Heb je al toch.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vind seksloos klinken alsof je niet sexy bent en niet alsof je geen seks hebt.
Moeten we een beter woord voor vinden
Ik.quote:
Daar zit wat in. Morgen even kijken hoe het smaakt.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ook mislukte boterkoek dient opgegeten te worden
Ik las iets over fatty's die ook liefde verdienen, dat is een beetje hetzelfde principe. Ook lelijke boterkoek kan lekker zijn.
Hoor zo he. Moet eerst afkoelen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik.
Loka is op muziekles.
Vorige keer stond de temperatuur te laag, en leek er wat teveel boter in te zitten.
Dus nu minder boter gedaan, en 10 graden warmer.
Haal hem eruit, en ding is vloeibaar
[..]
Daar zit wat in. Morgen even kijken hoe het smaakt.
Dat woord kan ik niet meer los zien van y@dzquote:
Nooooooquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
De boterkoek ziet er mislukt uit.
Alvast sorry Fax.
Naar mij?quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:48 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Vertel es, Yats zal toch heus wel een move naar jou hebben gemaakt of niet?
klopt ook. Maar celibaat.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vind seksloos klinken alsof je niet sexy bent en niet alsof je geen seks hebt.
Moeten we een beter woord voor vinden
yatzgezelluggggquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat woord kan ik niet meer los zien van y@dz
Natuurlijk wel. Maar vanuit je onmetelijke goedheid heb je dat nooit gezien als een verkapt voorstel tot neuken.quote:
kan je hem niiet wat langer in de oven zetten op lagere temp?quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik.
Loka is op muziekles.
Vorige keer stond de temperatuur te laag, en leek er wat teveel boter in te zitten.
Dus nu minder boter gedaan, en 10 graden warmer.
Haal hem eruit, en ding is vloeibaar
[..]
Daar zit wat in. Morgen even kijken hoe het smaakt.
ok.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar dat klinkt weer iets te gelovig. Laten we het gewoon op gezellig houden voortaan
Daar had ik gister bij Miss ook last van.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar deze gleed zo bijna uit de vorm
Dat zou in theorie kunnen maar toch kan ik mij dat ook met terugkijkende blik niets van herinneren.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Maar vanuit je onmetelijke goedheid heb je dat nooit gezien als een verkapt voorstel tot neuken.
Oh ja geen idee danquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die zijn vaak het lekkerst...quote:
Doet Loka toch ook bij jouw aanblik? Misschien ligt het aan jouquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed dat je het uit je geheugen verbannen hebt.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat zou in theorie kunnen maar toch kan ik mij dat ook met terugkijkende blik niets van herinneren.
Dat sws dan. Stel je voor zeg. Oh nja, liever niet dus.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed dat je het uit je geheugen verbannen hebt.,
Hij is er nu al uit.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:50 schreef Lot88 het volgende:
[..]
kan je hem niiet wat langer in de oven zetten op lagere temp?
Godverquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar had ik gister bij Miss ook last van.
We zien wel. Fax is toch al fatty genoeg.quote:
Nou nou nou.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Doet Loka toch ook bij jouw aanblik? Misschien ligt het aan jou
Liever niet; dat klinkt alsof het onder bepaalde omstandigheden wel tot de mogelijkheden zou behoren.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat sws dan. Stel je voor zeg. Oh nja, liever niet dus.
weed?quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:54 schreef Lot88 het volgende:
stomme konijnen duur hooi eten ze niet goedkoop hooi = aanvallen
Krijg ik 1 wortel voor avondeten?quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is er nu al uit.
Staat af te koelen op een plek waar Dikkie er niet bij kan.
[..]
Godver
[..]
We zien wel. Fax is toch al fatty genoeg.
[..]
Nou nou nou.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar had ik gister bij Miss ook last van.
Je hebt geen alleenrecht op platvloerse opmerkingen over ons seksleven.quote:
Bah Air, je verpest mijn thee.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Liever niet; dat klinkt alsof het onder bepaalde omstandigheden wel tot de mogelijkheden zou behoren.
Jouw thee verpesten. Erger dan dat kun je jou eigenlijk niet aandoen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bah Air, je verpest mijn thee.
Bij Yats denk ik eigenlijk alleen maar aan zijn pak. Hij was daar zo trots op maar ik vond hem niet zo mooi. En dat hij een enorme roddeltante is. Verder weet ik er maar weinig van eigenlijk.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:54 schreef Lot88 het volgende:
stomme konijnen duur hooi eten ze niet goedkoop hooi = aanvallen
Dat die zwoele rode lippen zich sensueel om je pener krullen.quote:
Ahhh, it's Godzillaaaa!quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat die zwoele rode lippen zich sensueel om je pener krullen.
Your lossquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bah Air, je verpest mijn thee.
Bij Yats denk ik eigenlijk alleen maar aan zijn pak. Hij was daar zo trots op maar ik vond hem niet zo mooi. En dat hij een enorme roddeltante is. Verder weet ik er maar weinig van eigenlijk.
Oh?quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt geen alleenrecht op platvloerse opmerkingen over ons seksleven.
Gaan we dreigen?quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Knap dat je Air weet te overtreffen![]()
Geen thee meer vanavond
Zou mij niks verbazen als ze die al niet achter de rug heeft. Rinus heeft al over zoveel vrouwen een liedje gemaakt. Als die geen open relatie heeft, weet ik het ook niet meer.quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:00 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Toch heeft ze wel de basale bewegingen onder de knie voor een SE. Ik zie potentieel.
Komt met koningsday hier in het park, sowieso even checken.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou mij niks verbazen als ze die al niet achter de rug heeft. Rinus heeft al over zoveel vrouwen een liedje gemaakt. Als die geen open relatie heeft, weet ik het ook niet meer.
Lijkt mij voor de ongewild vrijgezelle mannen hier wel een pijnlijke constatering; dat Rinus meer kutjes scoort dan jezelf.
Zijn kutjes tellen maar voor 3/5 mee.quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou mij niks verbazen als ze die al niet achter de rug heeft. Rinus heeft al over zoveel vrouwen een liedje gemaakt. Als die geen open relatie heeft, weet ik het ook niet meer.
Lijkt mij voor de ongewild vrijgezelle mannen hier wel een pijnlijke constatering; dat Rinus meer kutjes scoort dan jezelf.
En nog premium kutjes ookquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
3/5 is nog altijd meer dan 0.quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn kutjes tellen maar voor 3/5 mee.
Maakt dat het juist niet nog erger? Dan twee voor de prijs van één nog steeds meer is dan 0quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn kutjes tellen maar voor 3/5 mee.
Zag hem ooit op podium met Bobby Eden... ik weet zeker dat er wat gebeurd was.quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een vriendin van mij is met haar bevriend. Zie haar regelmatig via Facebook voorbij komen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zag hem ooit op podium met Bobby Eden... ik weet zeker dat er wat gebeurd was.
Jij liever dan ik.quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een vriendin van mij is met haar bevriend. Zie haar regelmatig via Facebook voorbij komen.
Komen...quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een vriendin van mij is met haar bevriend. Zie haar regelmatig via Facebook voorbij komen.
Wat een treurigheid...quote:
Waarom zou je je handen zo hebben als je toch een bh aan hebt? Doe dat ding dan uit? Ik snap het niet.quote:
Nee, dat mag niet van Mark.quote:
Beetje extra pushquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom zou je je handen zo hebben als je toch een bh aan hebt? Doe dat ding dan uit? Ik snap het niet.
Alsof ze dat nodig heeft met die dikke opgeblazen neptieten.quote:
Ze ziet er iig beter uit dan Kim Holland.quote:
Zuckerbergquote:
Zou ze omringt zijn door Fok!sters uit deze SC want dan snap ik dat wel. Dan redt je het niet met dubbel DD, dan is elk beetje extra push nodig om een beetje met de concurrentie mee te kunnenquote:
Zuigerbergquote:
Ik zie er beter uit dan Kim Holland. En ik ben een vent.quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ze ziet er iig beter uit dan Kim Holland.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:11 schreef Elvi het volgende:
Wacht zijn Bobby Eden en Kim Holland 2 verschillende mensen?!ik dacht dat het 1 persoon was met een 'echte' naam en een 'stagename'
quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:11 schreef Elvi het volgende:
Wacht zijn Bobby Eden en Kim Holland 2 verschillende mensen?!ik dacht dat het 1 persoon was met een 'echte' naam en een 'stagename'
Kim is toch heel dun? Niet echt uitwisselbaarquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:11 schreef Elvi het volgende:
Wtf?quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:11 schreef Elvi het volgende:
Niet je meest geloofwaardige leugen ooit.quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:11 schreef Elvi het volgende:
Maar ben je net zo geil.... ?quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie er beter uit dan Kim Holland. En ik ben een vent.
Ja vinden mannen lekkerquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsof ze dat nodig heeft met die dikke opgeblazen neptieten.
Als de boterkoek van Kaneel. Ik glibber alle kanten op.quote:
Ik ben geen man lees ik net.quote:
Wie Weet!quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zou ze omringt zijn door Fok!sters uit deze SC want dan snap ik dat wel. Dan redt je het niet met dubbel DD, dan is elk beetje extra push nodig om een beetje met de concurrentie mee te kunnen
Dankzij mij jaquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als de boterkoek van Kaneel. Ik glibber alle kanten op.
quote:
Je hebt wel iets vrouwelijks jaquote:
watquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:11 schreef Elvi het volgende:
Nee, niet haar uiterlijk. Ik bedoel dat ze constant neukt e.d.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |