ja en. ik werk tenminste voor mijn geld tot ik hogere frietkunde ga studeren.quote:
maar je kan ook gewoon je werk goed doen en schouderklopje krijgen van je baasquote:Op maandag 5 februari 2018 20:14 schreef porcupina het volgende:
[..]
ja en. ik werk tenminste voor mijn geld tot ik hogere frietkunde ga studeren.
niet als kutklanten perse 2 minuten voor sluitingstijd inbellen met hun kutklacht.quote:Op maandag 5 februari 2018 20:15 schreef Onnoman het volgende:
[..]
maar je kan ook gewoon je werk goed doen en schouderklopje krijgen van je baas
en bartjan is een lul die moet met zijn rattenpoten van me af blijven.quote:Op maandag 5 februari 2018 20:15 schreef Onnoman het volgende:
[..]
maar je kan ook gewoon je werk goed doen en schouderklopje krijgen van je baas
hou gewoon je bek en doe je werkquote:Op maandag 5 februari 2018 20:17 schreef porcupina het volgende:
[..]
niet als kutklanten perse 2 minuten voor sluitingstijd inbellen met hun kutklacht.
je hoort het ook altijd meteen aan hun stem. ja hallo. ik heb daarstraks ook al een keer gebeld...
zak toch helemaal in de stront kutklant. first world problem dat je even geen nikkerodeon kunt kijken.
groetjes porcupina
hou zelf je bek en loop naar de kloten.quote:Op maandag 5 februari 2018 20:20 schreef Onnoman het volgende:
[..]
hou gewoon je bek en doe je werk
fijne avond
kom vechten danquote:Op maandag 5 februari 2018 20:23 schreef porcupina het volgende:
[..]
hou zelf je bek en loop naar de kloten.
groetjes porcupina
kom zelf vechten.quote:
quote:Op maandag 5 februari 2018 20:29 schreef porcupina het volgende:
[..]
kom zelf vechten.
verrekte homofiel.
groetjes porcupina
hogere patatkundequote:Op maandag 5 februari 2018 20:14 schreef porcupina het volgende:
[..]
zo is het inderdaad. ik wil niet hoeven rennen voor een bus en al helemaal niet een half uur wachten op de volgende.quote:
tenminste iemand die het begrijpt.quote:Op maandag 5 februari 2018 20:53 schreef jamesdeen het volgende:
Terechte klacht als werknemer
Onterechte klacht als klant
Wie zegt dat?quote:Op maandag 5 februari 2018 20:05 schreef porcupina het volgende:
[...] je hebt de hele fucking avond de tijd gehad om te bellen, [...]
"werk" je vertelt net dat je je werk dus niet doet.quote:Op maandag 5 februari 2018 20:14 schreef porcupina het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |