Mja, maar deze holtes moesten even iets doorgesmeerd worden. Met succes.quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En je holtes waren net een beetje leeg
Lief van je.quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, gebbetje.
Fatties hebben ook liefde nodig.
Wederom, herkenbaarquote:Op dinsdag 3 april 2018 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eigenlijk is het omdat er geen aanmeldingen waren.
Toch knap met drie mannen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wederom, herkenbaar![]()
Enige trio wat ik heb gehad eindigde in twee verse lesbiennes
Ik vind het fijn dat je de meervoudsvorm gebruiktquote:Op dinsdag 3 april 2018 19:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mja, maar deze holtes moesten even iets doorgesmeerd worden. Met succes.
Wie moet ik een dm sturen?quote:
En piemels.quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, gebbetje.
Fatties hebben ook liefde nodig.
Mijn drinken, wat doe je.quote:
Streepjes op het bed toch.quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*kaneel schuift weer trots een kraaltje op zijn abacus opzij*
Ik heb dit verhaal ook eens andersom gehoord.quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wederom, herkenbaar![]()
Enige trio wat ik heb gehad eindigde in twee verse lesbiennes
Kom op, het is 2018. Een man kan best een lesbi zijn.quote:
Alleen geen flauw idee waar hij die hoop vandaan haalt.quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:23 schreef STING het volgende:
[..]
Toch wel fijn dat je nog de hoop hebt dat het niveau hier ook hoog kan zijn
Oi, optimist tot in de kist hier hequote:Op dinsdag 3 april 2018 19:23 schreef STING het volgende:
[..]
Toch wel fijn dat je nog de hoop hebt dat het niveau hier ook hoog kan zijn
Ja toch gewoon onvoorzichtig geweest en de ballen elkaar laten raken.quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb dit verhaal ook eens andersom gehoord.
Meisje met 2 jongens die naderhand gay werden en relatie kregen.
Hoiquote:
Was bij mij wel een beetje een uitgekiende reactie, mijn toemalige vriendin was een beetje... labiel. Dus dat trio was niet mijn idee, maar van een vriendin van me die toevallig lesbisch was en haar wel zag zitten. Probleem opgelost.quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb dit verhaal ook eens andersom gehoord.
Meisje met 2 jongens die naderhand gay werden en relatie kregen.
[..]
Kom op, het is 2018. Een man kan best een lesbi zijn.
Duh... had je inmiddels anders verwacht van mij dan?quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik vind het fijn dat je de meervoudsvorm gebruikt
Rookie mistake. Again.quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja toch gewoon onvoorzichtig geweest en de ballen elkaar laten raken.
Het echte leven en mijn cynische kijk er op natuurlijkquote:Op dinsdag 3 april 2018 19:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Alleen geen flauw idee waar hij die hoop vandaan haalt.
Of je bent een xennial, of je bent het niet natuurlijkquote:Op dinsdag 3 april 2018 19:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het echte leven en mijn cynische kijk er op natuurlijk
Lijntje getrokkenquote:Op dinsdag 3 april 2018 19:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Was bij mij wel een beetje een uitgekiende reactie, mijn toemalige vriendin was een beetje... labiel. Dus dat trio was niet mijn idee, maar van een vriendin van me die toevallig lesbisch was en haar wel zag zitten. Probleem opgelost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |