Mijn drinken, wat doe je.quote:
Streepjes op het bed toch.quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*kaneel schuift weer trots een kraaltje op zijn abacus opzij*
Ik heb dit verhaal ook eens andersom gehoord.quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wederom, herkenbaar![]()
Enige trio wat ik heb gehad eindigde in twee verse lesbiennes
Kom op, het is 2018. Een man kan best een lesbi zijn.quote:
Alleen geen flauw idee waar hij die hoop vandaan haalt.quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:23 schreef STING het volgende:
[..]
Toch wel fijn dat je nog de hoop hebt dat het niveau hier ook hoog kan zijn
Oi, optimist tot in de kist hier hequote:Op dinsdag 3 april 2018 19:23 schreef STING het volgende:
[..]
Toch wel fijn dat je nog de hoop hebt dat het niveau hier ook hoog kan zijn
Ja toch gewoon onvoorzichtig geweest en de ballen elkaar laten raken.quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb dit verhaal ook eens andersom gehoord.
Meisje met 2 jongens die naderhand gay werden en relatie kregen.
Hoiquote:
Was bij mij wel een beetje een uitgekiende reactie, mijn toemalige vriendin was een beetje... labiel. Dus dat trio was niet mijn idee, maar van een vriendin van me die toevallig lesbisch was en haar wel zag zitten. Probleem opgelost.quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb dit verhaal ook eens andersom gehoord.
Meisje met 2 jongens die naderhand gay werden en relatie kregen.
[..]
Kom op, het is 2018. Een man kan best een lesbi zijn.
Duh... had je inmiddels anders verwacht van mij dan?quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik vind het fijn dat je de meervoudsvorm gebruikt
Rookie mistake. Again.quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja toch gewoon onvoorzichtig geweest en de ballen elkaar laten raken.
Het echte leven en mijn cynische kijk er op natuurlijkquote:Op dinsdag 3 april 2018 19:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Alleen geen flauw idee waar hij die hoop vandaan haalt.
Of je bent een xennial, of je bent het niet natuurlijkquote:Op dinsdag 3 april 2018 19:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het echte leven en mijn cynische kijk er op natuurlijk
Lijntje getrokkenquote:Op dinsdag 3 april 2018 19:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Was bij mij wel een beetje een uitgekiende reactie, mijn toemalige vriendin was een beetje... labiel. Dus dat trio was niet mijn idee, maar van een vriendin van me die toevallig lesbisch was en haar wel zag zitten. Probleem opgelost.
Nog beter dan 2 uur terug, want Mavis Staples onder de naaldquote:
Noem je Cali nou labiel?quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lijntje getrokken
Dqod en cali hebben scharenseks gehad nohhh
quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nog beter dan 2 uur terug, want Mavis Staples onder de naald
En jij?
Fair enough. Holtesquote:Op dinsdag 3 april 2018 19:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Duh... had je inmiddels anders verwacht van mij dan?
quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Was bij mij wel een beetje een uitgekiende reactie, mijn toemalige vriendin was een beetje... labiel. Dus dat trio was niet mijn idee, maar van een vriendin van me die toevallig lesbisch was en haar wel zag zitten. Probleem opgelost.
Owquote:Op dinsdag 3 april 2018 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De oven rookt als een gek.
Loka heeft hem ontvet gister. Nu durf ik er geen boterkoek in te zetten.
Hoe voorkom je dat?quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja toch gewoon onvoorzichtig geweest en de ballen elkaar laten raken.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dit is een verwarrend antwoord jbpaniek.gifquote:
Opgesteven vulling voor holtesquote:
Gelukkig ontken je niet dat ze hebben geschaard.quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Noem je Cali nou labiel?![]()
Maar nee, dat was voor Cali.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is een verwarrend antwoord jbpaniek.gif
Sowwyquote:
Ik ga patent aanvragen op een soort kleine douchemuts voor testikels. Ik noem het: de balzak.quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe voorkom je dat?
Kan niet eens normaal masturberen zonder dat mijn zak stuitert op de stoel.
Zou het niet weten, vast niet.quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Gelukkig ontken je niet dat ze hebben geschaard.
Moest lachenquote:Op dinsdag 3 april 2018 19:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga patent aanvragen op een soort kleine douchemuts voor testikels. Ik noem het: de balzak.
Zolang ze maar weer doorgemeerd en leeg zijn inmiddelsquote:
Yups!quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zolang ze maar weer doorgemeerd en leeg zijn inmiddels
Fijne verrassingenquote:Op dinsdag 3 april 2018 19:32 schreef CherryLips het volgende:
Helemaal vergeten dat ik Ben & Jerry's in huis had
quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga patent aanvragen op een soort kleine douchemuts voor testikels. Ik noem het: de balzak.
Volgens mij zag ik zoiets al op Wishquote:Op dinsdag 3 april 2018 19:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Natuurlijk zag jij dat op wish.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Natuurlijk zag jij dat op wish.Want, natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |