Want dat kan niet als ze beter betaalt werk neemt? Je moet dan perse kutwerk doen?quote:Op woensdag 7 februari 2018 15:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Om het feit dat ze nu even gekozen heeft om kutwerk te doen en zometeen weer verder te studeren.
Naja af een toe één klant ietsjes langer door heb ik geen bezwaar tegen. Zolang het maar niet regelmaat wordt.quote:Op woensdag 7 februari 2018 14:26 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dit ja.. maar.. als een kwartje meer betalen al een probleem is dan zou ik precies zoveel doen als nodig is om er net niet uit te vliegen..
Ik trek dat soort werkgevers echt niet..en loop er dan ook met een grote boog omheen tot ik iemand tegenkom die me wel op waarde weet te schatten..
Geen idee, zal voor haar wel anders liggen. Het argument is vaak dat ze gewoon geld willen verdienen. Om dan bv ander werk te moeten gaan zoeken voor een paar maanden tot ze weer gaat studeren is misschien wat teveel van het goede. Weer uitzendbureau, weer solliciteren, weer (onbetaald) in de training zitten. Dan kan ze dit nog wel kutwerk vinden.quote:Op woensdag 7 februari 2018 15:37 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Want dat kan niet als ze beter betaalt werk neemt? Je moet dan perse kutwerk doen?
Ik zou juist een baan zoeken die je kunt doen zolang je jong bent.. (heb ik ook gedaan en is de mooiste tijd van mn leven geweest)
Ik zeg toch nergens dat ik ontevreden ben met wat ik nu doequote:Op woensdag 7 februari 2018 13:07 schreef Atak het volgende:
[..]
Dan moet je maar in de seksindustrie. Daar heb je dan je “eigen klanten” maar zo lang je voor iemand anders werkt houd je je aan de regels, meiske.
En dus loop je de kantjes er maar vanaf..quote:Op woensdag 7 februari 2018 15:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Geen idee, zal voor haar wel anders liggen. Het argument is vaak dat ze gewoon geld willen verdienen. Om dan bv ander werk te moeten gaan zoeken voor een paar maanden tot ze weer gaat studeren is misschien wat teveel van het goede. Weer uitzendbureau, weer solliciteren, weer (onbetaald) in de training zitten. Dan kan ze dit nog wel kutwerk vinden.
Dat "en dus" gaat nergens over. Ik zie hier een paar dingen langs elkaar. Een zwaar onderbetaald kutbaantje, kutklanten zonder enige consideratie en TS die daarvan baalt. En dat mag. Er valt best wat voor te zeggen om niet onbetaald over te willen werken voor een klant die zijn vraag tot het aller-aller-allerlaatste moment uitstelt.quote:Op woensdag 7 februari 2018 16:01 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
En dus loop je de kantjes er maar vanaf..
Dan ben je de mogelijkheid om te kunnen studeren toch al niet waard?
met een vrouw is ook heel romantischquote:Op woensdag 7 februari 2018 15:57 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat ik ontevreden ben met wat ik nu doe
Ik ga alleen geen eigen vrije tijd opofferen voor kutvragen.
En seksindustrie is niets voor mij, ben meer voor romantische seks met een door mij gekozen man
Jij zegt dat je niet extra tijd wil geven om een klant in nood te helpen. Jouw werkgever verwacht dat wel en jij doet dat niet. Misschien moet je dan iets doen waar jezelf de regels bepaalt? In de seksindustrie mag jezelf weten wat je doet maar nu lees ik dat je ook kieskeurig bent. Dan is dat werk ook niet voor jou als je geen loosers wil pijpen/neuken.quote:Op woensdag 7 februari 2018 15:57 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat ik ontevreden ben met wat ik nu doe
Ik ga alleen geen eigen vrije tijd opofferen voor kutvragen.
En seksindustrie is niets voor mij, ben meer voor romantische seks met een door mij gekozen man
begint hij weer over zijn seksindustriequote:Op woensdag 7 februari 2018 16:40 schreef Atak het volgende:
[..]
Jij zegt dat je niet extra tijd wil geven om een klant in nood te helpen. Jouw werkgever verwacht dat wel en jij doet dat niet. Misschien moet je dan iets doen waar jezelf de regels bepaalt? In de seksindustrie mag jezelf weten wat je doet maar nu lees ik dat je ook kieskeurig bent. Dan is dat werk ook niet voor jou als je geen loosers wil pijpen/neuken.![]()
Bemoei je lekker met jezelf kerel!quote:Op woensdag 7 februari 2018 16:58 schreef Samuel24 het volgende:
ja ik ben het met porcupina eens hoor. laat haar lekker eens met rust ofzo zeg!als zij niet achter de ramen wil werken dan is dat toch lekker haar eigen keuze ofzo.
Dan gaat ze er toch voor werken, die dingen moet ook schoon.. Die dames geven wederom prima fooi trouwens..quote:Op woensdag 7 februari 2018 16:58 schreef Samuel24 het volgende:
ja ik ben het met porcupina eens hoor. laat haar lekker eens met rust ofzo zeg!als zij niet achter de ramen wil werken dan is dat toch lekker haar eigen keuze ofzo.
je moeder werkt ook achter de ramen, waar denk je dat jij vandaan komt?quote:Op woensdag 7 februari 2018 17:03 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dan gaat ze er toch voor werken, die dingen moet ook schoon.. Die dames geven wederom prima fooi trouwens..
Ok. Dan ga ik ziggo e-mailen en dit topic doorgeven want dit is niet erg netjes. Je hoort je gewoon aan de regels te houden, dame. Je zegt dat je een “ziggo sletje” bent dan moet je je klanten ook goed afwerken. Je klant halverwege in de steek laten is niet de bedoeling.quote:Op woensdag 7 februari 2018 16:51 schreef porcupina het volgende:
[..]
begint hij weer over zijn seksindustrie
ik bepaal zelf wat ik voor werk doe en als ik daarover wil klagen mag dat best. ik ga me niet uit laten persen als een citroen, hoe leuk jij dat misschien ook vindt.
verder je kop houden maagdje.
groetjes porcupina
Stel niet van die moeilijke vragen zweefteef.. waar komen we vandaan... waar gaan we heen..quote:Op woensdag 7 februari 2018 17:08 schreef porcupina het volgende:
[..]
je moeder werkt ook achter de ramen, waar denk je dat jij vandaan komt?
groetjes porcupina
rustig aan alsjeblieft.quote:Op woensdag 7 februari 2018 17:02 schreef robijnwasverzachter het volgende:
[..]
Bemoei je lekker met jezelf kerel!
hoi,quote:Op woensdag 7 februari 2018 17:11 schreef Atak het volgende:
[..]
Ok. Dan ga ik ziggo e-mailen en dit topic doorgeven want dit is niet erg netjes. Je hoort je gewoon aan de regels te houden, dame. Je zegt dat je een “ziggo sletje” bent dan moet je je klanten ook goed afwerken. Je klant halverwege in de steek laten is niet de bedoeling.
quote:Op woensdag 7 februari 2018 02:39 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Nee muts.. je zit daar voor de mensen die je helpt.. dat is je baan..
De brandweer loopt ook niet weg als het tijd is om naar huis te gaan als er nog wat huizen branden..
Dat je niets geregeld hebt qua overuren is je eigen beslissing..
quote:Op woensdag 7 februari 2018 22:25 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Nee sukkel.. Ze dit daar om geld te verdienen
Dat is nog steeds binnen de tijd. Geef dit meteen aan, maar begin dan wel je flowchart op te lezen en stipt op sluit geef je aan dat alle telefoonjuffies naar huis -moeten- en dat je helaas per direct je telefoon moet neerleggenquote:Op maandag 5 februari 2018 20:05 schreef porcupina het volgende:
en dan hebben ze een enorme kutvraag die zeker 15 minuten in beslag neemt. belt er zo'n kutwijf letterlijk 2 minuten voor sluitingstijd: ja mijn televisie doet het niet ik kan nikkerodeon niet zien ik krijg mijn kutzoontje niet stil
nee kutklant dan ga ik je niet helpen. je hebt de hele fucking avond de tijd gehad om te bellen, en net als het volgens jou nog net even kan bel je. bel dan maar op tijd met je kutvraag, ik moet ook de bus halen.
groetjes porcupina
quote:Op maandag 5 februari 2018 20:14 schreef porcupina het volgende:
[..]
ja en. ik werk tenminste voor mijn geld tot ik hogere frietkunde ga studeren.
Je moet nog 2 minuten werken. Dat doe je niet, dus doe je je werk niet goed.quote:dus dan stuur ik je met een kutje in het riet of ik maak een foutje met het doorverbinden en kan je het verder uitzoeken.
klacht klanten die je chagrijnig maken
En jij merkt door de telefoon of iemand prima de hele dag van tevoren de tijd had om te bellen?quote:Op woensdag 7 februari 2018 13:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als je overwerk niet betaald krijgt, dan ga je niet onbetaald een of andere kutvraag beantwoorden van iemand die ook prima de hele dag van tevoren de tijd had om te bellen, dat begrijp ik heel goed.
Dat interesseert toch niet? Dan plan je maar wat beter. Zo belangrijk zijn de meeste klachten niet.quote:Op donderdag 8 februari 2018 13:02 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
En jij merkt door de telefoon of iemand prima de hele dag van tevoren de tijd had om te bellen?
Nee hoor, een fatsoenlijk bedrijf houdt gewoon de openingstijden aan. Anders moet je geen openingstijden hanteren.quote:Op donderdag 8 februari 2018 14:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat interesseert toch niet? Dan plan je maar wat beter. Zo belangrijk zijn de meeste klachten niet.
Een fatsoenlijk denkend mens houdt daar rekening mee.
lolnee. lekker boeiend al die voorbeelden. als ik betaald word tot 17 uur werk ik ook tot 17 uur. maar ik laat niet misbruik van me maken door voor een simpele kutvraag gratis over te moeten werken.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 10:04 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Nee hoor, een fatsoenlijk bedrijf houdt gewoon de openingstijden aan. Anders moet je geen openingstijden hanteren.
Of is 09:02 te vroeg, omdat je dan nog wakker moet worden? Kan 10:30 wel of is het dan koffiepauze?
En 11:58, is dat vlak voor lunch? Komt dat ook niet uit?
Neen, als je als bedrijf tussen 09:00 en 18:00 open bent, dan verwacht ik dat je gewoon helpt om 17:57. Hetzelfde dat ik verwacht dat als ik om 18:01 bel, dat er niet wodt opgenomen.
Ja hoor, ik blijf elke dag ongeveer een half uur langer dan noodzakelijk is, soms een uur of anderhalf, en ik werk 40 uur in de week.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 11:22 schreef porcupina het volgende:
[..]
lolnee. lekker boeiend al die voorbeelden. als ik betaald word tot 17 uur werk ik ook tot 17 uur. maar ik laat niet misbruik van me maken door voor een simpele kutvraag gratis over te moeten werken.
weet vrij zeker dat jij ook niet elke dag een kwartier onbetaald langer blijft. tenzij je een leuke baan hebt van 20 per uur maar die heb ik nog niet met mijn 9,80 bruto. het leven in een klantenservice is niet leuk dus ik ga niets toegeven. jammer voor die klant dan maar dan moet ze maar eerder bellen. je wordt ook niet geholpen in een restaurant als de keuken over 2 minuten sluit.
groetjes porcupina
Maar wat voor werk doe je? Misschien vind jij het wel hartstikke leuk. Die periode heb ik namelijk ook gehadquote:Op vrijdag 9 februari 2018 11:28 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Ja hoor, ik blijf elke dag ongeveer een half uur langer dan noodzakelijk is, soms een uur of anderhalf, en ik werk 40 uur in de week.
In een normaal restaurant wordt je wel geholpen, ook als de keuken in 2 minuten sluit. Omdat dat zo hoort in een dienst / service verlenend bedrijf.
Maar ik vind het prima zo, door die 9-5 mentaliteit van mensen zoals jij springen mensen zoals ik er sneller tussenuit. Interessant dat jij het beschouwt als misbruik als een klant gedurende openingstijden belt.
Het is heel simpel, het komt er op neer dat als een klant tijdens openingstijden belt dat je daar niet van gedient bent. Denk daar maar eens over na!
ze bedoelt waarschijnlijk wat voor werk jij doet?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 11:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hoi, ik zit te fokken en wat doe jij?
Neuken trouwens?
Die vraag beantwoord hij toch ook indirect.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:01 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
ze bedoelt waarschijnlijk wat voor werk jij doet?
HAAAAAHAHAH!quote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:02 schreef nijnja het volgende:
[..]
Die vraag beantwoord hij toch ook indirect.
Niets
Joh.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:01 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
ze bedoelt waarschijnlijk wat voor werk jij doet?
Jij moet uitkijken, wandelend eiquote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:02 schreef nijnja het volgende:
[..]
Die vraag beantwoord hij toch ook indirect.
Niets
ja nou, dan kan je toch gewoon antwoord geven? tenzij je natuurlijk helemaal geen werk hebt.quote:
Iedereen moet uitkijken bij het oversteken, of het ook gedaan wordt is een tweedequote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij moet uitkijken, wandelend ei
Mijn officiele titel is grandmaster van de vierde orde, en als je je niet normaal gedraagt verander ik je in een kikker. Kleur mag je zelf uitkiezen.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:19 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
ja nou, dan kan je toch gewoon antwoord geven? tenzij je natuurlijk helemaal geen werk hebt.
Okee welke kleur kikker wil je worden?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:20 schreef nijnja het volgende:
[..]
Iedereen moet uitkijken bij het oversteken, of het ook gedaan wordt is een tweede
doe mij maar de vogeltjesdans-kleur.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mijn officiele titel is grandmaster van de vierde orde, en als je je niet normaal gedraagt verander ik je in een kikker. Kleur mag je zelf uitkiezen.
dat deden ze gewoon expres om jou te pesten. is dat idee nooit bij je opgekomen soms?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:22 schreef MMaRsu het volgende:
Terechte klacht uiteraard
Wat ik vroegah vervelend vond toen ik in de videotheek werkte waren mensen die om 5 voor sluitingstijd nog even naar binnen kwamen en op hun gemak een film gingen uitzoekende tering zeg
Roodquote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Okee welke kleur kikker wil je worden?
Anthony domme kneus rot opquote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:23 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
dat deden ze gewoon expres om jou te pesten. is dat idee nooit bij je opgekomen soms?
pardon.quote:
quote:
neequote:Op vrijdag 9 februari 2018 11:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hoi, ik zit te fokken en wat doe jij?
Neuken trouwens?
Ik heb altijd paprika nodig maar Anthony waarom maak je zoveel retarded postsquote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:27 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
pardon.rustig aan mannetje ik heb jou toch niet beledigd verder?
![]()
ooh wacht, weet je wat ik denk....volgens mij heb jij gewoon een paprika nodig? klopt dat?
(i need some paprika.)![]()
niet omdat het moet. maar omdat het kan.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik heb altijd paprika nodig maar Anthony waarom maak je zoveel retarded posts
Doe eens even lief ja, shemale24quote:
ja maar...hallo! dat doe ik al de hele tijd. maar dan mag ze ook wel aardig doen tegen mij hoor.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Doe eens even lief ja, shemale24
Jij gaat inderdaad nergens over, verrekte shemale24, nog niet als je ervoor betaalt.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:35 schreef Samuel24 het volgende:
oke ik stop al. dit gaat nergens over
reageer dan ook niet op mij! jesus,quote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij gaat inderdaad nergens over, verrekte shemale24, nog niet als je ervoor betaalt.
Akkoord, maar dan moet onze PORCUPINA niet de schuld bij de klant neerleggen die gedurende openingstijden belt.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 11:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar wat voor werk doe je? Misschien vind jij het wel hartstikke leuk. Die periode heb ik namelijk ook gehad
En hoeveel krijg je per uur? Als je genoeg verdient maakt een half uurtje per dag niet veel uit natuurlijk.
Ze geeft aan dat ze die klant best wil helpen, maar dat niet onbetaald wil doen. En dat kan ik best begrijpen
Bedankt maat!quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:01 schreef Samuel24 het volgende:
ik ben het eens met SebbeSwensje. wat een kuttopic is dit zeg!
Wat een taal jongemanquote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:01 schreef Samuel24 het volgende:
ik ben het eens met SebbeSwensje. wat een kuttopic is dit zeg!
dat weet ik.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Bedankt maat!Ik heb je altijd gesteund, zelfs in je afwezigheid!
Ik denk dat de werkgever weinig gaat veranderenquote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:01 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Akkoord, maar dan moet onze PORCUPINA niet de schuld bij de klant neerleggen die gedurende openingstijden belt.
Nee, de schuld ligt bijd e werkgever.
Dan moet je ontslag nemen. Je kan de klant niet kwalijk nemen dat hij belt in de aangegeven openingstijden.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik denk dat de werkgever weinig gaat veranderen
Klanten kan je nog wel manipuleren
Hoe weet jij, door de telefoon nota bene, dat de klant de hele dag daarvoor de tijd had? Beginnen ze hun gesprek zo? Of gok jij maar wat?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:43 schreef porcupina het volgende:
terwijl je de hele dag daarvoor de tijd had? opflikkeren en een beetje gauw graag.
omdat als het belangrijk was, ze niet 2 minuten voor tijd zou bellen.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:45 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Hoe weet jij door de telefoon dat de klant de hele dag daarvoor de tijd had?
Zoals jij zegt, opflikkeren en een beetje gauw graag.
Of ze werken de hele dag misschien? Of hebben andere zaken aan hun hoofd waardoor het niet uitkwam om op een tijdstip te bellen wanneer het JOU uitkomt.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:48 schreef porcupina het volgende:
[..]
omdat als het belangrijk was, ze niet 2 minuten voor tijd zou bellen.
groetjes porcupina
doe nou eens even rustig meid. wat is er aan de hand dat je zo haatvol bent naar anderen toe?quote:
t'is weer de tijd van de maandquote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:02 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
doe nou eens even rustig meid. wat is er aan de hand dat je zo haatvol bent naar anderen toe?
ja daar dacht ik ook al aan.quote:
als het belangrijk is bellen ze eerder. dat heet namelijk prioriteit. het feit is hier niet belangrijk aangezien het om een lullige kutzender gaat. met opgeblazen emotie kunnen we drie keer niks. tot morgen, doeiquote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:51 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Of ze werken de hele dag misschien? Of hebben andere zaken aan hun hoofd waardoor het niet uitkwam om op een tijdstip te bellen wanneer het JOU uitkomt.
hoi,quote:Ik zou met je baas in overleg gaan om te vragen of de openingstijden aangepast kunnen worden, van 09:00 tot 16:55? Of is het dan ook vreemd als mensen om 16:50 bellen?
ik denk dat er behalve rapper sjors weinig volk is wat dit zou doen.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:07 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
ja daar dacht ik ook al aan.![]()
ik denk dan ook dat ze het beste even een (mannelijk) fokker kan vragen voor een gezellige behandeling. dan zal ze snel genoeg van die kwade demonen genezen.![]()
HAAAAAAAA!quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik denk dat er behalve rapper sjors weinig volk is wat dit zou doen.
Maar de klant heeft wel gelijk, deze betaalt immers voor een volledig pakket en krijgt dus 1 zender minder. Dat deze hier over klaagt is niet meer dan terecht. Of brengen jullie ook 1 zender minder in rekening aan het eind van de maand?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:08 schreef porcupina het volgende:
[..]
als het belangrijk is bellen ze eerder. dat heet namelijk prioriteit. het feit is hier niet belangrijk aangezien het om een lullige kutzender gaat. met opgeblazen emotie kunnen we drie keer niks. tot morgen, doei
[..]
hoi,
je moeder.
groetjes porcupina
Hij heet vanaf nu toch shemale24?quote:
als ik gratis moet overwerken van mijn baas vanwege die klant, dat is zeker geen diefstal?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:15 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Maar de klant heeft wel gelijk, deze betaalt immers voor een volledig pakket en krijgt dus 1 zender minder. Dat deze hier over klaagt is niet meer dan terecht. Of brengen jullie ook 1 zender minder in rekening aan het eind van de maand?
Sterker nog - het is diefstal van ziggo. Jullie zorgen maar dat het zenderpakket weer volledig werkt, ook al is het 2 minuten voor sluitingstijd.
ik ben gewoon een man hoor. weet je wel wat een shemale is eigenlijk?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hij heet vanaf nu toch shemale24?
Een shemale die te dom is om te poepen
Dat moet jij met de baas bespreken. Daar heeft de klant niets mee te maken.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:20 schreef porcupina het volgende:
[..]
als ik gratis moet overwerken van mijn baas vanwege die klant, dat is zeker geen diefstal?
Daar mag je de autofabrikant best op aanspreken. Sterker nog, dat is al gebeurt:quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:21 schreef porcupina het volgende:
vanuit de fabriek vertelden ze me dat mijn auto 1:21 rijdt en hij rijdt 1:20,8boehoeee diefstal
Ontopic?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hij heet vanaf nu toch shemale24?
Een shemale die te dom is om te poepen
Sorry meneerquote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kunnen we ook even normaal blijven reageren op elkaar, zo niet, gooi ik het topic dicht.
Bvd!
je reageert nu op jezelf.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ontopic?Dat moet jij zeggen vieze shemale
Een shemale is een vent die zich als vrouw kleedt en eventueel tietimplanten heeft laten inzetten en hormonen slikt en er de hele dag als een verwijfde flikkergay bijloopt. Jij dus,
gaje nu jezelf quotenquote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ontopic?Dat moet jij zeggen vieze shemale
Een shemale is een vent die zich als vrouw kleedt en eventueel tietimplanten heeft laten inzetten en hormonen slikt en er de hele dag als een verwijfde flikkergay bijloopt. Jij dus,
Oh jaquote:
had ik al je moeder gezegd?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:23 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Daar mag je de autofabrikant best op aanspreken. Sterker nog, dat is al gebeurt:
https://www.volkskrant.nl(...)ofverbruik~a3469903/
https://www.volkskrant.nl(...)ofverbruik~a4289739/
Dat jij daar laconiek mee omgaat, is jouw probleem. Blijkbaar betaalt het callcenter werk vrij goed waardoor je dit niet erg vindt.
Voortaan bij de boodschappen alles afrekenen en dan altijd minimaal 1 product teruggeven aan de winkel. Het is maar 1 product toch, boehoeee diefstal!
En voor klachten graag niet 2 min voor sluitignstijd komen, kom dan de volgende dag maar, omdat je toch de hele dag niets hebt zitten te doen en het dus toch niet belangrijk was.
waarom verander je je quote dan niet?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Oh jaMaar stiekem toch wel cool he
Twee belangrijke redenen.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 15:11 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
waarom verander je je quote dan niet?
zoo. dit valt mij toch zo tegen joh. jammer.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 15:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Twee belangrijke redenen.
1 geen zin
2 je moeder
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |