Nou, suprise buttseks is voor de meeste mensen, ongeacht geslacht niet iets waar men vrolijk van wordt.quote:
Hmmm ik denk dat ik je dan een hand vol sla geef, dan kijken de cavia's tenminste ook geïnteresseerd terug.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar hij kijkt zo trots naar zijn huisdier. Als jij me jouw cavia's liet zien zou ik op zijn minst veinzen geïnteresseerd te zijn hoor
quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn puber vraagt wat fok is.
Ik heb gezegd dat hij daar te sociaal voor is
We zullen voorzichtig met hem zijn.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
Echt als ik merk dat hij een account heb... Jullie waren okay
Ik ben een dierenvriend, dat scheelt.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:11 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hmmm ik denk dat ik je dan een hand vol sla geef, dan kijken de cavia's tenminste ook geïnteresseerd terug.
Dat zeiden jullie ook van Fylaxquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We zullen voorzichtig met hem zijn.
Gewoon meteen ELvi op de DMquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
Echt als ik merk dat hij een account heeft.. Jullie waren okay
Ohw dan mag je ook even naar mijn autistische katten kijkenquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben een dierenvriend, dat scheelt.
We gunnen hem het beste (en een normaal leven) dus we zullen hem met liefde wegpesten dan voor zijn eigen bestwilquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn puber vraagt wat fok is.
Ik heb gezegd dat hij daar te sociaal voor is
Die valt dan gewoon in slaap hoor.quote:
is gelukt! Heb er een hobby van gemaakt waardoor ik 70% van mijn verjaardagsboodschappen al op voorraad in huis heb staanquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lot! Hoe gaat het? Is je geld-bespaar-experiment gelukt? Was ik benieuwd naar.
Ik ga niet elke dag tegen iedereen hallo zeggen hoor.quote:
niet hallo.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ga niet elke dag tegen iedereen hallo zeggen hoor.Gewoon mee posten.
Kattenquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:13 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ohw dan mag je ook even naar mijn autistische katten kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |