
[..]
ik heb te veel dates om het 10 dagen lang over 1 vrouw te hebben
quote:Op donderdag 5 april 2018 12:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ze houden het gewoon niet langer uit met hem.
Te cutequote:Op donderdag 5 april 2018 12:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Alweer wat langer dan 10 dagen gelukkig.
Gatverquote:Op donderdag 5 april 2018 12:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Alweer wat langer dan 10 dagen gelukkig.
Nee maar kan hem wel ff messengerren of hoe dat heetquote:Op donderdag 5 april 2018 12:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
en op facebook ga je m zeker ook niet posten.
Doe maarquote:Op donderdag 5 april 2018 12:08 schreef Allures het volgende:
[..]
Nee maar kan hem wel ff messengerren of hoe dat heet
Het leven van een zolderkamerautistquote:Op donderdag 5 april 2018 12:06 schreef Lot88 het volgende:
ik ben zo wit dat zelfs mijn lichtste foundation nog te bruin is
Insta-fatquote:
alleen kom ik wel buitenquote:Op donderdag 5 april 2018 12:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het leven van een zolderkamerautist
Mijn foundation is de kleur 'Ivoor'. En mn concealer is de kleur 'porcelein'quote:Op donderdag 5 april 2018 12:06 schreef Lot88 het volgende:
Dat branden we er wel van af in mei.quote:Op donderdag 5 april 2018 12:06 schreef Lot88 het volgende:
Barbquote:
ik heb idd ook porcelein maar zelfs dat is nog te donkerquote:Op donderdag 5 april 2018 12:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mijn foundation is de kleur 'Ivoor'. En mn concealer is de kleur 'porcelein'![]()
hoop toch voor die tijd al een beetje minder wit te zijnquote:Op donderdag 5 april 2018 12:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat branden we er wel van af in mei.
waarom is daar een soort keurig voor nodig? gewoon postenquote:Op donderdag 5 april 2018 12:13 schreef Alexandrier het volgende:
Zouden jullie je mening willen geven over een foto voor ik 'm upload op FB aangezien hier alleen maar aardige users posten?
Rexquote:
Jij leeft graag gevaarlijk zeker?quote:Op donderdag 5 april 2018 12:13 schreef Alexandrier het volgende:
Zouden jullie je mening willen geven over een foto voor ik 'm upload op FB aangezien hier alleen maar aardige users posten?
Melanotan.quote:Op donderdag 5 april 2018 12:14 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik heb idd ook porcelein maar zelfs dat is nog te donker
#milennialstrugglesquote:Op donderdag 5 april 2018 12:13 schreef Alexandrier het volgende:
Thijsquote:
beetje zenuwachtig, om 2 uur krijg ik mijn cover up tattoo. Heb als een idioot mijn huis staan poetsen ter afleiding.quote:
Levend, bijna klaar met huidige opdracht, woensdag intake voor nieuwe opdrachtquote:
Nee.quote:
Kun je weer gaan poetsenquote:Op donderdag 5 april 2018 12:17 schreef Lot88 het volgende:
[..]
beetje zenuwachtig, om 2 uur krijg ik mijn cover up tattoo. Heb als een idioot mijn huis staan poetsen ter afleiding.Nu is mijn huis spik en span en ben ik over gegaan op nagelsafbijten
Wat voor iets?quote:Op donderdag 5 april 2018 12:17 schreef Lot88 het volgende:
[..]
beetje zenuwachtig, om 2 uur krijg ik mijn cover up tattoo. Heb als een idioot mijn huis staan poetsen ter afleiding.Nu is mijn huis spik en span en ben ik over gegaan op nagelsafbijten
Ik upload nooit wat op FB dus wil wel dat de foto enigszins voor fatsoenlijk door kan gaan.quote:Op donderdag 5 april 2018 12:15 schreef Allures het volgende:
[..]
waarom is daar een soort keurig voor nodig? gewoon posten
is dat het aanpassen van een een tattoo die je al had?quote:Op donderdag 5 april 2018 12:17 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Vanaf welk punt is het gewoon tipp-ex eigenlijk?quote:Op donderdag 5 april 2018 12:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mijn foundation is de kleur 'Ivoor'. En mn concealer is de kleur 'porcelein'![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |