Dat interesseert toch niet? Dan plan je maar wat beter. Zo belangrijk zijn de meeste klachten niet.quote:Op donderdag 8 februari 2018 13:02 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
En jij merkt door de telefoon of iemand prima de hele dag van tevoren de tijd had om te bellen?
Nee hoor, een fatsoenlijk bedrijf houdt gewoon de openingstijden aan. Anders moet je geen openingstijden hanteren.quote:Op donderdag 8 februari 2018 14:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat interesseert toch niet? Dan plan je maar wat beter. Zo belangrijk zijn de meeste klachten niet.
Een fatsoenlijk denkend mens houdt daar rekening mee.
lolnee. lekker boeiend al die voorbeelden. als ik betaald word tot 17 uur werk ik ook tot 17 uur. maar ik laat niet misbruik van me maken door voor een simpele kutvraag gratis over te moeten werken.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 10:04 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Nee hoor, een fatsoenlijk bedrijf houdt gewoon de openingstijden aan. Anders moet je geen openingstijden hanteren.
Of is 09:02 te vroeg, omdat je dan nog wakker moet worden? Kan 10:30 wel of is het dan koffiepauze?
En 11:58, is dat vlak voor lunch? Komt dat ook niet uit?
Neen, als je als bedrijf tussen 09:00 en 18:00 open bent, dan verwacht ik dat je gewoon helpt om 17:57. Hetzelfde dat ik verwacht dat als ik om 18:01 bel, dat er niet wodt opgenomen.
Ja hoor, ik blijf elke dag ongeveer een half uur langer dan noodzakelijk is, soms een uur of anderhalf, en ik werk 40 uur in de week.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 11:22 schreef porcupina het volgende:
[..]
lolnee. lekker boeiend al die voorbeelden. als ik betaald word tot 17 uur werk ik ook tot 17 uur. maar ik laat niet misbruik van me maken door voor een simpele kutvraag gratis over te moeten werken.
weet vrij zeker dat jij ook niet elke dag een kwartier onbetaald langer blijft. tenzij je een leuke baan hebt van 20 per uur maar die heb ik nog niet met mijn 9,80 bruto. het leven in een klantenservice is niet leuk dus ik ga niets toegeven. jammer voor die klant dan maar dan moet ze maar eerder bellen. je wordt ook niet geholpen in een restaurant als de keuken over 2 minuten sluit.
groetjes porcupina
Maar wat voor werk doe je? Misschien vind jij het wel hartstikke leuk. Die periode heb ik namelijk ook gehadquote:Op vrijdag 9 februari 2018 11:28 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Ja hoor, ik blijf elke dag ongeveer een half uur langer dan noodzakelijk is, soms een uur of anderhalf, en ik werk 40 uur in de week.
In een normaal restaurant wordt je wel geholpen, ook als de keuken in 2 minuten sluit. Omdat dat zo hoort in een dienst / service verlenend bedrijf.
Maar ik vind het prima zo, door die 9-5 mentaliteit van mensen zoals jij springen mensen zoals ik er sneller tussenuit. Interessant dat jij het beschouwt als misbruik als een klant gedurende openingstijden belt.
Het is heel simpel, het komt er op neer dat als een klant tijdens openingstijden belt dat je daar niet van gedient bent. Denk daar maar eens over na!
ze bedoelt waarschijnlijk wat voor werk jij doet?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 11:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hoi, ik zit te fokken en wat doe jij?
Neuken trouwens?
Die vraag beantwoord hij toch ook indirect.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:01 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
ze bedoelt waarschijnlijk wat voor werk jij doet?
HAAAAAHAHAH!quote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:02 schreef nijnja het volgende:
[..]
Die vraag beantwoord hij toch ook indirect.
Niets
Joh.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:01 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
ze bedoelt waarschijnlijk wat voor werk jij doet?
Jij moet uitkijken, wandelend eiquote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:02 schreef nijnja het volgende:
[..]
Die vraag beantwoord hij toch ook indirect.
Niets
ja nou, dan kan je toch gewoon antwoord geven? tenzij je natuurlijk helemaal geen werk hebt.quote:
Iedereen moet uitkijken bij het oversteken, of het ook gedaan wordt is een tweedequote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij moet uitkijken, wandelend ei
Mijn officiele titel is grandmaster van de vierde orde, en als je je niet normaal gedraagt verander ik je in een kikker. Kleur mag je zelf uitkiezen.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:19 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
ja nou, dan kan je toch gewoon antwoord geven? tenzij je natuurlijk helemaal geen werk hebt.
Okee welke kleur kikker wil je worden?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:20 schreef nijnja het volgende:
[..]
Iedereen moet uitkijken bij het oversteken, of het ook gedaan wordt is een tweede
doe mij maar de vogeltjesdans-kleur.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mijn officiele titel is grandmaster van de vierde orde, en als je je niet normaal gedraagt verander ik je in een kikker. Kleur mag je zelf uitkiezen.
dat deden ze gewoon expres om jou te pesten. is dat idee nooit bij je opgekomen soms?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:22 schreef MMaRsu het volgende:
Terechte klacht uiteraard
Wat ik vroegah vervelend vond toen ik in de videotheek werkte waren mensen die om 5 voor sluitingstijd nog even naar binnen kwamen en op hun gemak een film gingen uitzoekende tering zeg
Roodquote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Okee welke kleur kikker wil je worden?
Anthony domme kneus rot opquote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:23 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
dat deden ze gewoon expres om jou te pesten. is dat idee nooit bij je opgekomen soms?
pardon.quote:
quote:
neequote:Op vrijdag 9 februari 2018 11:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hoi, ik zit te fokken en wat doe jij?
Neuken trouwens?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |