The bigger the cushion, the sweeter the pushin'quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Neukteugels zijn ook handig om je aan vast te houden en om te sturen....
Niks mis mee. Heer van vanmiddag vond het ook totáál geen probleem.....quote:
Holtes weer gevuld?quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Niks mis mee. Heer van vanmiddag vond het ook totáál geen probleem.....
Herkenbaarquote:Op dinsdag 3 april 2018 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slim.
Wel reden dat ik geen trio hoef. Als ik 2 mensen tegelijk teleur wil stellen ga ik wel langs mijn ouders.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slim.
Wel reden dat ik geen trio hoef. Als ik 2 mensen tegelijk teleur wil stellen ga ik wel langs mijn ouders.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:06 schreef DeZwabber het volgende:
The bigger the cushion, the sweeter the pushin'
Een gat is een gatquote:Op dinsdag 3 april 2018 19:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slim.
Blij dat er mensen zijn die op fatties vallen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Yup. En wat striemen. Ook lekker.quote:
Heb ik op je teentje getrapt?quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:02 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt ook seks met vrouwen die meer dan 50 kg wegendus dat telt eigenlijk niet mee
#justDinothings
*kaneel schuift weer trots een kraaltje op zijn abacus opzij*quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Blij dat er mensen zijn die op fatties vallen.
Anders was ik nog maagd geweest.
Nu heb ik 4 keer seks gehad.
De oven rookt als een gek.quote:
Mja, maar deze holtes moesten even iets doorgesmeerd worden. Met succes.quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En je holtes waren net een beetje leeg
Lief van je.quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, gebbetje.
Fatties hebben ook liefde nodig.
Wederom, herkenbaarquote:Op dinsdag 3 april 2018 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eigenlijk is het omdat er geen aanmeldingen waren.
Toch knap met drie mannen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wederom, herkenbaar![]()
Enige trio wat ik heb gehad eindigde in twee verse lesbiennes
Ik vind het fijn dat je de meervoudsvorm gebruiktquote:Op dinsdag 3 april 2018 19:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mja, maar deze holtes moesten even iets doorgesmeerd worden. Met succes.
Wie moet ik een dm sturen?quote:
En piemels.quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, gebbetje.
Fatties hebben ook liefde nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |