Ze ziet er iig beter uit dan Kim Holland.quote:
Zuckerbergquote:
Zou ze omringt zijn door Fok!sters uit deze SC want dan snap ik dat wel. Dan redt je het niet met dubbel DD, dan is elk beetje extra push nodig om een beetje met de concurrentie mee te kunnenquote:
Zuigerbergquote:
Ik zie er beter uit dan Kim Holland. En ik ben een vent.quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ze ziet er iig beter uit dan Kim Holland.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:11 schreef Elvi het volgende:
Wacht zijn Bobby Eden en Kim Holland 2 verschillende mensen?!ik dacht dat het 1 persoon was met een 'echte' naam en een 'stagename'
quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:11 schreef Elvi het volgende:
Wacht zijn Bobby Eden en Kim Holland 2 verschillende mensen?!ik dacht dat het 1 persoon was met een 'echte' naam en een 'stagename'
Kim is toch heel dun? Niet echt uitwisselbaarquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:11 schreef Elvi het volgende:
Wtf?quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:11 schreef Elvi het volgende:
Niet je meest geloofwaardige leugen ooit.quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:11 schreef Elvi het volgende:
Maar ben je net zo geil.... ?quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie er beter uit dan Kim Holland. En ik ben een vent.
Ja vinden mannen lekkerquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsof ze dat nodig heeft met die dikke opgeblazen neptieten.
Als de boterkoek van Kaneel. Ik glibber alle kanten op.quote:
Ik ben geen man lees ik net.quote:
Wie Weet!quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zou ze omringt zijn door Fok!sters uit deze SC want dan snap ik dat wel. Dan redt je het niet met dubbel DD, dan is elk beetje extra push nodig om een beetje met de concurrentie mee te kunnen
Dankzij mij jaquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als de boterkoek van Kaneel. Ik glibber alle kanten op.
quote:
Je hebt wel iets vrouwelijks jaquote:
watquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:11 schreef Elvi het volgende:
Nee, niet haar uiterlijk. Ik bedoel dat ze constant neukt e.d.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |