Mijn foundation is de kleur 'Ivoor'. En mn concealer is de kleur 'porcelein'quote:Op donderdag 5 april 2018 12:06 schreef Lot88 het volgende:
ik ben zo wit dat zelfs mijn lichtste foundation nog te bruin is
Dat branden we er wel van af in mei.quote:Op donderdag 5 april 2018 12:06 schreef Lot88 het volgende:
ik ben zo wit dat zelfs mijn lichtste foundation nog te bruin is
Barbquote:
ik heb idd ook porcelein maar zelfs dat is nog te donkerquote:Op donderdag 5 april 2018 12:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mijn foundation is de kleur 'Ivoor'. En mn concealer is de kleur 'porcelein'![]()
hoop toch voor die tijd al een beetje minder wit te zijnquote:Op donderdag 5 april 2018 12:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat branden we er wel van af in mei.
waarom is daar een soort keurig voor nodig? gewoon postenquote:Op donderdag 5 april 2018 12:13 schreef Alexandrier het volgende:
Zouden jullie je mening willen geven over een foto voor ik 'm upload op FB aangezien hier alleen maar aardige users posten?
Rexquote:
Jij leeft graag gevaarlijk zeker?quote:Op donderdag 5 april 2018 12:13 schreef Alexandrier het volgende:
Zouden jullie je mening willen geven over een foto voor ik 'm upload op FB aangezien hier alleen maar aardige users posten?
Melanotan.quote:Op donderdag 5 april 2018 12:14 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik heb idd ook porcelein maar zelfs dat is nog te donker
#milennialstrugglesquote:Op donderdag 5 april 2018 12:13 schreef Alexandrier het volgende:
Thijsquote:
beetje zenuwachtig, om 2 uur krijg ik mijn cover up tattoo. Heb als een idioot mijn huis staan poetsen ter afleiding.quote:
Levend, bijna klaar met huidige opdracht, woensdag intake voor nieuwe opdrachtquote:
Nee.quote:
Kun je weer gaan poetsenquote:Op donderdag 5 april 2018 12:17 schreef Lot88 het volgende:
[..]
beetje zenuwachtig, om 2 uur krijg ik mijn cover up tattoo. Heb als een idioot mijn huis staan poetsen ter afleiding.Nu is mijn huis spik en span en ben ik over gegaan op nagelsafbijten
Wat voor iets?quote:Op donderdag 5 april 2018 12:17 schreef Lot88 het volgende:
[..]
beetje zenuwachtig, om 2 uur krijg ik mijn cover up tattoo. Heb als een idioot mijn huis staan poetsen ter afleiding.Nu is mijn huis spik en span en ben ik over gegaan op nagelsafbijten
Ik upload nooit wat op FB dus wil wel dat de foto enigszins voor fatsoenlijk door kan gaan.quote:Op donderdag 5 april 2018 12:15 schreef Allures het volgende:
[..]
waarom is daar een soort keurig voor nodig? gewoon posten
is dat het aanpassen van een een tattoo die je al had?quote:Op donderdag 5 april 2018 12:17 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Vanaf welk punt is het gewoon tipp-ex eigenlijk?quote:Op donderdag 5 april 2018 12:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mijn foundation is de kleur 'Ivoor'. En mn concealer is de kleur 'porcelein'![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |