Liefquote:Op dinsdag 3 april 2018 19:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kreeg vorig jaar een pepe-verjaardagskaart van een Fokker.
Onnodig uitsluiten van mensen is inderdaad niet zo liefquote:Op dinsdag 3 april 2018 19:47 schreef HostiMeister het volgende:
Heb ik wel eens gezegd dat ik een hekel heb aan de term premium?
Werk af? Anders moest ik tegen je zeggen dat je hier niet mocht komen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Onnodig uitsluiten van mensen is inderdaad niet zo lief
Ja. Of iig het werk dat af moest wel. Genoeg werk dat nog ligt te wachten maar ben nu aan het eten dus dat gaat niet samen danquote:Op dinsdag 3 april 2018 19:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Werk af? Anders moest ik tegen je zeggen dat je hier niet mocht komen.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja. Of iig het werk dat af moest wel. Genoeg werk dat nog ligt te wachten maar ben nu aan het eten dus dat gaat niet samen dan
Dat, plus iets met eye of the beholder, dit dt.quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Onnodig uitsluiten van mensen is inderdaad niet zo lief
Zeg je nou dat jij je dan niet aangesproken voelt?quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat, plus iets met eye of the beholder, dit dt.
Dat is toch iedere vrouwquote:Op dinsdag 3 april 2018 19:57 schreef ElDinosaur het volgende:
Premium vrouwen is toch wel eén van de beste R&P pareltjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik voel me nooit aangesproken. Tenzij men mij quote.quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zeg je nou dat jij je dan niet aangesproken voelt?
Wilde eigenlijk alle oude lavendel planten uit de tuin halen en weer nieuwe lavendel plantenquote:Op dinsdag 3 april 2018 19:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, zeg er wat van![]()
Paraplu net klaargelegd.
Waarom moet de oude eruit? Lavendel is toch meerjarig.quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:59 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk alle oude lavendel planten uit de tuin halen en weer nieuwe lavendel planten
quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is toch iedere vrouw
Ik denk dat squatmeisje wel boven de 60kg weegt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aahhw jongen toch. Ze klonk zo leuk. Jammer dat je het nu moet beëindigen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik denk dat squatmeisje wel boven de 60kg weegt.
Klopt, maar een kennis van mij is hovenier en die raadde dat aan, en hij zei ook een bepaald type die ik dan beter kon nemen. Deze planten zijn aardig beschadigd door de steiger die er heeft gestaan toen er een nieuw kozijn geplaatst werdquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom moet de oude eruit? Lavendel is toch meerjarig.
Ah, handig dat soort kennissenquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:02 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Klopt, maar een kennis van mij is hovenier en die raadde dat aan, en hij zei ook een bepaald type die ik dan beter kon nemen. Deze planten zijn aardig beschadigd door de steiger die er heeft gestaan toen er een nieuw kozijn geplaatst werd
pro ana loverquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Voordeel van de twijfel nog aangezien ze 1m80 is.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Aahhw jongen toch. Ze klonk zo leuk. Jammer dat je het nu moet beëindigen.
Absoluut, heb er zelf niet zoveel verstand van, dus soms even vragen. Hij zei dat ze te erg beschadigd waren dus er maar uit.quote:
Ohw dan is er nog hoop. Gelukkig maarquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:03 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Voordeel van de twijfel nog aangezien ze 1m80 is.
Weet je zeker dat ze geen piemel heeft? Hebben die van mij boven de 1.79 altijd.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:03 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Voordeel van de twijfel nog aangezien ze 1m80 is.
Bah hahahahaquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Met veel drank, dan krijg je dat
Dacht dat jij geen moeite had met pik?quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ze geen piemel heeft? Hebben die van mij boven de 1.79 altijd.
Zal nog eens goed controleren de volgende keer.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ze geen piemel heeft? Hebben die van mij boven de 1.79 altijd.
Dat zeg ik toch ook nergens?quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dacht dat jij geen moeite had met pik?
Zie dino al boven squatgirl d'r broekje schreeuwen: Waar istie?quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zal nog eens goed controleren de volgende keer.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zie dino al boven squatgirl d'r broekje schreeuwen: Waar istie?
Waar heb je 'm verstopt?![]()
Ik vind het vooral verontrustend dat hij dat dan nog niet zou hebben opgemerkt tijdens de seks.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zie dino al boven squatgirl d'r broekje schreeuwen: Waar istie?
Waar heb je 'm verstopt?![]()
Ik zou van het gehele geheel niet zo blij kijkenquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Deze kijkt vrolijker, ik zou niet zo vrolijk kijken als er een slan zo dicht bij me zouzijn, maar goed
[ afbeelding ]
Ik heb geen probleem met pik, wel een probleem met pik als ik het niet verwacht. Maar ik denk dat dat voor de meesten van ons geldt.quote:
Blinddoeken yv, lekker kinkyquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vind het vooral verontrustend dat hij dat dan nog niet zou hebben opgemerkt tijdens de seks.
Ik heb weinig kennis van seks natuurlijk maar dit vind ik wel een bijzondere manier van seks dan.
Autistquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem met pik, wel een probleem met pik als ik het niet verwacht. Maar ik denk dat dat voor de meesten van ons geldt.
Ohhw ja, natuurlijk. En overal maar voelen is ook wat onbeleefd dus ik zie inderdaad nu wel hoe zoiets kan gebeuren ja.quote:
Maar hij kijkt zo trots naar zijn huisdier. Als jij me jouw cavia's liet zien zou ik op zijn minst veinzen geïnteresseerd te zijn hoorquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:07 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik zou van het gehele geheel niet zo blij kijken
Ik heb toch geen seks johquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vind het vooral verontrustend dat hij dat dan nog niet zou hebben opgemerkt tijdens de seks.
Ik heb weinig kennis van seks natuurlijk maar dit vind ik wel een bijzondere manier van seks dan.
Vastbindenquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohhw ja, natuurlijk. En overal maar voelen is ook wat onbeleefd dus ik zie inderdaad nu wel hoe zoiets kan gebeuren ja.
Jij bent altijd zo behulpzaam
Nou, suprise buttseks is voor de meeste mensen, ongeacht geslacht niet iets waar men vrolijk van wordt.quote:
Hmmm ik denk dat ik je dan een hand vol sla geef, dan kijken de cavia's tenminste ook geïnteresseerd terug.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar hij kijkt zo trots naar zijn huisdier. Als jij me jouw cavia's liet zien zou ik op zijn minst veinzen geïnteresseerd te zijn hoor
quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn puber vraagt wat fok is.
Ik heb gezegd dat hij daar te sociaal voor is
We zullen voorzichtig met hem zijn.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
Echt als ik merk dat hij een account heb... Jullie waren okay
Ik ben een dierenvriend, dat scheelt.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:11 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hmmm ik denk dat ik je dan een hand vol sla geef, dan kijken de cavia's tenminste ook geïnteresseerd terug.
Dat zeiden jullie ook van Fylaxquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We zullen voorzichtig met hem zijn.
Gewoon meteen ELvi op de DMquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
Echt als ik merk dat hij een account heeft.. Jullie waren okay
Ohw dan mag je ook even naar mijn autistische katten kijkenquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben een dierenvriend, dat scheelt.
We gunnen hem het beste (en een normaal leven) dus we zullen hem met liefde wegpesten dan voor zijn eigen bestwilquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn puber vraagt wat fok is.
Ik heb gezegd dat hij daar te sociaal voor is
Die valt dan gewoon in slaap hoor.quote:
is gelukt! Heb er een hobby van gemaakt waardoor ik 70% van mijn verjaardagsboodschappen al op voorraad in huis heb staanquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lot! Hoe gaat het? Is je geld-bespaar-experiment gelukt? Was ik benieuwd naar.
Ik ga niet elke dag tegen iedereen hallo zeggen hoor.quote:
niet hallo.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ga niet elke dag tegen iedereen hallo zeggen hoor.Gewoon mee posten.
Kattenquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:13 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ohw dan mag je ook even naar mijn autistische katten kijken
Of wordt de kans op seks dan groter? Want dan: hallo lotje!quote:
Wow, lekker bezig.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:15 schreef Lot88 het volgende:
[..]
is gelukt! Heb er een hobby van gemaakt waardoor ik 70% van mijn verjaardagsboodschappen al op voorraad in huis heb staan
Ik maak me zorgen om jouw seksobsessie.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Of wordt de kans op seks dan groter? Want dan: hallo lotje!![]()
![]()
![]()
begin mei. 30quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wow, lekker bezig.
Wanneer ben je jarig?
Zaad aanbod genoeg hier zo te lezen. Mijn hemel. Wilde vorig topic eigenlijk al posten maar durfde nietquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:16 schreef Lot88 het volgende:
Heb 2 nieuwe bloembakken gekocht voor mijn balkon morgen nog even opzoek naar bolletjes en/of zaadjes
Ja komt door mijn verhaal over Boris Beckerquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zaad aanbod genoeg hier zo te lezen. Mijn hemel. Wilde vorig topic eigenlijk al posten maar durfde niet
GOdverquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zaad aanbod genoeg hier zo te lezen. Mijn hemel. Wilde vorig topic eigenlijk al posten maar durfde niet
Er zijn mensen die het hier dag in dag uit erover hebben, ik doe het hooguit 3 keer en heb gelijk een obsessie?quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:16 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik maak me zorgen om jouw seksobsessie.
ja maar dinoquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Er zijn mensen die het hier dag in dag uit erover hebben, ik doe het hooguit 3 keer en heb gelijk een obsessie?![]()
Maar goed jij kunt het weten met je dino-obsessie.
Die vind ik een stuk engerquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Er zijn mensen die het hier dag in dag uit erover hebben, ik doe het hooguit 3 keer en heb gelijk een obsessie?![]()
Maar goed jij kunt het weten met je dino-obsessie.
Iemand taart ontzeggen op haar verjaardag, dat is pas gemeen. Daarna sport ze het als echte fitgirl er toch wel weer afquote:
Taart is sowieso awesome.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Iemand taart ontzeggen op haar verjaardag, dat is pas gemeen. Daarna sport ze het als echte fitgirl er toch wel weer af
Ik wilde zelf taart maken maar ga er toch maar 1 in Duitsland kopenquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Iemand taart ontzeggen op haar verjaardag, dat is pas gemeen. Daarna sport ze het als echte fitgirl er toch wel weer af
Echte chocoladetaart?quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:21 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik wilde zelf taart maken maar ga er toch maar 1 in Duitsland kopen
je bent altijd welkom voor thee en taart maar huisdierenquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Echte chocoladetaart?![]()
Dan nodig ik mijzelf bij deze uit
Dat heb ik over voor thee en taart jouquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:23 schreef Lot88 het volgende:
[..]
je bent altijd welkom voor thee en taart maar huisdieren
Daar zeurt ze bij mij anders niet over...quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:23 schreef Lot88 het volgende:
[..]
je bent altijd welkom voor thee en taart maar huisdieren
Eentje voor Loka:quote:
quote:Maar wacht u van de valse profeten, dewelke in schaapsklederen tot u komen, maar van binnen zijn zij grijpende wolven.
Jij verwent mij ook altijd met thee en lekkere dingenquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar zeurt ze bij mij anders niet over...
Wie dan?quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij verwent mij ook altijd met thee en lekkere dingen![]()
Wat is iedereen hier lief eigenlijk![]()
Meatzza!quote:
Moet iemand je even bellen? Vraag Dino anders evenquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat heb ik over voor thee en taart jou
Maar bij jou zeurt niemandquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar zeurt ze bij mij anders niet over...
Ik zeur zelf welquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:25 schreef Lot88 het volgende:
[..]ik zal eens kijken of ze chocoladetaart hebben
[..]
Maar bij jou zeurt niemand
Lola was zo lief mij direct t helpenquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moet iemand je even bellen? Vraag Dino anders even
nee johquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
Heeft Lot dino's nr?![]()
Wat een hoer (dino dan)
Festival Hosti, is beste Hosti.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij had bier![]()
Goed alternatief voor thee in geval van festivals
Sowieso good times. En vrijgevig met bier. En lekker weer. Dus, ja, ik denk het welquote:
Ftfyquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij verwent mij ook altijd met thee en lekkere dingen![]()
Wat is bijna iedereen hier lief eigenlijk![]()
Ohw, de softie Allures-versie klinkt soms ook wel lief.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sowieso good times. En vrijgevig met bier. En lekker weer. Dus, ja, ik denk het wel
is elvi de vrouwelijke fax?quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zodat je nog meer mannen kan afwijzen?
Sssstquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohw, de softie Allures-versie klinkt soms ook wel lief.
Daar is het andersom toch? Ik vind het verwarrend worden. Misschien doen ze gewoon wedstrijdje panda-punten en willen ze beide niet verliezen. Competitief ingesteld.quote:
daarin ben jij toch de vrouwelijke winnaar?quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Daar is het andersom toch? Ik vind het verwarrend worden. Misschien doen ze gewoon wedstrijdje panda-punten en willen ze beide niet verliezen. Competitief ingesteld.
Pleonasme gespot.quote:
Yv is vrijwillig seksloos. Dat telt niet.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:34 schreef Lot88 het volgende:
[..]
daarin ben jij toch de vrouwelijke winnaar?
Nee, mijn 10 jaar overtreft niemand meer, maar dat is alweer even geleden helaas.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:34 schreef Lot88 het volgende:
[..]
daarin ben jij toch de vrouwelijke winnaar?
ow, Yv is mijn rolmodelquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yv is vrijwillig seksloos. Dat telt niet.
Ik wijs ze niet afquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zodat je nog meer mannen kan afwijzen?
je was 11 toen je ontmaagd werdquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, mijn 10 jaar overtreft niemand meer, maar dat is alweer even geleden helaas.
Sorry voor de teleurstelling.
Die wijzen mij af.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, en Hosti en aeque dan?![]()
Ik volg het allemaal niet meer
Dik in ordequote:
Goede raad ook vast wel. SLimme jongen enzo.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:38 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Dino is mijn grote broerstaat altijd klaar met raad en daad
Neuk geen losers en maak je studie af? Godver wat een inzicht.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:38 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Degene die je daar vanaf heeft gekregen is wel een echte baas.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, mijn 10 jaar overtreft niemand meer, maar dat is alweer even geleden helaas.
Sorry voor de teleurstelling.
Huehuehue daad.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:38 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Je moet het maar durven te zeggen tegen familiequote:Op dinsdag 3 april 2018 20:40 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Neuk geen losers en maak je studie af? Godver wat een inzicht.
ja leukquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]En dan van die touwtjes kleren op Wish kopen
Dankquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Degene die je daar vanaf heeft gekregen is wel een echte baas.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je moet het maar durven te zeggen tegen familie
quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:40 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
heb jij die gemaakt of loka?quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
De boterkoek ziet er mislukt uit.
Alvast sorry Fax.
Haiquote:
Ook mislukte boterkoek dient opgegeten te wordenquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alvast sorry Fax.
Na 3 centimeter was jij wel weer de eerste na 10 jaar hoor.quote:
Ook. En ga sportenquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:40 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Niet zeker wat ik hier van moet vinden.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ook mislukte boterkoek dient opgegeten te worden
Ik las iets over fatty's die ook liefde verdienen, dat is een beetje hetzelfde principe. Ook lelijke boterkoek kan lekker zijn.
Wijze woorden van Yviequote:Op dinsdag 3 april 2018 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet zeker wat ik hier van moet vinden.
Als Fax het meer lekker vindt toch?quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet zeker wat ik hier van moet vinden.
Jij bent meer van het oefenen met bevruchten?quote:
die lag naast mijquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat je afstandsbediening niet kwijt is.
ik ben seksloos.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent meer van het oefenen met bevruchten?
Moet wel een genie zijnquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:40 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
quote:
Ik vind seksloos klinken alsof je niet sexy bent en niet alsof je geen seks hebt.quote:
Gezelligquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vind seksloos klinken alsof je niet sexy bent en niet alsof je geen seks hebt.
Moeten we een beter woord voor vinden
Heb je al toch.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vind seksloos klinken alsof je niet sexy bent en niet alsof je geen seks hebt.
Ik.quote:
Daar zit wat in. Morgen even kijken hoe het smaakt.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ook mislukte boterkoek dient opgegeten te worden
Ik las iets over fatty's die ook liefde verdienen, dat is een beetje hetzelfde principe. Ook lelijke boterkoek kan lekker zijn.
Hoor zo he. Moet eerst afkoelen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik.
Loka is op muziekles.
Vorige keer stond de temperatuur te laag, en leek er wat teveel boter in te zitten.
Dus nu minder boter gedaan, en 10 graden warmer.
Haal hem eruit, en ding is vloeibaar
[..]
Daar zit wat in. Morgen even kijken hoe het smaakt.
Dat woord kan ik niet meer los zien van y@dzquote:
Nooooooquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alvast sorry Fax.
Naar mij?quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:48 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Vertel es, Yats zal toch heus wel een move naar jou hebben gemaakt of niet?
klopt ook. Maar celibaat.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
yatzgezelluggggquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat woord kan ik niet meer los zien van y@dz
Natuurlijk wel. Maar vanuit je onmetelijke goedheid heb je dat nooit gezien als een verkapt voorstel tot neuken.quote:
kan je hem niiet wat langer in de oven zetten op lagere temp?quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik.
Loka is op muziekles.
Vorige keer stond de temperatuur te laag, en leek er wat teveel boter in te zitten.
Dus nu minder boter gedaan, en 10 graden warmer.
Haal hem eruit, en ding is vloeibaar
[..]
Daar zit wat in. Morgen even kijken hoe het smaakt.
ok.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar dat klinkt weer iets te gelovig. Laten we het gewoon op gezellig houden voortaan
Daar had ik gister bij Miss ook last van.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar deze gleed zo bijna uit de vorm
Dat zou in theorie kunnen maar toch kan ik mij dat ook met terugkijkende blik niets van herinneren.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Maar vanuit je onmetelijke goedheid heb je dat nooit gezien als een verkapt voorstel tot neuken.
Oh ja geen idee danquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die zijn vaak het lekkerst...quote:
Doet Loka toch ook bij jouw aanblik? Misschien ligt het aan jouquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed dat je het uit je geheugen verbannen hebt.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat zou in theorie kunnen maar toch kan ik mij dat ook met terugkijkende blik niets van herinneren.
Dat sws dan. Stel je voor zeg. Oh nja, liever niet dus.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed dat je het uit je geheugen verbannen hebt.,
Hij is er nu al uit.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:50 schreef Lot88 het volgende:
[..]
kan je hem niiet wat langer in de oven zetten op lagere temp?
Godverquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar had ik gister bij Miss ook last van.
We zien wel. Fax is toch al fatty genoeg.quote:
Nou nou nou.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Doet Loka toch ook bij jouw aanblik? Misschien ligt het aan jou
Liever niet; dat klinkt alsof het onder bepaalde omstandigheden wel tot de mogelijkheden zou behoren.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat sws dan. Stel je voor zeg. Oh nja, liever niet dus.
weed?quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:54 schreef Lot88 het volgende:
stomme konijnen duur hooi eten ze niet goedkoop hooi = aanvallen
Krijg ik 1 wortel voor avondeten?quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is er nu al uit.
Staat af te koelen op een plek waar Dikkie er niet bij kan.
[..]
Godver
[..]
We zien wel. Fax is toch al fatty genoeg.
[..]
Nou nou nou.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar had ik gister bij Miss ook last van.
Je hebt geen alleenrecht op platvloerse opmerkingen over ons seksleven.quote:
Bah Air, je verpest mijn thee.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Liever niet; dat klinkt alsof het onder bepaalde omstandigheden wel tot de mogelijkheden zou behoren.
Jouw thee verpesten. Erger dan dat kun je jou eigenlijk niet aandoen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bah Air, je verpest mijn thee.
Bij Yats denk ik eigenlijk alleen maar aan zijn pak. Hij was daar zo trots op maar ik vond hem niet zo mooi. En dat hij een enorme roddeltante is. Verder weet ik er maar weinig van eigenlijk.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:54 schreef Lot88 het volgende:
stomme konijnen duur hooi eten ze niet goedkoop hooi = aanvallen
Dat die zwoele rode lippen zich sensueel om je pener krullen.quote:
Ahhh, it's Godzillaaaa!quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat die zwoele rode lippen zich sensueel om je pener krullen.
Your lossquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bah Air, je verpest mijn thee.
Bij Yats denk ik eigenlijk alleen maar aan zijn pak. Hij was daar zo trots op maar ik vond hem niet zo mooi. En dat hij een enorme roddeltante is. Verder weet ik er maar weinig van eigenlijk.
Oh?quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt geen alleenrecht op platvloerse opmerkingen over ons seksleven.
Gaan we dreigen?quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Knap dat je Air weet te overtreffen![]()
Geen thee meer vanavond
Zou mij niks verbazen als ze die al niet achter de rug heeft. Rinus heeft al over zoveel vrouwen een liedje gemaakt. Als die geen open relatie heeft, weet ik het ook niet meer.quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:00 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Toch heeft ze wel de basale bewegingen onder de knie voor een SE. Ik zie potentieel.
Komt met koningsday hier in het park, sowieso even checken.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou mij niks verbazen als ze die al niet achter de rug heeft. Rinus heeft al over zoveel vrouwen een liedje gemaakt. Als die geen open relatie heeft, weet ik het ook niet meer.
Lijkt mij voor de ongewild vrijgezelle mannen hier wel een pijnlijke constatering; dat Rinus meer kutjes scoort dan jezelf.
Zijn kutjes tellen maar voor 3/5 mee.quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou mij niks verbazen als ze die al niet achter de rug heeft. Rinus heeft al over zoveel vrouwen een liedje gemaakt. Als die geen open relatie heeft, weet ik het ook niet meer.
Lijkt mij voor de ongewild vrijgezelle mannen hier wel een pijnlijke constatering; dat Rinus meer kutjes scoort dan jezelf.
En nog premium kutjes ookquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
3/5 is nog altijd meer dan 0.quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn kutjes tellen maar voor 3/5 mee.
Maakt dat het juist niet nog erger? Dan twee voor de prijs van één nog steeds meer is dan 0quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn kutjes tellen maar voor 3/5 mee.
Zag hem ooit op podium met Bobby Eden... ik weet zeker dat er wat gebeurd was.quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een vriendin van mij is met haar bevriend. Zie haar regelmatig via Facebook voorbij komen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zag hem ooit op podium met Bobby Eden... ik weet zeker dat er wat gebeurd was.
Jij liever dan ik.quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een vriendin van mij is met haar bevriend. Zie haar regelmatig via Facebook voorbij komen.
Komen...quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een vriendin van mij is met haar bevriend. Zie haar regelmatig via Facebook voorbij komen.
Wat een treurigheid...quote:
Waarom zou je je handen zo hebben als je toch een bh aan hebt? Doe dat ding dan uit? Ik snap het niet.quote:
Nee, dat mag niet van Mark.quote:
Beetje extra pushquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom zou je je handen zo hebben als je toch een bh aan hebt? Doe dat ding dan uit? Ik snap het niet.
Alsof ze dat nodig heeft met die dikke opgeblazen neptieten.quote:
Ze ziet er iig beter uit dan Kim Holland.quote:
Zuckerbergquote:
Zou ze omringt zijn door Fok!sters uit deze SC want dan snap ik dat wel. Dan redt je het niet met dubbel DD, dan is elk beetje extra push nodig om een beetje met de concurrentie mee te kunnenquote:
Zuigerbergquote:
Ik zie er beter uit dan Kim Holland. En ik ben een vent.quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ze ziet er iig beter uit dan Kim Holland.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:11 schreef Elvi het volgende:
Wacht zijn Bobby Eden en Kim Holland 2 verschillende mensen?!ik dacht dat het 1 persoon was met een 'echte' naam en een 'stagename'
quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:11 schreef Elvi het volgende:
Wacht zijn Bobby Eden en Kim Holland 2 verschillende mensen?!ik dacht dat het 1 persoon was met een 'echte' naam en een 'stagename'
Kim is toch heel dun? Niet echt uitwisselbaarquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:11 schreef Elvi het volgende:
Wtf?quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:11 schreef Elvi het volgende:
Niet je meest geloofwaardige leugen ooit.quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:11 schreef Elvi het volgende:
Maar ben je net zo geil.... ?quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie er beter uit dan Kim Holland. En ik ben een vent.
Ja vinden mannen lekkerquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsof ze dat nodig heeft met die dikke opgeblazen neptieten.
Als de boterkoek van Kaneel. Ik glibber alle kanten op.quote:
Ik ben geen man lees ik net.quote:
Wie Weet!quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zou ze omringt zijn door Fok!sters uit deze SC want dan snap ik dat wel. Dan redt je het niet met dubbel DD, dan is elk beetje extra push nodig om een beetje met de concurrentie mee te kunnen
Dankzij mij jaquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als de boterkoek van Kaneel. Ik glibber alle kanten op.
quote:
Je hebt wel iets vrouwelijks jaquote:
watquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:11 schreef Elvi het volgende:
Nee, niet haar uiterlijk. Ik bedoel dat ze constant neukt e.d.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |