abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 6 februari 2018 @ 15:23:09 #51
451823 crew  Plompzakker
Met het ov reizen :')
pi_176992916
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:07 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

ja maar ik zag het toevallig. vandaar...iedereen kan het zien hoor.
Dan is het nog niet netjes om dat te bespreken.
Je wilt toch ook niet dat we gaan bespreken als jij een ban hebt?
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 15:24:05 #52
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_176992940
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:23 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Dan is het nog niet netjes om dat te bespreken.
Je wilt toch ook niet dat we gaan bespreken als jij een ban hebt?
nee dat is waar. mijn excuses. :*
Maar niet heus.....Daaaag.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 15:26:10 #53
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_176992983
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:29 schreef porcupina het volgende:
kom zelf vechten.

verrekte homofiel.

groetjes porcupina
Loop even lang mijn kantoor, laatste waarschuwing

Gr gr, Robert-Jan
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_176992997
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:05 schreef porcupina het volgende:
en dan hebben ze een enorme kutvraag die zeker 15 minuten in beslag neemt. belt er zo'n kutwijf letterlijk 2 minuten voor sluitingstijd: ja mijn televisie doet het niet ik kan nikkerodeon niet zien ik krijg mijn kutzoontje niet stil :'(

nee kutklant dan ga ik je niet helpen. je hebt de hele fucking avond de tijd gehad om te bellen, en net als het volgens jou nog net even kan bel je. bel dan maar op tijd met je kutvraag, ik moet ook de bus halen.

dus dan stuur ik je met een kutje in het riet of ik maak een foutje met het doorverbinden en kan je het verder uitzoeken.

klacht klanten die je chagrijnig maken

groetjes porcupina
haha :') in een ver verleden ook in zo'n callcenter gezeten. als dit gebeurde resetten we gewoon de klant zn verbinding :') onder het mom van per ongeluk. konden we toch nog op tijd weg _O-
Baby we can do it, take the time do it right. We can do it baby, do it tonight _O_
Nudes alleen via DM niet via PM
pi_176995195
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:27 schreef Mr.Worldwide het volgende:

[..]

haha :') in een ver verleden ook in zo'n callcenter gezeten. als dit gebeurde resetten we gewoon de klant zn verbinding :') onder het mom van per ongeluk. konden we toch nog op tijd weg _O-
Deden wij jaren geleden ook wel :D Toen belden de meeste mensen nog met de vaste lijn.

Mevrouw, we gaan uw moden even resetten, kunt u de stekker er even uithalen....tuut,tuut,tuut.

En naar huis :D
The machine was called Chronovisor, and could allegedly allow seeing and hearing events from the past.
pi_176995449
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 17:21 schreef ChronoVisor het volgende:

[..]

Deden wij jaren geleden ook wel :D Toen belden de meeste mensen nog met de vaste lijn.

Mevrouw, we gaan uw moden even resetten, kunt u de stekker er even uithalen....tuut,tuut,tuut.

En naar huis :D
precies dat ja _O- mooie tijden
Baby we can do it, take the time do it right. We can do it baby, do it tonight _O_
Nudes alleen via DM niet via PM
pi_176997663
Tja, dat krijg je dus met callcenters die lopen te zeiken als er een keer een minuutje te laat wordt ingelogd. Ik heb er nog meegemaakt die bij dat ene minuutje te laat inloggen direct een kwartier van je loon in houden. Daarmee kweek je dit soort reacties bij het personeel en ze hebben 105% gelijk. Voor de lui die het normaal vinden om net voor sluitingstijd iemand lang op te houden, werk jij gratis?
pi_176998444
Van wie zou dit een kloon moeten zijn? Ik heb ze zelden meer psycho aangetroffen op FOK! :')

Zulk gestoord gedrag kan je niet faken
  dinsdag 6 februari 2018 @ 20:19:18 #59
399856 Atmosphere72
Somewhat Damaged
pi_176999066
Wat een grafbaan zeg :')
Try to save myself but myself keeps slipping away
pi_176999373
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 19:58 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Van wie zou dit een kloon moeten zijn? Ik heb ze zelden meer psycho aangetroffen op FOK! :')

Zulk gestoord gedrag kan je niet faken
Ik gok van pendule of mapima. Of themonk5, maar dat was volgens mijj ook een kloon.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_177000139
Ik mis die themonk5 wel, dat was wel een lekker zuigertje
-nee-
pi_177000434
Verrekte kut houd je bek en doe je werk of sterf af.

Als jij 2 minuten voor sluitingstijd een winkel in loopt en je word er uitgezet ben je ook verontwaardigd want ze moeten je helpen.

Niet zeiken als iemand belt om een probleem op te laten lossen waar jij voor betaald word.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 21:08:54 #63
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_177000489
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:12 schreef Onnoman het volgende:
TS is een callcenterjuffrouw :)
En nog een slechte ook.. (hoe je dat voor elkaar krijgt is mij ook een raadsel)
pi_177000708
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 21:08 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

En nog een slechte ook.. (hoe je dat voor elkaar krijgt is mij ook een raadsel)
Hoe je dat voor elkaar krijgt? Mwah, moeten voldoen aan een stuk of 10 targets die elkaar tegenspreken, elke dag het gezeik van klanten moeten aanhoren, managers die schijt aan je hebben, systemen die niet werken, op de meest achterlijke tijden, en dan ook nog eens geen zak verdienen?

Maar als klant wel verwachten dat die medewerker gelijk in de houding springt voor je _O-

Ik geef die porcu groot gelijk. Als klanten mij belden om een paar minuten voor vijf vertelde ik ze ook dat ze morgenvroeg als eerste aan de beurt waren. Gelukkig zat ik intern op ICT in de positie om dat te doen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_177000733
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 21:07 schreef CaseJunky het volgende:

Als jij 2 minuten voor sluitingstijd een winkel in loopt en je word er uitgezet ben je ook verontwaardigd want ze moeten je helpen.

Niet zeiken als iemand belt om een probleem op te laten lossen waar jij voor betaald word.
Je snapt dat overwerk lang niet altijd betaald wordt?
pi_177000748
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 21:07 schreef CaseJunky het volgende:

Als ie dan ook betaald wordt. Bij dit soort baantjes wordt die extra 5 minuten vaak niet betaald. Maar als je 5 minuten te laat bent wel weer ingehouden. Dan zou ik ook lekker strak er in staan :P
-nee-
  dinsdag 6 februari 2018 @ 21:19:39 #67
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_177000816
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 21:15 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Hoe je dat voor elkaar krijgt? Mwah, moeten voldoen aan een stuk of 10 targets die elkaar tegenspreken, elke dag het gezeik van klanten moeten aanhoren, managers die schijt aan je hebben, systemen die niet werken, op de meest achterlijke tijden, en dan ook nog eens geen zak verdienen?

Maar als klant wel verwachten dat die medewerker gelijk in de houding springt voor je _O-

Ik geef die porcu groot gelijk. Als klanten mij belden om een paar minuten voor vijf vertelde ik ze ook dat ze morgenvroeg als eerste aan de beurt waren. Gelukkig zat ik intern op ICT in de positie om dat te doen.
Je bent servicemedewerker.. en dan loop je de kantjes er vanaf..
Je zit goddomme al de hele dag op je dikke reet..

Daarom flikker ik de zooi gewoon direct door het raam ipv te bellen.. En al helemaal bij bedrijven die alleen maar onzin de wereld in sturen.. met hun kut tv..

Jezus veel triester gaat het in een mensenleven eigenlijk ook niet worden ook he?
pi_177000892
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 21:16 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Als ie dan ook betaald wordt. Bij dit soort baantjes wordt die extra 5 minuten vaak niet betaald. Maar als je 5 minuten te laat bent wel weer ingehouden. Dan zou ik ook lekker strak er in staan :P
Wat is dat lang geleden voor mij. Toen was het al kut, en nu is het nog kutter. Veel bedrijven zien ondersteunend personeel als kostenpost en willen dat terugverdiend zien. Met andere woorden (en dat is geen bullshit), zo af en toe trekt een bedrijf ergens express de stekker uit, verspreiden ze onduidelijke informatie of is er een zogenaamde storing, om maar callverkeer te genereren. Want elke call wordt gezien als een koopsignaal. Dus ook bij een storing moet de medewerker proberen wat te verkopen aan de klant, die daar helemaal niet op zit te wachten.

Die organisaties kunnen hun shit best in orde hebben. Maar dat willen ze helemaal niet. Mensen moeten bellen. Want als ze jou bellen, kan je ze iets aansmeren.
pi_177001093
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 21:21 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Wat is dat lang geleden voor mij. Toen was het al kut, en nu is het nog kutter. Veel bedrijven zien ondersteunend personeel als kostenpost en willen dat terugverdiend zien. Met andere woorden (en dat is geen bullshit), zo af en toe trekt een bedrijf ergens express de stekker uit, verspreiden ze onduidelijke informatie of is er een zogenaamde storing, om maar callverkeer te genereren. Want elke call wordt gezien als een koopsignaal. Dus ook bij een storing moet de medewerker proberen wat te verkopen aan de klant, die daar helemaal niet op zit te wachten.

Die organisaties kunnen hun shit best in orde hebben. Maar dat willen ze helemaal niet. Mensen moeten bellen. Want als ze jou bellen, kan je ze iets aansmeren.
Het heeft iets Orwelliaans, zo kansloos kruimels gooien in een ondiepe vijver aan vissen die al genoeg te vreten hebben gehad. Het is oprecht de tussenbaan der tussenbanen, ik zou lachend een baan als rioolreiniger aannemen voordat ik in zo’n hokkie ga zitten.
-nee-
pi_177005591
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat dit een terechte klacht is.

Meegemaakt dat iemand belde voor een aanmelding, 2 minuten voordat de lijnen dicht gingen. Zat ik daar een kwartier later nog, uiteindelijk halfuur langer voordat ik weg kon.

Is 1x niet erg, maar als je dat zowat dagelijks doet, werk je 3 uur 'gratis' voor de baas.
pi_177005652
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:05 schreef porcupina het volgende:
en dan hebben ze een enorme kutvraag die zeker 15 minuten in beslag neemt. belt er zo'n kutwijf letterlijk 2 minuten voor sluitingstijd: ja mijn televisie doet het niet ik kan nikkerodeon niet zien ik krijg mijn kutzoontje niet stil :'(

nee kutklant dan ga ik je niet helpen. je hebt de hele fucking avond de tijd gehad om te bellen, en net als het volgens jou nog net even kan bel je. bel dan maar op tijd met je kutvraag, ik moet ook de bus halen.

dus dan stuur ik je met een kutje in het riet of ik maak een foutje met het doorverbinden en kan je het verder uitzoeken.

klacht klanten die je chagrijnig maken

groetjes porcupina
Als je een lekker wijf bent neuk voor je geld.
pi_177005841
is ts uberhaupt in staat om iemand te helpen cq adviseren? ik heb mijn twijfels...
There are only 151 Pokémon.
  woensdag 7 februari 2018 @ 02:39:24 #73
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_177005958
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 01:06 schreef CaVaBien het volgende:
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat dit een terechte klacht is.

Meegemaakt dat iemand belde voor een aanmelding, 2 minuten voordat de lijnen dicht gingen. Zat ik daar een kwartier later nog, uiteindelijk halfuur langer voordat ik weg kon.

Is 1x niet erg, maar als je dat zowat dagelijks doet, werk je 3 uur 'gratis' voor de baas.
Nee muts.. je zit daar voor de mensen die je helpt.. dat is je baan..
De brandweer loopt ook niet weg als het tijd is om naar huis te gaan als er nog wat huizen branden..

Dat je niets geregeld hebt qua overuren is je eigen beslissing..
  woensdag 7 februari 2018 @ 06:45:35 #74
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_177006955
Weer zo'n kutkloontje :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_177007196
quote:
14s.gif Op woensdag 7 februari 2018 02:39 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Nee muts.. je zit daar voor de mensen die je helpt.. dat is je baan..
De brandweer loopt ook niet weg als het tijd is om naar huis te gaan als er nog wat huizen branden..

Dat je niets geregeld hebt qua overuren is je eigen beslissing..
Brandweer en klantenservice is niet hetzelfde. Bij de een gaat het om levensbelang en die mensen worden waarschijnlijk wel uitbetaald bij overuren.

Ik help die mensen graag tijdens de uren waarop ik betaald word en dan ben ik ook echt klantvriendelijk. Als je 1 minuut of 2 minuten voor sluit belt met een of andere kutvraag die te veel tijd in beslag neemt, ga ik niet vrijwillig in mijn eigen tijd helpen. Bel je maar morgen opnieuw en dan graag ruim op tijd, zodat je mensen niet laat overwerken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')