ja maar dinoquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Er zijn mensen die het hier dag in dag uit erover hebben, ik doe het hooguit 3 keer en heb gelijk een obsessie?![]()
Maar goed jij kunt het weten met je dino-obsessie.
Die vind ik een stuk engerquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Er zijn mensen die het hier dag in dag uit erover hebben, ik doe het hooguit 3 keer en heb gelijk een obsessie?![]()
Maar goed jij kunt het weten met je dino-obsessie.
Iemand taart ontzeggen op haar verjaardag, dat is pas gemeen. Daarna sport ze het als echte fitgirl er toch wel weer afquote:
Taart is sowieso awesome.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Iemand taart ontzeggen op haar verjaardag, dat is pas gemeen. Daarna sport ze het als echte fitgirl er toch wel weer af
Ik wilde zelf taart maken maar ga er toch maar 1 in Duitsland kopenquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Iemand taart ontzeggen op haar verjaardag, dat is pas gemeen. Daarna sport ze het als echte fitgirl er toch wel weer af
Echte chocoladetaart?quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:21 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik wilde zelf taart maken maar ga er toch maar 1 in Duitsland kopen
je bent altijd welkom voor thee en taart maar huisdierenquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Echte chocoladetaart?![]()
Dan nodig ik mijzelf bij deze uit
Dat heb ik over voor thee en taart jouquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:23 schreef Lot88 het volgende:
[..]
je bent altijd welkom voor thee en taart maar huisdieren
Daar zeurt ze bij mij anders niet over...quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:23 schreef Lot88 het volgende:
[..]
je bent altijd welkom voor thee en taart maar huisdieren
Eentje voor Loka:quote:
quote:Maar wacht u van de valse profeten, dewelke in schaapsklederen tot u komen, maar van binnen zijn zij grijpende wolven.
Jij verwent mij ook altijd met thee en lekkere dingenquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar zeurt ze bij mij anders niet over...
Wie dan?quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij verwent mij ook altijd met thee en lekkere dingen![]()
Wat is iedereen hier lief eigenlijk![]()
Meatzza!quote:
Moet iemand je even bellen? Vraag Dino anders evenquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat heb ik over voor thee en taart jou
Maar bij jou zeurt niemandquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar zeurt ze bij mij anders niet over...
Ik zeur zelf welquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:25 schreef Lot88 het volgende:
[..]ik zal eens kijken of ze chocoladetaart hebben
[..]
Maar bij jou zeurt niemand
Lola was zo lief mij direct t helpenquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moet iemand je even bellen? Vraag Dino anders even
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |