Gewoon meteen ELvi op de DMquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
Echt als ik merk dat hij een account heeft.. Jullie waren okay
quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
Ohw dan mag je ook even naar mijn autistische katten kijkenquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben een dierenvriend, dat scheelt.
We gunnen hem het beste (en een normaal leven) dus we zullen hem met liefde wegpesten dan voor zijn eigen bestwilquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn puber vraagt wat fok is.
Ik heb gezegd dat hij daar te sociaal voor is
Die valt dan gewoon in slaap hoor.quote:
is gelukt! Heb er een hobby van gemaakt waardoor ik 70% van mijn verjaardagsboodschappen al op voorraad in huis heb staanquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lot! Hoe gaat het? Is je geld-bespaar-experiment gelukt? Was ik benieuwd naar.
Ik ga niet elke dag tegen iedereen hallo zeggen hoor.quote:
niet hallo.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ga niet elke dag tegen iedereen hallo zeggen hoor.Gewoon mee posten.
Kattenquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:13 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ohw dan mag je ook even naar mijn autistische katten kijken
Of wordt de kans op seks dan groter? Want dan: hallo lotje!quote:
Wow, lekker bezig.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:15 schreef Lot88 het volgende:
[..]
is gelukt! Heb er een hobby van gemaakt waardoor ik 70% van mijn verjaardagsboodschappen al op voorraad in huis heb staan
Ik maak me zorgen om jouw seksobsessie.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Of wordt de kans op seks dan groter? Want dan: hallo lotje!![]()
![]()
![]()
begin mei. 30quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wow, lekker bezig.
Wanneer ben je jarig?
Zaad aanbod genoeg hier zo te lezen. Mijn hemel. Wilde vorig topic eigenlijk al posten maar durfde nietquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:16 schreef Lot88 het volgende:
Heb 2 nieuwe bloembakken gekocht voor mijn balkon morgen nog even opzoek naar bolletjes en/of zaadjes
Ja komt door mijn verhaal over Boris Beckerquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zaad aanbod genoeg hier zo te lezen. Mijn hemel. Wilde vorig topic eigenlijk al posten maar durfde niet
GOdverquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zaad aanbod genoeg hier zo te lezen. Mijn hemel. Wilde vorig topic eigenlijk al posten maar durfde niet
Er zijn mensen die het hier dag in dag uit erover hebben, ik doe het hooguit 3 keer en heb gelijk een obsessie?quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:16 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik maak me zorgen om jouw seksobsessie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |