doe nou eens even rustig meid. wat is er aan de hand dat je zo haatvol bent naar anderen toe?quote:
t'is weer de tijd van de maandquote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:02 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
doe nou eens even rustig meid. wat is er aan de hand dat je zo haatvol bent naar anderen toe?
ja daar dacht ik ook al aan.quote:
als het belangrijk is bellen ze eerder. dat heet namelijk prioriteit. het feit is hier niet belangrijk aangezien het om een lullige kutzender gaat. met opgeblazen emotie kunnen we drie keer niks. tot morgen, doeiquote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:51 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Of ze werken de hele dag misschien? Of hebben andere zaken aan hun hoofd waardoor het niet uitkwam om op een tijdstip te bellen wanneer het JOU uitkomt.
hoi,quote:Ik zou met je baas in overleg gaan om te vragen of de openingstijden aangepast kunnen worden, van 09:00 tot 16:55? Of is het dan ook vreemd als mensen om 16:50 bellen?
ik denk dat er behalve rapper sjors weinig volk is wat dit zou doen.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:07 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
ja daar dacht ik ook al aan.![]()
ik denk dan ook dat ze het beste even een (mannelijk) fokker kan vragen voor een gezellige behandeling. dan zal ze snel genoeg van die kwade demonen genezen.![]()
HAAAAAAAA!quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik denk dat er behalve rapper sjors weinig volk is wat dit zou doen.
Maar de klant heeft wel gelijk, deze betaalt immers voor een volledig pakket en krijgt dus 1 zender minder. Dat deze hier over klaagt is niet meer dan terecht. Of brengen jullie ook 1 zender minder in rekening aan het eind van de maand?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:08 schreef porcupina het volgende:
[..]
als het belangrijk is bellen ze eerder. dat heet namelijk prioriteit. het feit is hier niet belangrijk aangezien het om een lullige kutzender gaat. met opgeblazen emotie kunnen we drie keer niks. tot morgen, doei
[..]
hoi,
je moeder.
groetjes porcupina
Hij heet vanaf nu toch shemale24?quote:
als ik gratis moet overwerken van mijn baas vanwege die klant, dat is zeker geen diefstal?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:15 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Maar de klant heeft wel gelijk, deze betaalt immers voor een volledig pakket en krijgt dus 1 zender minder. Dat deze hier over klaagt is niet meer dan terecht. Of brengen jullie ook 1 zender minder in rekening aan het eind van de maand?
Sterker nog - het is diefstal van ziggo. Jullie zorgen maar dat het zenderpakket weer volledig werkt, ook al is het 2 minuten voor sluitingstijd.
ik ben gewoon een man hoor. weet je wel wat een shemale is eigenlijk?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hij heet vanaf nu toch shemale24?
Een shemale die te dom is om te poepen
Dat moet jij met de baas bespreken. Daar heeft de klant niets mee te maken.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:20 schreef porcupina het volgende:
[..]
als ik gratis moet overwerken van mijn baas vanwege die klant, dat is zeker geen diefstal?
Daar mag je de autofabrikant best op aanspreken. Sterker nog, dat is al gebeurt:quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:21 schreef porcupina het volgende:
vanuit de fabriek vertelden ze me dat mijn auto 1:21 rijdt en hij rijdt 1:20,8boehoeee diefstal
Ontopic?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hij heet vanaf nu toch shemale24?
Een shemale die te dom is om te poepen
Sorry meneerquote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kunnen we ook even normaal blijven reageren op elkaar, zo niet, gooi ik het topic dicht.
Bvd!
je reageert nu op jezelf.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ontopic?Dat moet jij zeggen vieze shemale
Een shemale is een vent die zich als vrouw kleedt en eventueel tietimplanten heeft laten inzetten en hormonen slikt en er de hele dag als een verwijfde flikkergay bijloopt. Jij dus,
gaje nu jezelf quotenquote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ontopic?Dat moet jij zeggen vieze shemale
Een shemale is een vent die zich als vrouw kleedt en eventueel tietimplanten heeft laten inzetten en hormonen slikt en er de hele dag als een verwijfde flikkergay bijloopt. Jij dus,
Oh jaquote:
had ik al je moeder gezegd?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:23 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Daar mag je de autofabrikant best op aanspreken. Sterker nog, dat is al gebeurt:
https://www.volkskrant.nl(...)ofverbruik~a3469903/
https://www.volkskrant.nl(...)ofverbruik~a4289739/
Dat jij daar laconiek mee omgaat, is jouw probleem. Blijkbaar betaalt het callcenter werk vrij goed waardoor je dit niet erg vindt.
Voortaan bij de boodschappen alles afrekenen en dan altijd minimaal 1 product teruggeven aan de winkel. Het is maar 1 product toch, boehoeee diefstal!
En voor klachten graag niet 2 min voor sluitignstijd komen, kom dan de volgende dag maar, omdat je toch de hele dag niets hebt zitten te doen en het dus toch niet belangrijk was.
waarom verander je je quote dan niet?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Oh jaMaar stiekem toch wel cool he
Twee belangrijke redenen.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 15:11 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
waarom verander je je quote dan niet?
zoo. dit valt mij toch zo tegen joh. jammer.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 15:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Twee belangrijke redenen.
1 geen zin
2 je moeder
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |