ja en. ik werk tenminste voor mijn geld tot ik hogere frietkunde ga studeren.quote:
maar je kan ook gewoon je werk goed doen en schouderklopje krijgen van je baasquote:Op maandag 5 februari 2018 20:14 schreef porcupina het volgende:
[..]
ja en. ik werk tenminste voor mijn geld tot ik hogere frietkunde ga studeren.
niet als kutklanten perse 2 minuten voor sluitingstijd inbellen met hun kutklacht.quote:Op maandag 5 februari 2018 20:15 schreef Onnoman het volgende:
[..]
maar je kan ook gewoon je werk goed doen en schouderklopje krijgen van je baas
en bartjan is een lul die moet met zijn rattenpoten van me af blijven.quote:Op maandag 5 februari 2018 20:15 schreef Onnoman het volgende:
[..]
maar je kan ook gewoon je werk goed doen en schouderklopje krijgen van je baas
hou gewoon je bek en doe je werkquote:Op maandag 5 februari 2018 20:17 schreef porcupina het volgende:
[..]
niet als kutklanten perse 2 minuten voor sluitingstijd inbellen met hun kutklacht.
je hoort het ook altijd meteen aan hun stem. ja hallo. ik heb daarstraks ook al een keer gebeld...
zak toch helemaal in de stront kutklant. first world problem dat je even geen nikkerodeon kunt kijken.
groetjes porcupina
hou zelf je bek en loop naar de kloten.quote:Op maandag 5 februari 2018 20:20 schreef Onnoman het volgende:
[..]
hou gewoon je bek en doe je werk
fijne avond
kom vechten danquote:Op maandag 5 februari 2018 20:23 schreef porcupina het volgende:
[..]
hou zelf je bek en loop naar de kloten.
groetjes porcupina
kom zelf vechten.quote:
quote:Op maandag 5 februari 2018 20:29 schreef porcupina het volgende:
[..]
kom zelf vechten.
verrekte homofiel.
groetjes porcupina
hogere patatkundequote:Op maandag 5 februari 2018 20:14 schreef porcupina het volgende:
[..]
zo is het inderdaad. ik wil niet hoeven rennen voor een bus en al helemaal niet een half uur wachten op de volgende.quote:
tenminste iemand die het begrijpt.quote:Op maandag 5 februari 2018 20:53 schreef jamesdeen het volgende:
Terechte klacht als werknemer
Onterechte klacht als klant
Wie zegt dat?quote:Op maandag 5 februari 2018 20:05 schreef porcupina het volgende:
[...] je hebt de hele fucking avond de tijd gehad om te bellen, [...]
"werk" je vertelt net dat je je werk dus niet doet.quote:Op maandag 5 februari 2018 20:14 schreef porcupina het volgende:
[..]
Jij hebt er weinig van begrepen.quote:Op maandag 5 februari 2018 20:17 schreef porcupina het volgende:
[..]
niet als kutklanten perse 2 minuten voor sluitingstijd inbellen met hun kutklacht.
Laat maar zitten die studie, want daar ga je bij voorbaat al niet voor slagen.quote:Op maandag 5 februari 2018 20:14 schreef porcupina het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
Volgens mij is mij dit wel eens overkomen, ik kan er. nog zuur van zijnquote:Op maandag 5 februari 2018 20:05 schreef porcupina het volgende:
of ik maak een foutje met het doorverbinden en kan je het verder uitzoeken
Het is Nickelodeonquote:Op maandag 5 februari 2018 20:17 schreef porcupina het volgende:
[..]
je hoort het ook altijd meteen aan hun stem. ja hallo. ik heb daarstraks ook al een keer gebeld...
zak toch helemaal in de stront kutklant. first world problem dat je even geen nikkerodeon kunt kijken.
groetjes porcupina
Dat hedde gij goe opgelost!quote:Op maandag 5 februari 2018 23:29 schreef dl3b het volgende:
Je kan morgen in je nest blijven liggen.
Groetjes,
BartJan.
Leg eens uit dan. Onze ringholbewoner zal het wel weten.quote:Op maandag 5 februari 2018 22:04 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Jij hebt er weinig van begrepen.
quote:
Feit dat jij , ja, oke, we hebben niet allemaal meer keuzes in het leven, je laat ringeloren door dit soort bellers en alleen maar het toch weer aanneemt omdat de regels in dat callcenter dat voorschrijven i.c.m.bijbehorende targerts die je moet behalen elke week, laat zien dat je niet echt je best doet om een andere/betere baan te zoeken.quote:Op maandag 5 februari 2018 20:05 schreef porcupina het volgende:
en dan hebben ze een enorme kutvraag die zeker 15 minuten in beslag neemt. belt er zo'n kutwijf letterlijk 2 minuten voor sluitingstijd: ja mijn televisie doet het niet ik kan nikkerodeon niet zien ik krijg mijn kutzoontje niet stil
nee kutklant dan ga ik je niet helpen. je hebt de hele fucking avond de tijd gehad om te bellen, en net als het volgens jou nog net even kan bel je. bel dan maar op tijd met je kutvraag, ik moet ook de bus halen.
dus dan stuur ik je met een kutje in het riet of ik maak een foutje met het doorverbinden en kan je het verder uitzoeken.
klacht klanten die je chagrijnig maken
groetjes porcupina
Echt een topeer, deze werknemerquote:Op maandag 5 februari 2018 20:17 schreef porcupina het volgende:
[..]
groetjes porcupina
Oneens - als klant betaal je voor ALLE zenders, dus ook die ene. Als die niet werkt, is het een wanprestatie van de provider. Maar dan mag je dus als klant zijnde niet bellen tijdens openingstijden? De wereld op zijn kop!quote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:06 schreef LanaMyst het volgende:
TS heeft gelijk en ze doet gewoon haar werk, echter niet in haar eigen tijd want daar word ze immers niet voor betaald.
2 minuten voor sluitingstijd bellen voor een futiliteit dan vraag je ook om klantonvriendelijkheid. Als nu de hele boel plat zou liggen dan heeft die klant een punt, maar voor één zendertje wat niet werkt......kom op zeg.
Natuurlijk mag een klant dan wel bellen, alleen kan ik me de reactie van TS dan ook wel weer voorstellen.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:34 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Oneens - als klant betaal je voor ALLE zenders, dus ook die ene. Als die niet werkt, is het een wanprestatie van de provider. Maar dan mag je dus als klant zijnde niet bellen tijdens openingstijden? De wereld op zijn kop!
Als SERVICE desk geef je dan aan dat je ook een kamer verder kan printen en geef je de uitleg daar bij. 16:59 ben je dan klaar.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 10:01 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Natuurlijk mag een klant dan wel bellen, alleen kan ik me de reactie van TS dan ook wel weer voorstellen.
Net als een drammerige gebruiker die om 16:58 belt dat ie niet kan printen terwijl hij ook een kamer verderop kan printen.
je snapt dat ik straks weer verder ga studeren? straks schijt ik hier de hele boel onder, bureau van bartjan als eerst, en dan ga ik lekker drie maanden backpacken en dan studeer ik verder. en daarna moet iedereen mevrouw tegen me zeggen omdat ik jullie anders allemaal onderschijt.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 05:45 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Feit dat jij , ja, oke, we hebben niet allemaal meer keuzes in het leven, je laat ringeloren door dit soort bellers en alleen maar het toch weer aanneemt omdat de regels in dat callcenter dat voorschrijven i.c.m.bijbehorende targerts die je moet behalen elke week, laat zien dat je niet echt je best doet om een andere/betere baan te zoeken.
jij verwacht ook dat je nog in een restaurant kan aanschuiven 2 minuten voor de keuken dicht gaat?quote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:34 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Oneens - als klant betaal je voor ALLE zenders, dus ook die ene. Als die niet werkt, is het een wanprestatie van de provider. Maar dan mag je dus als klant zijnde niet bellen tijdens openingstijden? De wereld op zijn kop!
Bans worden hier niet besprokenquote:Op dinsdag 6 februari 2018 14:40 schreef Samuel24 het volgende:
als dit toch geen troll is..... dan ben ik Albert Einstein.
ooh wacht...ze heeft ook al een ban gekregen en alles...waarom verbaast mij dit toch niet?
Mapimaquote:Op dinsdag 6 februari 2018 14:40 schreef Samuel24 het volgende:
als dit toch geen troll is..... dan ben ik Albert Einstein.
ooh wacht...ze heeft ook al een ban gekregen en alles...waarom verbaast mij dit toch niet?
ja maar ik zag het toevallig. vandaar...iedereen kan het zien hoor.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 14:54 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Bans worden hier niet besproken
Dan is het nog niet netjes om dat te bespreken.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 15:07 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
ja maar ik zag het toevallig. vandaar...iedereen kan het zien hoor.
nee dat is waar. mijn excuses.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 15:23 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dan is het nog niet netjes om dat te bespreken.
Je wilt toch ook niet dat we gaan bespreken als jij een ban hebt?
Loop even lang mijn kantoor, laatste waarschuwingquote:Op maandag 5 februari 2018 20:29 schreef porcupina het volgende:
kom zelf vechten.
verrekte homofiel.
groetjes porcupina
hahaquote:Op maandag 5 februari 2018 20:05 schreef porcupina het volgende:
en dan hebben ze een enorme kutvraag die zeker 15 minuten in beslag neemt. belt er zo'n kutwijf letterlijk 2 minuten voor sluitingstijd: ja mijn televisie doet het niet ik kan nikkerodeon niet zien ik krijg mijn kutzoontje niet stil
nee kutklant dan ga ik je niet helpen. je hebt de hele fucking avond de tijd gehad om te bellen, en net als het volgens jou nog net even kan bel je. bel dan maar op tijd met je kutvraag, ik moet ook de bus halen.
dus dan stuur ik je met een kutje in het riet of ik maak een foutje met het doorverbinden en kan je het verder uitzoeken.
groetjes porcupina
Deden wij jaren geleden ook welquote:Op dinsdag 6 februari 2018 15:27 schreef Mr.Worldwide het volgende:
[..]
hahain een ver verleden ook in zo'n callcenter gezeten. als dit gebeurde resetten we gewoon de klant zn verbinding
onder het mom van per ongeluk. konden we toch nog op tijd weg
precies dat jaquote:Op dinsdag 6 februari 2018 17:21 schreef ChronoVisor het volgende:
[..]
Deden wij jaren geleden ook welToen belden de meeste mensen nog met de vaste lijn.
Mevrouw, we gaan uw moden even resetten, kunt u de stekker er even uithalen....tuut,tuut,tuut.
En naar huis
Ik gok van pendule of mapima. Of themonk5, maar dat was volgens mijj ook een kloon.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 19:58 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Van wie zou dit een kloon moeten zijn? Ik heb ze zelden meer psycho aangetroffen op FOK!![]()
Zulk gestoord gedrag kan je niet faken
Hoe je dat voor elkaar krijgt? Mwah, moeten voldoen aan een stuk of 10 targets die elkaar tegenspreken, elke dag het gezeik van klanten moeten aanhoren, managers die schijt aan je hebben, systemen die niet werken, op de meest achterlijke tijden, en dan ook nog eens geen zak verdienen?quote:Op dinsdag 6 februari 2018 21:08 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
En nog een slechte ook.. (hoe je dat voor elkaar krijgt is mij ook een raadsel)
Je snapt dat overwerk lang niet altijd betaald wordt?quote:Op dinsdag 6 februari 2018 21:07 schreef CaseJunky het volgende:
Verrekte kut houd je bek en doe je werk of sterf af.
Als jij 2 minuten voor sluitingstijd een winkel in loopt en je word er uitgezet ben je ook verontwaardigd want ze moeten je helpen.
Niet zeiken als iemand belt om een probleem op te laten lossen waar jij voor betaald word.
Als ie dan ook betaald wordt. Bij dit soort baantjes wordt die extra 5 minuten vaak niet betaald. Maar als je 5 minuten te laat bent wel weer ingehouden. Dan zou ik ook lekker strak er in staanquote:Op dinsdag 6 februari 2018 21:07 schreef CaseJunky het volgende:
Verrekte kut houd je bek en doe je werk of sterf af.
Als jij 2 minuten voor sluitingstijd een winkel in loopt en je word er uitgezet ben je ook verontwaardigd want ze moeten je helpen.
Niet zeiken als iemand belt om een probleem op te laten lossen waar jij voor betaald word.
Je bent servicemedewerker.. en dan loop je de kantjes er vanaf..quote:Op dinsdag 6 februari 2018 21:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoe je dat voor elkaar krijgt? Mwah, moeten voldoen aan een stuk of 10 targets die elkaar tegenspreken, elke dag het gezeik van klanten moeten aanhoren, managers die schijt aan je hebben, systemen die niet werken, op de meest achterlijke tijden, en dan ook nog eens geen zak verdienen?
Maar als klant wel verwachten dat die medewerker gelijk in de houding springt voor je
Ik geef die porcu groot gelijk. Als klanten mij belden om een paar minuten voor vijf vertelde ik ze ook dat ze morgenvroeg als eerste aan de beurt waren. Gelukkig zat ik intern op ICT in de positie om dat te doen.
Wat is dat lang geleden voor mij. Toen was het al kut, en nu is het nog kutter. Veel bedrijven zien ondersteunend personeel als kostenpost en willen dat terugverdiend zien. Met andere woorden (en dat is geen bullshit), zo af en toe trekt een bedrijf ergens express de stekker uit, verspreiden ze onduidelijke informatie of is er een zogenaamde storing, om maar callverkeer te genereren. Want elke call wordt gezien als een koopsignaal. Dus ook bij een storing moet de medewerker proberen wat te verkopen aan de klant, die daar helemaal niet op zit te wachten.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 21:16 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Als ie dan ook betaald wordt. Bij dit soort baantjes wordt die extra 5 minuten vaak niet betaald. Maar als je 5 minuten te laat bent wel weer ingehouden. Dan zou ik ook lekker strak er in staan
Het heeft iets Orwelliaans, zo kansloos kruimels gooien in een ondiepe vijver aan vissen die al genoeg te vreten hebben gehad. Het is oprecht de tussenbaan der tussenbanen, ik zou lachend een baan als rioolreiniger aannemen voordat ik in zo’n hokkie ga zitten.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 21:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat is dat lang geleden voor mij. Toen was het al kut, en nu is het nog kutter. Veel bedrijven zien ondersteunend personeel als kostenpost en willen dat terugverdiend zien. Met andere woorden (en dat is geen bullshit), zo af en toe trekt een bedrijf ergens express de stekker uit, verspreiden ze onduidelijke informatie of is er een zogenaamde storing, om maar callverkeer te genereren. Want elke call wordt gezien als een koopsignaal. Dus ook bij een storing moet de medewerker proberen wat te verkopen aan de klant, die daar helemaal niet op zit te wachten.
Die organisaties kunnen hun shit best in orde hebben. Maar dat willen ze helemaal niet. Mensen moeten bellen. Want als ze jou bellen, kan je ze iets aansmeren.
Als je een lekker wijf bent neuk voor je geld.quote:Op maandag 5 februari 2018 20:05 schreef porcupina het volgende:
groetjes porcupina
Nee muts.. je zit daar voor de mensen die je helpt.. dat is je baan..quote:Op woensdag 7 februari 2018 01:06 schreef CaVaBien het volgende:
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat dit een terechte klacht is.
Meegemaakt dat iemand belde voor een aanmelding, 2 minuten voordat de lijnen dicht gingen. Zat ik daar een kwartier later nog, uiteindelijk halfuur langer voordat ik weg kon.
Is 1x niet erg, maar als je dat zowat dagelijks doet, werk je 3 uur 'gratis' voor de baas.
Brandweer en klantenservice is niet hetzelfde. Bij de een gaat het om levensbelang en die mensen worden waarschijnlijk wel uitbetaald bij overuren.quote:Op woensdag 7 februari 2018 02:39 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Nee muts.. je zit daar voor de mensen die je helpt.. dat is je baan..
De brandweer loopt ook niet weg als het tijd is om naar huis te gaan als er nog wat huizen branden..
Dat je niets geregeld hebt qua overuren is je eigen beslissing..
Ja dikke doei.. er zijn tijden waartussen je kan bellen.. dat doe ik.. en de rest moet je maar uitvechten.. daar heb ik als klant echt helemaal niets mee van doen..quote:Op woensdag 7 februari 2018 07:34 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Brandweer en klantenservice is niet hetzelfde. Bij de een gaat het om levensbelang en die mensen worden waarschijnlijk wel uitbetaald bij overuren.
Ik help die mensen graag tijdens de uren waarop ik betaald word en dan ben ik ook echt klantvriendelijk. Als je 1 minuut of 2 minuten voor sluit belt met een of andere kutvraag die te veel tijd in beslag neemt, ga ik niet vrijwillig in mijn eigen tijd helpen. Bel je maar morgen opnieuw en dan graag ruim op tijd, zodat je mensen niet laat overwerken.
Als het je eigen klanten zijn, is het weer een ander verhaal. Dan wil je daar wel in investeren.quote:Op woensdag 7 februari 2018 09:49 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ja dikke doei.. er zijn tijden waartussen je kan bellen.. dat doe ik.. en de rest moet je maar uitvechten.. daar heb ik als klant echt helemaal niets mee van doen..
Hoe kom je er bij dat het zo werkt? Ja nee je kwam net aangelopen bij de bushalte en was niet ruim op tijd dus ik liet je staan.. Idem met de trein.. en de winkels..
Ik zie geen verschil tussen servicemedewerkers.. je bent er om service te verlenen.. Maar dan ga je ipv die service te verlenen, eerder stoppen met werken onder het mom van stik er maar in..
Zou iedereen moeten doen..![]()
Kijk in mijn werk verleen ik ook service.. en ik ben rustig een uurtje eerder aanwezig en als het moet stop ik drie uur later pas.. Als ik steeds op mn strepen zou staan dan hield ik geen klant over...
Daardoor heb ik ook altijd werk en opgeluchte en blije gezichten die zonder morren een dag extra betalen.. En weten dat ze altijd geholpen worden tot het probleem is opgelost..
Niet: eehm ja sorry ik ga ophangen, want mijn tijd zit erop.. of nog erger: gewoon niet helpen..
Maargoed ik wil op helemaal niet op die manier werken.. Dat trek ik niet.. en mn klanten ook niet..
Dan moet je maar in de seksindustrie. Daar heb je dan je “eigen klanten” maar zo lang je voor iemand anders werkt houd je je aan de regels, meiske.quote:Op woensdag 7 februari 2018 13:02 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Als het je eigen klanten zijn, is het weer een ander verhaal. Dan wil je daar wel in investeren.
Overigens ben ik de slechtste niet en als ik een normale aardige klant aan de lijn heb, help ik ook gewoon. Ook al lever ik dan mijn eigen vrije tijd in zonder uitbetaald te krijgen. Als ik een kutklant met een kutvraag krijg, dan ga ik niet vrijwillig extra werken.
Ik vind het trouwens sneu voor de klanten, maar is ook sneu voor het personeel als ze standaard later vertrekken en daar niet voor uitbetaald krijgen.
Je moet een kwartier aanwezig zijn en als je ook een kwartier of halfuur later vertrekt, mag je ook best daarvoor uitbetaald worden.
Je snapt dat niemand gratis werkt?quote:Op woensdag 7 februari 2018 13:07 schreef Atak het volgende:
[..]
Dan moet je maar in de seksindustrie. Daar heb je dan je “eigen klanten” maar zo lang je voor iemand anders werkt houd je je aan de regels, meiske.
Daarom krijg ze ook een salaris.quote:Op woensdag 7 februari 2018 13:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je snapt dat niemand gratis werkt?
Je snapt het niet. Als je overwerk niet betaald krijgt, dan ga je niet onbetaald een of andere kutvraag beantwoorden van iemand die ook prima de hele dag van tevoren de tijd had om te bellen, dat begrijp ik heel goed. Dat is wat anders dan beroepen waarin dat onderdeel van je werk is, zoals bv brandweerman. Ik kan ook prima precies om 5 uur mijn coputer uitzetten omdat ik niks met derden te maken heb en ik mijn werk kan plannen.quote:
Zolang het bedrijf doet of ze goed betalen, doe ik of ik goed werk.quote:Op woensdag 7 februari 2018 14:01 schreef Jiang153 het volgende:
Al die mensen met 9 tot 5 mentaliteit hier.
En waarom zou jou baas niet willen investeren in zijn klanten?quote:Op woensdag 7 februari 2018 13:02 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Als het je eigen klanten zijn, is het weer een ander verhaal. Dan wil je daar wel in investeren.
Overigens ben ik de slechtste niet en als ik een normale aardige klant aan de lijn heb, help ik ook gewoon. Ook al lever ik dan mijn eigen vrije tijd in zonder uitbetaald te krijgen. Als ik een kutklant met een kutvraag krijg, dan ga ik niet vrijwillig extra werken.
Ik vind het trouwens sneu voor de klanten, maar is ook sneu voor het personeel als ze standaard later vertrekken en daar niet voor uitbetaald krijgen.
Je moet een kwartier aanwezig zijn en als je ook een kwartier of halfuur later vertrekt, mag je ook best daarvoor uitbetaald worden.
Dit ja.. maar.. als een kwartje meer betalen al een probleem is dan zou ik precies zoveel doen als nodig is om er net niet uit te vliegen..quote:Op woensdag 7 februari 2018 14:01 schreef Jiang153 het volgende:
Al die mensen met 9 tot 5 mentaliteit hier.
ja leuk maar als ik niet meer betaald krijg wil ik zo snel mogelijk weg. zeker als om een kutklant gaat. dan vind ik dat wanneer ik niet betaald krijg dat je best morgen terug mag bellen. zeker als het gaat om zoiets achterlijks zoals je zoontje niet stil krijgen omdat je nikkerodeon even niet doorkrijgt. dan zet je maar een dvd op. je had de hele dag de tijd om te bellen muts. ik wil ook naar huis en werk niet for free.quote:Op woensdag 7 februari 2018 14:22 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
En waarom zou jou baas niet willen investeren in zijn klanten?
Nee ik vind het niet meer dan normaal dat je opneemt tot de eindtijd.. Ik moet alleen een beetje lachen als ze daar ook direct het einde van de shift van hebben gemaakt...
Met dit soort werk hoor je gewoon betaald te krijgen totdat je de deur uit stapt.. en anders nemen ze maar iemand in dienst die niet te verstaan is ofzo..
Ik zou echt niet kunnen werken bij dat soort lui.. of het nou mn eigen klanten zijn of mn baas is.. dan had ik wel iets beters verzonnen..
Now.. well.. dan ga you searching naar een other job..quote:Op woensdag 7 februari 2018 14:29 schreef porcupina het volgende:
[..]
ja leuk maar als ik niet meer betaald krijg wil ik zo snel mogelijk weg. zeker als om een kutklant gaat. dan vind ik dat wanneer ik niet betaald krijg dat je best morgen terug mag bellen. zeker als het gaat om zoiets achterlijks zoals je zoontje niet stil krijgen omdat je nikkerodeon even niet doorkrijgt. dan zet je maar een dvd op. je had de hele dag de tijd om te bellen muts. ik wil ook naar huis en werk niet for free.
je hebt geen idee wat voor werk dit is, dus houd je mond maar over wat jij denkt dat 'simpel' is. je zit hier zo'n beetje niet alleen de techneut uit te hangen maar moet ook echt alles van ziggo weten, we werken met een gigantisch kutsysteem. het management is kut en zoals klanten je te woord staan ben je bijna een psycholoog of maatschappelijk werker.quote:Op woensdag 7 februari 2018 14:35 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Now.. well.. dan ga you searching naar een other job..
Beetje lopen zeiken hoe kut het allemaal is.. maar ondertussen verpruts je zelfs het meest simpele kut klusje wat je kon krijgen..
Ga lekker in een wasstraat werken met je dikke reet.. dan krijg je ook wat beweging.. hoef je niet naar de sportschool.. en krijg je bakken met fooi als je een overall met een klein beetje inkijk aantrekt..
Maargoed jij gaat zeiken over mensen die zeiken.. en dan gewoon de volgende dag weer opnieuw...
Echt wat een kutleven zeg..
dat komt volgens mij omdat je nogal dom bent.quote:
Je werkt in noord korea?quote:Op woensdag 7 februari 2018 14:49 schreef porcupina het volgende:
[..]
je hebt geen idee wat voor werk dit is, dus houd je mond maar over wat jij denkt dat 'simpel' is. je zit hier zo'n beetje niet alleen de techneut uit te hangen maar moet ook echt alles van ziggo weten, we werken met een gigantisch kutsysteem. het management is kut en zoals klanten je te woord staan ben je bijna een psycholoog of maatschappelijk werker.
en dan voor 9,80? bruto? onbetaald overwerken? dikke lul voor je.
ik heb dat baantje even nodig voor wat geld voor komend studiejaar en ik wil ook nog op vakantie. op mijn laatste dag schijt ik het bureau van de baas onder.
zucht...hoe vaak moet ik deze cliché nog aanhoren.quote:Op woensdag 7 februari 2018 14:51 schreef porcupina het volgende:
[..]
dat komt volgens mij omdat je nogal dom bent.
je snapt dat 75 per dag een stuk meer is dan ik verdien hier? diploma heb ik nog niet dus nee ergens anders meer verdienen kan je vergeten. zeker op korte termijn gaan ze niet in je investeren. callcenters willen veel voor weinig.quote:Op woensdag 7 februari 2018 14:53 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Je werkt in noord korea?
Hier in NL kun je namelijk zelf werk zoeken.. en kun je ook wel wat meer verdienen.. helemaal als het een korte periode is..
En over dikke lullen en studies gesproken.. waarom ga je daar niet gewoon bovenop zitten..?
Kamertje huren a 75 per dag.. en met 750 weer naar buiten wandelen..
Is ook service enzo..
net zo vaak als je het uitlokt denk ik.quote:Op woensdag 7 februari 2018 14:56 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
zucht...hoe vaak moet ik deze cliché nog aanhoren.
quote:Op woensdag 7 februari 2018 14:53 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Je werkt in noord korea?
Hier in NL kun je namelijk zelf werk zoeken.. en kun je ook wel wat meer verdienen.. helemaal als het een korte periode is..
En over dikke lullen en studies gesproken.. waarom ga je daar niet gewoon bovenop zitten..?
Kamertje huren a 75 per dag.. en met 750 weer naar buiten wandelen..
Is ook service enzo..
Ik ben 35 en heb ook geen diploma.. so what?quote:Op woensdag 7 februari 2018 15:03 schreef porcupina het volgende:
[..]
je snapt dat 75 per dag een stuk meer is dan ik verdien hier? diploma heb ik nog niet dus nee ergens anders meer verdienen kan je vergeten. zeker op korte termijn gaan ze niet in je investeren. callcenters willen veel voor weinig.
Je kunt er omheen lullen, maar zij gaat weer studeren en gaat dus niet perse op zoek naar ander werk.quote:Op woensdag 7 februari 2018 15:12 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik ben 35 en heb ook geen diploma.. so what?
Je kan vanmiddag nog een dagdeel een kamer huren en vanavond een stapeltje cash tellen..
Waar lul ik precies omheen?quote:Op woensdag 7 februari 2018 15:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je kunt er omheen lullen, maar zij gaat weer studeren en gaat dus niet perse op zoek naar ander werk.
Dat jij toevallig 20 jaar de tijd hebt gehad om horizontaal te solliciteren over de arbeidsmarkt is leuk voor jou, maar op haar niet van toepassing.
Om het feit dat ze nu even gekozen heeft om kutwerk te doen en zometeen weer verder te studeren.quote:
Want dat kan niet als ze beter betaalt werk neemt? Je moet dan perse kutwerk doen?quote:Op woensdag 7 februari 2018 15:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Om het feit dat ze nu even gekozen heeft om kutwerk te doen en zometeen weer verder te studeren.
Naja af een toe één klant ietsjes langer door heb ik geen bezwaar tegen. Zolang het maar niet regelmaat wordt.quote:Op woensdag 7 februari 2018 14:26 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dit ja.. maar.. als een kwartje meer betalen al een probleem is dan zou ik precies zoveel doen als nodig is om er net niet uit te vliegen..
Ik trek dat soort werkgevers echt niet..en loop er dan ook met een grote boog omheen tot ik iemand tegenkom die me wel op waarde weet te schatten..
Geen idee, zal voor haar wel anders liggen. Het argument is vaak dat ze gewoon geld willen verdienen. Om dan bv ander werk te moeten gaan zoeken voor een paar maanden tot ze weer gaat studeren is misschien wat teveel van het goede. Weer uitzendbureau, weer solliciteren, weer (onbetaald) in de training zitten. Dan kan ze dit nog wel kutwerk vinden.quote:Op woensdag 7 februari 2018 15:37 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Want dat kan niet als ze beter betaalt werk neemt? Je moet dan perse kutwerk doen?
Ik zou juist een baan zoeken die je kunt doen zolang je jong bent.. (heb ik ook gedaan en is de mooiste tijd van mn leven geweest)
Ik zeg toch nergens dat ik ontevreden ben met wat ik nu doequote:Op woensdag 7 februari 2018 13:07 schreef Atak het volgende:
[..]
Dan moet je maar in de seksindustrie. Daar heb je dan je “eigen klanten” maar zo lang je voor iemand anders werkt houd je je aan de regels, meiske.
En dus loop je de kantjes er maar vanaf..quote:Op woensdag 7 februari 2018 15:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Geen idee, zal voor haar wel anders liggen. Het argument is vaak dat ze gewoon geld willen verdienen. Om dan bv ander werk te moeten gaan zoeken voor een paar maanden tot ze weer gaat studeren is misschien wat teveel van het goede. Weer uitzendbureau, weer solliciteren, weer (onbetaald) in de training zitten. Dan kan ze dit nog wel kutwerk vinden.
Dat "en dus" gaat nergens over. Ik zie hier een paar dingen langs elkaar. Een zwaar onderbetaald kutbaantje, kutklanten zonder enige consideratie en TS die daarvan baalt. En dat mag. Er valt best wat voor te zeggen om niet onbetaald over te willen werken voor een klant die zijn vraag tot het aller-aller-allerlaatste moment uitstelt.quote:Op woensdag 7 februari 2018 16:01 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
En dus loop je de kantjes er maar vanaf..
Dan ben je de mogelijkheid om te kunnen studeren toch al niet waard?
met een vrouw is ook heel romantischquote:Op woensdag 7 februari 2018 15:57 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat ik ontevreden ben met wat ik nu doe
Ik ga alleen geen eigen vrije tijd opofferen voor kutvragen.
En seksindustrie is niets voor mij, ben meer voor romantische seks met een door mij gekozen man
Jij zegt dat je niet extra tijd wil geven om een klant in nood te helpen. Jouw werkgever verwacht dat wel en jij doet dat niet. Misschien moet je dan iets doen waar jezelf de regels bepaalt? In de seksindustrie mag jezelf weten wat je doet maar nu lees ik dat je ook kieskeurig bent. Dan is dat werk ook niet voor jou als je geen loosers wil pijpen/neuken.quote:Op woensdag 7 februari 2018 15:57 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat ik ontevreden ben met wat ik nu doe
Ik ga alleen geen eigen vrije tijd opofferen voor kutvragen.
En seksindustrie is niets voor mij, ben meer voor romantische seks met een door mij gekozen man
begint hij weer over zijn seksindustriequote:Op woensdag 7 februari 2018 16:40 schreef Atak het volgende:
[..]
Jij zegt dat je niet extra tijd wil geven om een klant in nood te helpen. Jouw werkgever verwacht dat wel en jij doet dat niet. Misschien moet je dan iets doen waar jezelf de regels bepaalt? In de seksindustrie mag jezelf weten wat je doet maar nu lees ik dat je ook kieskeurig bent. Dan is dat werk ook niet voor jou als je geen loosers wil pijpen/neuken.![]()
Bemoei je lekker met jezelf kerel!quote:Op woensdag 7 februari 2018 16:58 schreef Samuel24 het volgende:
ja ik ben het met porcupina eens hoor. laat haar lekker eens met rust ofzo zeg!als zij niet achter de ramen wil werken dan is dat toch lekker haar eigen keuze ofzo.
Dan gaat ze er toch voor werken, die dingen moet ook schoon.. Die dames geven wederom prima fooi trouwens..quote:Op woensdag 7 februari 2018 16:58 schreef Samuel24 het volgende:
ja ik ben het met porcupina eens hoor. laat haar lekker eens met rust ofzo zeg!als zij niet achter de ramen wil werken dan is dat toch lekker haar eigen keuze ofzo.
je moeder werkt ook achter de ramen, waar denk je dat jij vandaan komt?quote:Op woensdag 7 februari 2018 17:03 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dan gaat ze er toch voor werken, die dingen moet ook schoon.. Die dames geven wederom prima fooi trouwens..
Ok. Dan ga ik ziggo e-mailen en dit topic doorgeven want dit is niet erg netjes. Je hoort je gewoon aan de regels te houden, dame. Je zegt dat je een “ziggo sletje” bent dan moet je je klanten ook goed afwerken. Je klant halverwege in de steek laten is niet de bedoeling.quote:Op woensdag 7 februari 2018 16:51 schreef porcupina het volgende:
[..]
begint hij weer over zijn seksindustrie
ik bepaal zelf wat ik voor werk doe en als ik daarover wil klagen mag dat best. ik ga me niet uit laten persen als een citroen, hoe leuk jij dat misschien ook vindt.
verder je kop houden maagdje.
groetjes porcupina
Stel niet van die moeilijke vragen zweefteef.. waar komen we vandaan... waar gaan we heen..quote:Op woensdag 7 februari 2018 17:08 schreef porcupina het volgende:
[..]
je moeder werkt ook achter de ramen, waar denk je dat jij vandaan komt?
groetjes porcupina
rustig aan alsjeblieft.quote:Op woensdag 7 februari 2018 17:02 schreef robijnwasverzachter het volgende:
[..]
Bemoei je lekker met jezelf kerel!
hoi,quote:Op woensdag 7 februari 2018 17:11 schreef Atak het volgende:
[..]
Ok. Dan ga ik ziggo e-mailen en dit topic doorgeven want dit is niet erg netjes. Je hoort je gewoon aan de regels te houden, dame. Je zegt dat je een “ziggo sletje” bent dan moet je je klanten ook goed afwerken. Je klant halverwege in de steek laten is niet de bedoeling.
quote:Op woensdag 7 februari 2018 02:39 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Nee muts.. je zit daar voor de mensen die je helpt.. dat is je baan..
De brandweer loopt ook niet weg als het tijd is om naar huis te gaan als er nog wat huizen branden..
Dat je niets geregeld hebt qua overuren is je eigen beslissing..
quote:Op woensdag 7 februari 2018 22:25 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Nee sukkel.. Ze dit daar om geld te verdienen
Dat is nog steeds binnen de tijd. Geef dit meteen aan, maar begin dan wel je flowchart op te lezen en stipt op sluit geef je aan dat alle telefoonjuffies naar huis -moeten- en dat je helaas per direct je telefoon moet neerleggenquote:Op maandag 5 februari 2018 20:05 schreef porcupina het volgende:
groetjes porcupina
quote:Op maandag 5 februari 2018 20:14 schreef porcupina het volgende:
[..]
Je moet nog 2 minuten werken. Dat doe je niet, dus doe je je werk niet goed.quote:dus dan stuur ik je met een kutje in het riet of ik maak een foutje met het doorverbinden en kan je het verder uitzoeken.
En jij merkt door de telefoon of iemand prima de hele dag van tevoren de tijd had om te bellen?quote:Op woensdag 7 februari 2018 13:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als je overwerk niet betaald krijgt, dan ga je niet onbetaald een of andere kutvraag beantwoorden van iemand die ook prima de hele dag van tevoren de tijd had om te bellen, dat begrijp ik heel goed.
Dat interesseert toch niet? Dan plan je maar wat beter. Zo belangrijk zijn de meeste klachten niet.quote:Op donderdag 8 februari 2018 13:02 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
En jij merkt door de telefoon of iemand prima de hele dag van tevoren de tijd had om te bellen?
Nee hoor, een fatsoenlijk bedrijf houdt gewoon de openingstijden aan. Anders moet je geen openingstijden hanteren.quote:Op donderdag 8 februari 2018 14:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat interesseert toch niet? Dan plan je maar wat beter. Zo belangrijk zijn de meeste klachten niet.
Een fatsoenlijk denkend mens houdt daar rekening mee.
lolnee. lekker boeiend al die voorbeelden. als ik betaald word tot 17 uur werk ik ook tot 17 uur. maar ik laat niet misbruik van me maken door voor een simpele kutvraag gratis over te moeten werken.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 10:04 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Nee hoor, een fatsoenlijk bedrijf houdt gewoon de openingstijden aan. Anders moet je geen openingstijden hanteren.
Of is 09:02 te vroeg, omdat je dan nog wakker moet worden? Kan 10:30 wel of is het dan koffiepauze?
En 11:58, is dat vlak voor lunch? Komt dat ook niet uit?
Neen, als je als bedrijf tussen 09:00 en 18:00 open bent, dan verwacht ik dat je gewoon helpt om 17:57. Hetzelfde dat ik verwacht dat als ik om 18:01 bel, dat er niet wodt opgenomen.
Ja hoor, ik blijf elke dag ongeveer een half uur langer dan noodzakelijk is, soms een uur of anderhalf, en ik werk 40 uur in de week.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 11:22 schreef porcupina het volgende:
[..]
lolnee. lekker boeiend al die voorbeelden. als ik betaald word tot 17 uur werk ik ook tot 17 uur. maar ik laat niet misbruik van me maken door voor een simpele kutvraag gratis over te moeten werken.
weet vrij zeker dat jij ook niet elke dag een kwartier onbetaald langer blijft. tenzij je een leuke baan hebt van 20 per uur maar die heb ik nog niet met mijn 9,80 bruto. het leven in een klantenservice is niet leuk dus ik ga niets toegeven. jammer voor die klant dan maar dan moet ze maar eerder bellen. je wordt ook niet geholpen in een restaurant als de keuken over 2 minuten sluit.
groetjes porcupina
Maar wat voor werk doe je? Misschien vind jij het wel hartstikke leuk. Die periode heb ik namelijk ook gehadquote:Op vrijdag 9 februari 2018 11:28 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Ja hoor, ik blijf elke dag ongeveer een half uur langer dan noodzakelijk is, soms een uur of anderhalf, en ik werk 40 uur in de week.
In een normaal restaurant wordt je wel geholpen, ook als de keuken in 2 minuten sluit. Omdat dat zo hoort in een dienst / service verlenend bedrijf.
Maar ik vind het prima zo, door die 9-5 mentaliteit van mensen zoals jij springen mensen zoals ik er sneller tussenuit. Interessant dat jij het beschouwt als misbruik als een klant gedurende openingstijden belt.
Het is heel simpel, het komt er op neer dat als een klant tijdens openingstijden belt dat je daar niet van gedient bent. Denk daar maar eens over na!
ze bedoelt waarschijnlijk wat voor werk jij doet?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 11:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hoi, ik zit te fokken en wat doe jij?
Neuken trouwens?
Die vraag beantwoord hij toch ook indirect.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:01 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
ze bedoelt waarschijnlijk wat voor werk jij doet?
HAAAAAHAHAH!quote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:02 schreef nijnja het volgende:
[..]
Die vraag beantwoord hij toch ook indirect.
Niets
Joh.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:01 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
ze bedoelt waarschijnlijk wat voor werk jij doet?
Jij moet uitkijken, wandelend eiquote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:02 schreef nijnja het volgende:
[..]
Die vraag beantwoord hij toch ook indirect.
Niets
ja nou, dan kan je toch gewoon antwoord geven? tenzij je natuurlijk helemaal geen werk hebt.quote:
Iedereen moet uitkijken bij het oversteken, of het ook gedaan wordt is een tweedequote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij moet uitkijken, wandelend ei
Mijn officiele titel is grandmaster van de vierde orde, en als je je niet normaal gedraagt verander ik je in een kikker. Kleur mag je zelf uitkiezen.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:19 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
ja nou, dan kan je toch gewoon antwoord geven? tenzij je natuurlijk helemaal geen werk hebt.
Okee welke kleur kikker wil je worden?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:20 schreef nijnja het volgende:
[..]
Iedereen moet uitkijken bij het oversteken, of het ook gedaan wordt is een tweede
doe mij maar de vogeltjesdans-kleur.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mijn officiele titel is grandmaster van de vierde orde, en als je je niet normaal gedraagt verander ik je in een kikker. Kleur mag je zelf uitkiezen.
dat deden ze gewoon expres om jou te pesten. is dat idee nooit bij je opgekomen soms?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:22 schreef MMaRsu het volgende:
Terechte klacht uiteraard
Wat ik vroegah vervelend vond toen ik in de videotheek werkte waren mensen die om 5 voor sluitingstijd nog even naar binnen kwamen en op hun gemak een film gingen uitzoekende tering zeg
Roodquote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Okee welke kleur kikker wil je worden?
Anthony domme kneus rot opquote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:23 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
dat deden ze gewoon expres om jou te pesten. is dat idee nooit bij je opgekomen soms?
pardon.quote:
quote:
neequote:Op vrijdag 9 februari 2018 11:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hoi, ik zit te fokken en wat doe jij?
Neuken trouwens?
Ik heb altijd paprika nodig maar Anthony waarom maak je zoveel retarded postsquote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:27 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
pardon.rustig aan mannetje ik heb jou toch niet beledigd verder?
![]()
ooh wacht, weet je wat ik denk....volgens mij heb jij gewoon een paprika nodig? klopt dat?
(i need some paprika.)![]()
niet omdat het moet. maar omdat het kan.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik heb altijd paprika nodig maar Anthony waarom maak je zoveel retarded posts
Doe eens even lief ja, shemale24quote:
ja maar...hallo! dat doe ik al de hele tijd. maar dan mag ze ook wel aardig doen tegen mij hoor.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Doe eens even lief ja, shemale24
Jij gaat inderdaad nergens over, verrekte shemale24, nog niet als je ervoor betaalt.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:35 schreef Samuel24 het volgende:
oke ik stop al. dit gaat nergens over
reageer dan ook niet op mij! jesus,quote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij gaat inderdaad nergens over, verrekte shemale24, nog niet als je ervoor betaalt.
Akkoord, maar dan moet onze PORCUPINA niet de schuld bij de klant neerleggen die gedurende openingstijden belt.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 11:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar wat voor werk doe je? Misschien vind jij het wel hartstikke leuk. Die periode heb ik namelijk ook gehad
En hoeveel krijg je per uur? Als je genoeg verdient maakt een half uurtje per dag niet veel uit natuurlijk.
Ze geeft aan dat ze die klant best wil helpen, maar dat niet onbetaald wil doen. En dat kan ik best begrijpen
Bedankt maat!quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:01 schreef Samuel24 het volgende:
ik ben het eens met SebbeSwensje. wat een kuttopic is dit zeg!
Wat een taal jongemanquote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:01 schreef Samuel24 het volgende:
ik ben het eens met SebbeSwensje. wat een kuttopic is dit zeg!
dat weet ik.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Bedankt maat!Ik heb je altijd gesteund, zelfs in je afwezigheid!
Ik denk dat de werkgever weinig gaat veranderenquote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:01 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Akkoord, maar dan moet onze PORCUPINA niet de schuld bij de klant neerleggen die gedurende openingstijden belt.
Nee, de schuld ligt bijd e werkgever.
Dan moet je ontslag nemen. Je kan de klant niet kwalijk nemen dat hij belt in de aangegeven openingstijden.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik denk dat de werkgever weinig gaat veranderen
Klanten kan je nog wel manipuleren
Hoe weet jij, door de telefoon nota bene, dat de klant de hele dag daarvoor de tijd had? Beginnen ze hun gesprek zo? Of gok jij maar wat?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:43 schreef porcupina het volgende:
terwijl je de hele dag daarvoor de tijd had? opflikkeren en een beetje gauw graag.
omdat als het belangrijk was, ze niet 2 minuten voor tijd zou bellen.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:45 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Hoe weet jij door de telefoon dat de klant de hele dag daarvoor de tijd had?
Zoals jij zegt, opflikkeren en een beetje gauw graag.
Of ze werken de hele dag misschien? Of hebben andere zaken aan hun hoofd waardoor het niet uitkwam om op een tijdstip te bellen wanneer het JOU uitkomt.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:48 schreef porcupina het volgende:
[..]
omdat als het belangrijk was, ze niet 2 minuten voor tijd zou bellen.
groetjes porcupina
doe nou eens even rustig meid. wat is er aan de hand dat je zo haatvol bent naar anderen toe?quote:
t'is weer de tijd van de maandquote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:02 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
doe nou eens even rustig meid. wat is er aan de hand dat je zo haatvol bent naar anderen toe?
ja daar dacht ik ook al aan.quote:
als het belangrijk is bellen ze eerder. dat heet namelijk prioriteit. het feit is hier niet belangrijk aangezien het om een lullige kutzender gaat. met opgeblazen emotie kunnen we drie keer niks. tot morgen, doeiquote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:51 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Of ze werken de hele dag misschien? Of hebben andere zaken aan hun hoofd waardoor het niet uitkwam om op een tijdstip te bellen wanneer het JOU uitkomt.
hoi,quote:Ik zou met je baas in overleg gaan om te vragen of de openingstijden aangepast kunnen worden, van 09:00 tot 16:55? Of is het dan ook vreemd als mensen om 16:50 bellen?
ik denk dat er behalve rapper sjors weinig volk is wat dit zou doen.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:07 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
ja daar dacht ik ook al aan.![]()
ik denk dan ook dat ze het beste even een (mannelijk) fokker kan vragen voor een gezellige behandeling. dan zal ze snel genoeg van die kwade demonen genezen.![]()
HAAAAAAAA!quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik denk dat er behalve rapper sjors weinig volk is wat dit zou doen.
Maar de klant heeft wel gelijk, deze betaalt immers voor een volledig pakket en krijgt dus 1 zender minder. Dat deze hier over klaagt is niet meer dan terecht. Of brengen jullie ook 1 zender minder in rekening aan het eind van de maand?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:08 schreef porcupina het volgende:
[..]
als het belangrijk is bellen ze eerder. dat heet namelijk prioriteit. het feit is hier niet belangrijk aangezien het om een lullige kutzender gaat. met opgeblazen emotie kunnen we drie keer niks. tot morgen, doei
[..]
hoi,
je moeder.
groetjes porcupina
Hij heet vanaf nu toch shemale24?quote:
als ik gratis moet overwerken van mijn baas vanwege die klant, dat is zeker geen diefstal?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:15 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Maar de klant heeft wel gelijk, deze betaalt immers voor een volledig pakket en krijgt dus 1 zender minder. Dat deze hier over klaagt is niet meer dan terecht. Of brengen jullie ook 1 zender minder in rekening aan het eind van de maand?
Sterker nog - het is diefstal van ziggo. Jullie zorgen maar dat het zenderpakket weer volledig werkt, ook al is het 2 minuten voor sluitingstijd.
ik ben gewoon een man hoor. weet je wel wat een shemale is eigenlijk?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hij heet vanaf nu toch shemale24?
Een shemale die te dom is om te poepen
Dat moet jij met de baas bespreken. Daar heeft de klant niets mee te maken.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:20 schreef porcupina het volgende:
[..]
als ik gratis moet overwerken van mijn baas vanwege die klant, dat is zeker geen diefstal?
Daar mag je de autofabrikant best op aanspreken. Sterker nog, dat is al gebeurt:quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:21 schreef porcupina het volgende:
vanuit de fabriek vertelden ze me dat mijn auto 1:21 rijdt en hij rijdt 1:20,8boehoeee diefstal
Ontopic?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hij heet vanaf nu toch shemale24?
Een shemale die te dom is om te poepen
Sorry meneerquote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kunnen we ook even normaal blijven reageren op elkaar, zo niet, gooi ik het topic dicht.
Bvd!
je reageert nu op jezelf.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ontopic?Dat moet jij zeggen vieze shemale
Een shemale is een vent die zich als vrouw kleedt en eventueel tietimplanten heeft laten inzetten en hormonen slikt en er de hele dag als een verwijfde flikkergay bijloopt. Jij dus,
gaje nu jezelf quotenquote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ontopic?Dat moet jij zeggen vieze shemale
Een shemale is een vent die zich als vrouw kleedt en eventueel tietimplanten heeft laten inzetten en hormonen slikt en er de hele dag als een verwijfde flikkergay bijloopt. Jij dus,
Oh jaquote:
had ik al je moeder gezegd?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:23 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Daar mag je de autofabrikant best op aanspreken. Sterker nog, dat is al gebeurt:
https://www.volkskrant.nl(...)ofverbruik~a3469903/
https://www.volkskrant.nl(...)ofverbruik~a4289739/
Dat jij daar laconiek mee omgaat, is jouw probleem. Blijkbaar betaalt het callcenter werk vrij goed waardoor je dit niet erg vindt.
Voortaan bij de boodschappen alles afrekenen en dan altijd minimaal 1 product teruggeven aan de winkel. Het is maar 1 product toch, boehoeee diefstal!
En voor klachten graag niet 2 min voor sluitignstijd komen, kom dan de volgende dag maar, omdat je toch de hele dag niets hebt zitten te doen en het dus toch niet belangrijk was.
waarom verander je je quote dan niet?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Oh jaMaar stiekem toch wel cool he
Twee belangrijke redenen.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 15:11 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
waarom verander je je quote dan niet?
zoo. dit valt mij toch zo tegen joh. jammer.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 15:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Twee belangrijke redenen.
1 geen zin
2 je moeder
Dat zei je moeder ook over jou.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 15:14 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
zoo. dit valt mij toch zo tegen joh. jammer.
vogeltjesdans je valt mij echt de hele tijd lastig. ik voel mij nu onheus bejegend.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 15:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook over jou.
Kijk naar jezelf, shemale stuk TDOTP vreten.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 15:22 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
vogeltjesdans je valt mij echt de hele tijd lastig. ik voel mij nu onheus bejegend.
en quoten kan je ook al niet.
quote:Op vrijdag 9 februari 2018 15:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kijk naar jezelf, shemale stuk TDOTP vreten.
Ik denk dat er nog veel meer lui zich kapotlachen als ze jou zien. Met je vaginagezicht,quote:Op vrijdag 9 februari 2018 15:29 schreef Samuel24 het volgende:
[..]ooh vogeltjesdans, ik lach mij toch iedere keer weer het aap om jou he.
vaginagezicht nog wel?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 15:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik denk dat er nog veel meer lui zich kapotlachen als ze jou zien. Met je vaginagezicht,
Voor het geld hoef je het ook niet te doen.quote:Op maandag 5 februari 2018 20:26 schreef Hamzoef het volgende:
Klantenservicemedewerkers die klantonvriendelijk zijn.
Ga dan gewoon ander werk zoeken. uitkerinkje pakken
dat vraag ik me nou juit de hele tijd van jou af.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 15:58 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
vaginagezicht nog wel?pffffffffffhahahaha
die is goed. give me a break please!
![]()
zijn al die Brabantse jongens (incl jij) daar bij jouw woonplaats zo agressief en opgefokt ofzo ? (sorry Limburg bedoel ik)
nee hoor.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 16:09 schreef porcupina het volgende:
[..]
dat vraag ik me nou juit de hele tijd van jou af.
jij komt hier over als een debiel, niet hij. beetje aandacht tekort, jochie?
eindelijk iemand die het snapt ansich. als ik nou goed betaald werd had ik daar geen moeite mee. maar voor 9,80 per uur doe ik echt geen stap extra. degene die dat wel doet moet zich maar eens afvragen of hij wel goed snik is.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 16:06 schreef Nobu het volgende:
[..]
Voor het geld hoef je het ook niet te doen.
Ah, daar heb je onze kuttekortkomende holbewoner ook weer met zijn standaard seksverhaal.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 16:47 schreef Atak het volgende:
Als TS de seksindustrie in te gaan dan wil ik wel een truukje op haar doen en dan beloof ik dat ik op tijd wegga
Door zielig te doen raak jij echt niet in de broek van TS.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 16:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ah, daar heb je onze kuttekortkomende holbewoner ook weer met zijn standaard seksverhaal.
quote:Op vrijdag 9 februari 2018 16:50 schreef Atak het volgende:
[..]
Door zielig te doen raak jij echt niet in de broek van TS.
maar hij denk van wel.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 16:50 schreef Atak het volgende:
[..]
Terwijl vogeltjesdans zit te masturberen op die waangedachten neuken wij TS gewoon voor paar tientjes.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 16:51 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
maar hij denk van wel.nou ja...laat hem maar lekker in die waan.
nou, in ieder geval veel liever hij dan jij met je korte piemeltje. veel korter dan dat van jou kan het niet zijn als ik je seksuele frustratie zo van je berichten aflees.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 16:50 schreef Atak het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 februari 2018 16:52 schreef Atak het volgende:
[..]
Terwijl vogeltjesdans zit te masturberen op die waangedachfen neuken wij TS gewoon voor paar tientjes.
Jullie betalen echt voor seks?? Stelletje kneuzenquote:Op vrijdag 9 februari 2018 16:52 schreef Atak het volgende:
[..]
Terwijl vogeltjesdans zit te masturberen op die waangedachten neuken wij TS gewoon voor paar tientjes.
de enige die hier wat tekort komt zijn jullie twee zie ik, dus word homo ofzo. ergens anders las ik al dat je toch al shemale neigingen hebt dus dat komt vast goed. tot dan succes met volstoten van je sok.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 16:54 schreef Samuel24 het volgende:
[..]![]()
volgens mij komt porcupina gewoon echt piemel tekort hoor.
dat mens heeft duidelijk een dikke piemel nodig.
Na mijn 19 cm ga je echt niet terug naar een vogeltjespiemel hoor. Kruisig je aan mijn pik als Jezus bitch.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 16:53 schreef porcupina het volgende:
[..]
nou, in ieder geval veel liever hij dan jij met je korte piemeltje. veel korter dan dat van jou kan het niet zijn als ik je seksuele frustratie zo van je berichten aflees.
groetjes porcupina
laat zitten joh, die seksueel gefrustreerde kneuzen zijn de aandacht niet waardquote:Op vrijdag 9 februari 2018 16:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jullie betalen echt voor seks?? Stelletje kneuzen
Ze is erg frusti. Komt waarschijnlijk door piemel tekort. Als ze zelfs ja zegt tegen een looser als vogeltjesdans dan weet je het wel.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 16:54 schreef Samuel24 het volgende:
[..]![]()
volgens mij komt porcupina gewoon echt piemel tekort hoor.
dat mens heeft duidelijk een dikke piemel nodig.
Nou. Als ze het aanbied en ze ziet er leuk uit wat natuurlijk een grote vraag is gezien ze piemel tekort komt waarom zou ik haar dan niet de bed in rammen?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 16:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jullie betalen echt voor seks?? Stelletje kneuzen
mag ik vragen als jij kaal benquote:Op vrijdag 9 februari 2018 17:04 schreef Samuel24 het volgende:
tja...daar moet gewoon een piemel in he...
???quote:Op vrijdag 9 februari 2018 17:05 schreef kastenmakersboy2 het volgende:
[..]
mag ik vragen als jij kaal ben
de bed?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 16:59 schreef Atak het volgende:
[..]
Nou. Als ze het aanbied en ze ziet er leuk uit wat natuurlijk een grote vraag is gezien ze piemel tekort komt waarom zou ik haar dan niet de bed in rammen?
De kutallochtoon atak en de grootste debiel shemale24 samen in een topic, wat denk je zelf?quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2018 15:04 schreef porcupina het volgende:
[..]
had ik al je moeder gezegd?
groetjes porcupina
Altijd meer dan een uitkering. En zichzelf respecterend iemand wil toch zijn eigen broekriem omhoog houden?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 16:06 schreef Nobu het volgende:
[..]
Voor het geld hoef je het ook niet te doen.
Nee. Dit mens is nog veel gestoorder. Een infantiele homohatende trut met een obsessie voor het woord "poep".quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |