Ik heb altijd paprika nodig maar Anthony waarom maak je zoveel retarded postsquote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:27 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
pardon.rustig aan mannetje ik heb jou toch niet beledigd verder?
![]()
ooh wacht, weet je wat ik denk....volgens mij heb jij gewoon een paprika nodig? klopt dat?
(i need some paprika.)![]()
niet omdat het moet. maar omdat het kan.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik heb altijd paprika nodig maar Anthony waarom maak je zoveel retarded posts
Doe eens even lief ja, shemale24quote:
ja maar...hallo! dat doe ik al de hele tijd. maar dan mag ze ook wel aardig doen tegen mij hoor.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Doe eens even lief ja, shemale24
Jij gaat inderdaad nergens over, verrekte shemale24, nog niet als je ervoor betaalt.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:35 schreef Samuel24 het volgende:
oke ik stop al. dit gaat nergens over
reageer dan ook niet op mij! jesus,quote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij gaat inderdaad nergens over, verrekte shemale24, nog niet als je ervoor betaalt.
Akkoord, maar dan moet onze PORCUPINA niet de schuld bij de klant neerleggen die gedurende openingstijden belt.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 11:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar wat voor werk doe je? Misschien vind jij het wel hartstikke leuk. Die periode heb ik namelijk ook gehad
En hoeveel krijg je per uur? Als je genoeg verdient maakt een half uurtje per dag niet veel uit natuurlijk.
Ze geeft aan dat ze die klant best wil helpen, maar dat niet onbetaald wil doen. En dat kan ik best begrijpen
Bedankt maat!quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:01 schreef Samuel24 het volgende:
ik ben het eens met SebbeSwensje. wat een kuttopic is dit zeg!
Wat een taal jongemanquote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:01 schreef Samuel24 het volgende:
ik ben het eens met SebbeSwensje. wat een kuttopic is dit zeg!
dat weet ik.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Bedankt maat!Ik heb je altijd gesteund, zelfs in je afwezigheid!
Ik denk dat de werkgever weinig gaat veranderenquote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:01 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Akkoord, maar dan moet onze PORCUPINA niet de schuld bij de klant neerleggen die gedurende openingstijden belt.
Nee, de schuld ligt bijd e werkgever.
Dan moet je ontslag nemen. Je kan de klant niet kwalijk nemen dat hij belt in de aangegeven openingstijden.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik denk dat de werkgever weinig gaat veranderen
Klanten kan je nog wel manipuleren
Hoe weet jij, door de telefoon nota bene, dat de klant de hele dag daarvoor de tijd had? Beginnen ze hun gesprek zo? Of gok jij maar wat?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:43 schreef porcupina het volgende:
terwijl je de hele dag daarvoor de tijd had? opflikkeren en een beetje gauw graag.
omdat als het belangrijk was, ze niet 2 minuten voor tijd zou bellen.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:45 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Hoe weet jij door de telefoon dat de klant de hele dag daarvoor de tijd had?
Zoals jij zegt, opflikkeren en een beetje gauw graag.
Of ze werken de hele dag misschien? Of hebben andere zaken aan hun hoofd waardoor het niet uitkwam om op een tijdstip te bellen wanneer het JOU uitkomt.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:48 schreef porcupina het volgende:
[..]
omdat als het belangrijk was, ze niet 2 minuten voor tijd zou bellen.
groetjes porcupina
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |