Daar is het andersom toch? Ik vind het verwarrend worden. Misschien doen ze gewoon wedstrijdje panda-punten en willen ze beide niet verliezen. Competitief ingesteld.quote:
daarin ben jij toch de vrouwelijke winnaar?quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Daar is het andersom toch? Ik vind het verwarrend worden. Misschien doen ze gewoon wedstrijdje panda-punten en willen ze beide niet verliezen. Competitief ingesteld.
Pleonasme gespot.quote:
Yv is vrijwillig seksloos. Dat telt niet.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:34 schreef Lot88 het volgende:
[..]
daarin ben jij toch de vrouwelijke winnaar?
Nee, mijn 10 jaar overtreft niemand meer, maar dat is alweer even geleden helaas.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:34 schreef Lot88 het volgende:
[..]
daarin ben jij toch de vrouwelijke winnaar?
ow, Yv is mijn rolmodelquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yv is vrijwillig seksloos. Dat telt niet.
Ik wijs ze niet afquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zodat je nog meer mannen kan afwijzen?
je was 11 toen je ontmaagd werdquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, mijn 10 jaar overtreft niemand meer, maar dat is alweer even geleden helaas.
Sorry voor de teleurstelling.
Die wijzen mij af.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, en Hosti en aeque dan?![]()
Ik volg het allemaal niet meer
Dik in ordequote:
Goede raad ook vast wel. SLimme jongen enzo.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:38 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Dino is mijn grote broerstaat altijd klaar met raad en daad
Neuk geen losers en maak je studie af? Godver wat een inzicht.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:38 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Degene die je daar vanaf heeft gekregen is wel een echte baas.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, mijn 10 jaar overtreft niemand meer, maar dat is alweer even geleden helaas.
Sorry voor de teleurstelling.
Huehuehue daad.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:38 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Je moet het maar durven te zeggen tegen familiequote:Op dinsdag 3 april 2018 20:40 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Neuk geen losers en maak je studie af? Godver wat een inzicht.
ja leukquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]En dan van die touwtjes kleren op Wish kopen
Dankquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Degene die je daar vanaf heeft gekregen is wel een echte baas.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je moet het maar durven te zeggen tegen familie
quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:40 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Neuk geen losers en maak je studie af? Godver wat een inzicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |