Ik zeg ook altijd dat ik 300 kilo ben, dan valt het serieus mee. Hoppa.quote:
Die heb ik niet nodig.quote:
Ja maar jij hebt ook seks met vrouwen die meer dan 50 kg wegenquote:Op dinsdag 3 april 2018 19:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd dat ik 300 kilo ben, dan valt het serieus mee. Hoppa.
Mikaquote:Op dinsdag 3 april 2018 18:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Naakt door het huis helicopteren terwijl je keihard meezingt op de liedjes van Mika en de Bloodhound Gang.
Ik hou er van om iets vast te hebben en niet met mijn 3 inch op bot te beuken.quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:02 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt ook seks met vrouwen die meer dan 50 kg wegendus dat telt eigenlijk niet mee
#justDinothings
En de rest bevalt je wel qua ideeën..?quote:
Neukteugels zijn ook handig om je aan vast te houden en om te sturen....quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik hou er van om iets vast te hebben en niet met mijn 3 inch op bot te beuken.
En haren. Vergeet lange haren niet.quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Neukteugels zijn ook handig om je aan vast te houden en om te sturen....
Slim.quote:Op dinsdag 3 april 2018 18:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Rookie mistake. Altijd laag beginnen, en dan is het als ze hem echt ziet niet zo'n teleurstelling.
Fatties neukenquote:Op dinsdag 3 april 2018 19:02 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt ook seks met vrouwen die meer dan 50 kg wegendus dat telt eigenlijk niet mee
#justDinothings
quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En haren. Vergeet lange haren niet.
The bigger the cushion, the sweeter the pushin'quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Neukteugels zijn ook handig om je aan vast te houden en om te sturen....
Niks mis mee. Heer van vanmiddag vond het ook totáál geen probleem.....quote:
Holtes weer gevuld?quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Niks mis mee. Heer van vanmiddag vond het ook totáál geen probleem.....
Herkenbaarquote:Op dinsdag 3 april 2018 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slim.
Wel reden dat ik geen trio hoef. Als ik 2 mensen tegelijk teleur wil stellen ga ik wel langs mijn ouders.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slim.
Wel reden dat ik geen trio hoef. Als ik 2 mensen tegelijk teleur wil stellen ga ik wel langs mijn ouders.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:06 schreef DeZwabber het volgende:
The bigger the cushion, the sweeter the pushin'
Een gat is een gatquote:Op dinsdag 3 april 2018 19:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slim.
Blij dat er mensen zijn die op fatties vallen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Yup. En wat striemen. Ook lekker.quote:
Heb ik op je teentje getrapt?quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:02 schreef Weissmania het volgende:
[..]
#justDinothings
*kaneel schuift weer trots een kraaltje op zijn abacus opzij*quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Blij dat er mensen zijn die op fatties vallen.
Anders was ik nog maagd geweest.
Nu heb ik 4 keer seks gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |