Liefquote:Op dinsdag 3 april 2018 19:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kreeg vorig jaar een pepe-verjaardagskaart van een Fokker.
Onnodig uitsluiten van mensen is inderdaad niet zo liefquote:Op dinsdag 3 april 2018 19:47 schreef HostiMeister het volgende:
Heb ik wel eens gezegd dat ik een hekel heb aan de term premium?
Werk af? Anders moest ik tegen je zeggen dat je hier niet mocht komen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Onnodig uitsluiten van mensen is inderdaad niet zo lief
Ja. Of iig het werk dat af moest wel. Genoeg werk dat nog ligt te wachten maar ben nu aan het eten dus dat gaat niet samen danquote:Op dinsdag 3 april 2018 19:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Werk af? Anders moest ik tegen je zeggen dat je hier niet mocht komen.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja. Of iig het werk dat af moest wel. Genoeg werk dat nog ligt te wachten maar ben nu aan het eten dus dat gaat niet samen dan
Dat, plus iets met eye of the beholder, dit dt.quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Onnodig uitsluiten van mensen is inderdaad niet zo lief
Zeg je nou dat jij je dan niet aangesproken voelt?quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat, plus iets met eye of the beholder, dit dt.
Dat is toch iedere vrouwquote:Op dinsdag 3 april 2018 19:57 schreef ElDinosaur het volgende:
Premium vrouwen is toch wel eén van de beste R&P pareltjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik voel me nooit aangesproken. Tenzij men mij quote.quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zeg je nou dat jij je dan niet aangesproken voelt?
Wilde eigenlijk alle oude lavendel planten uit de tuin halen en weer nieuwe lavendel plantenquote:Op dinsdag 3 april 2018 19:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, zeg er wat van![]()
Paraplu net klaargelegd.
Waarom moet de oude eruit? Lavendel is toch meerjarig.quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:59 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk alle oude lavendel planten uit de tuin halen en weer nieuwe lavendel planten
quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is toch iedere vrouw
Ik denk dat squatmeisje wel boven de 60kg weegt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aahhw jongen toch. Ze klonk zo leuk. Jammer dat je het nu moet beëindigen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik denk dat squatmeisje wel boven de 60kg weegt.
Klopt, maar een kennis van mij is hovenier en die raadde dat aan, en hij zei ook een bepaald type die ik dan beter kon nemen. Deze planten zijn aardig beschadigd door de steiger die er heeft gestaan toen er een nieuw kozijn geplaatst werdquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom moet de oude eruit? Lavendel is toch meerjarig.
Ah, handig dat soort kennissenquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:02 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Klopt, maar een kennis van mij is hovenier en die raadde dat aan, en hij zei ook een bepaald type die ik dan beter kon nemen. Deze planten zijn aardig beschadigd door de steiger die er heeft gestaan toen er een nieuw kozijn geplaatst werd
pro ana loverquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Voordeel van de twijfel nog aangezien ze 1m80 is.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Aahhw jongen toch. Ze klonk zo leuk. Jammer dat je het nu moet beëindigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |