Ja dikke doei.. er zijn tijden waartussen je kan bellen.. dat doe ik.. en de rest moet je maar uitvechten.. daar heb ik als klant echt helemaal niets mee van doen..quote:Op woensdag 7 februari 2018 07:34 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Brandweer en klantenservice is niet hetzelfde. Bij de een gaat het om levensbelang en die mensen worden waarschijnlijk wel uitbetaald bij overuren.
Ik help die mensen graag tijdens de uren waarop ik betaald word en dan ben ik ook echt klantvriendelijk. Als je 1 minuut of 2 minuten voor sluit belt met een of andere kutvraag die te veel tijd in beslag neemt, ga ik niet vrijwillig in mijn eigen tijd helpen. Bel je maar morgen opnieuw en dan graag ruim op tijd, zodat je mensen niet laat overwerken.
Als het je eigen klanten zijn, is het weer een ander verhaal. Dan wil je daar wel in investeren.quote:Op woensdag 7 februari 2018 09:49 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ja dikke doei.. er zijn tijden waartussen je kan bellen.. dat doe ik.. en de rest moet je maar uitvechten.. daar heb ik als klant echt helemaal niets mee van doen..
Hoe kom je er bij dat het zo werkt? Ja nee je kwam net aangelopen bij de bushalte en was niet ruim op tijd dus ik liet je staan.. Idem met de trein.. en de winkels..
Ik zie geen verschil tussen servicemedewerkers.. je bent er om service te verlenen.. Maar dan ga je ipv die service te verlenen, eerder stoppen met werken onder het mom van stik er maar in..
Zou iedereen moeten doen..![]()
Kijk in mijn werk verleen ik ook service.. en ik ben rustig een uurtje eerder aanwezig en als het moet stop ik drie uur later pas.. Als ik steeds op mn strepen zou staan dan hield ik geen klant over...
Daardoor heb ik ook altijd werk en opgeluchte en blije gezichten die zonder morren een dag extra betalen.. En weten dat ze altijd geholpen worden tot het probleem is opgelost..
Niet: eehm ja sorry ik ga ophangen, want mijn tijd zit erop.. of nog erger: gewoon niet helpen..
Maargoed ik wil op helemaal niet op die manier werken.. Dat trek ik niet.. en mn klanten ook niet..
Dan moet je maar in de seksindustrie. Daar heb je dan je “eigen klanten” maar zo lang je voor iemand anders werkt houd je je aan de regels, meiske.quote:Op woensdag 7 februari 2018 13:02 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Als het je eigen klanten zijn, is het weer een ander verhaal. Dan wil je daar wel in investeren.
Overigens ben ik de slechtste niet en als ik een normale aardige klant aan de lijn heb, help ik ook gewoon. Ook al lever ik dan mijn eigen vrije tijd in zonder uitbetaald te krijgen. Als ik een kutklant met een kutvraag krijg, dan ga ik niet vrijwillig extra werken.
Ik vind het trouwens sneu voor de klanten, maar is ook sneu voor het personeel als ze standaard later vertrekken en daar niet voor uitbetaald krijgen.
Je moet een kwartier aanwezig zijn en als je ook een kwartier of halfuur later vertrekt, mag je ook best daarvoor uitbetaald worden.
Je snapt dat niemand gratis werkt?quote:Op woensdag 7 februari 2018 13:07 schreef Atak het volgende:
[..]
Dan moet je maar in de seksindustrie. Daar heb je dan je “eigen klanten” maar zo lang je voor iemand anders werkt houd je je aan de regels, meiske.
Daarom krijg ze ook een salaris.quote:Op woensdag 7 februari 2018 13:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je snapt dat niemand gratis werkt?
Je snapt het niet. Als je overwerk niet betaald krijgt, dan ga je niet onbetaald een of andere kutvraag beantwoorden van iemand die ook prima de hele dag van tevoren de tijd had om te bellen, dat begrijp ik heel goed. Dat is wat anders dan beroepen waarin dat onderdeel van je werk is, zoals bv brandweerman. Ik kan ook prima precies om 5 uur mijn coputer uitzetten omdat ik niks met derden te maken heb en ik mijn werk kan plannen.quote:
Zolang het bedrijf doet of ze goed betalen, doe ik of ik goed werk.quote:Op woensdag 7 februari 2018 14:01 schreef Jiang153 het volgende:
Al die mensen met 9 tot 5 mentaliteit hier.
En waarom zou jou baas niet willen investeren in zijn klanten?quote:Op woensdag 7 februari 2018 13:02 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Als het je eigen klanten zijn, is het weer een ander verhaal. Dan wil je daar wel in investeren.
Overigens ben ik de slechtste niet en als ik een normale aardige klant aan de lijn heb, help ik ook gewoon. Ook al lever ik dan mijn eigen vrije tijd in zonder uitbetaald te krijgen. Als ik een kutklant met een kutvraag krijg, dan ga ik niet vrijwillig extra werken.
Ik vind het trouwens sneu voor de klanten, maar is ook sneu voor het personeel als ze standaard later vertrekken en daar niet voor uitbetaald krijgen.
Je moet een kwartier aanwezig zijn en als je ook een kwartier of halfuur later vertrekt, mag je ook best daarvoor uitbetaald worden.
Dit ja.. maar.. als een kwartje meer betalen al een probleem is dan zou ik precies zoveel doen als nodig is om er net niet uit te vliegen..quote:Op woensdag 7 februari 2018 14:01 schreef Jiang153 het volgende:
Al die mensen met 9 tot 5 mentaliteit hier.
ja leuk maar als ik niet meer betaald krijg wil ik zo snel mogelijk weg. zeker als om een kutklant gaat. dan vind ik dat wanneer ik niet betaald krijg dat je best morgen terug mag bellen. zeker als het gaat om zoiets achterlijks zoals je zoontje niet stil krijgen omdat je nikkerodeon even niet doorkrijgt. dan zet je maar een dvd op. je had de hele dag de tijd om te bellen muts. ik wil ook naar huis en werk niet for free.quote:Op woensdag 7 februari 2018 14:22 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
En waarom zou jou baas niet willen investeren in zijn klanten?
Nee ik vind het niet meer dan normaal dat je opneemt tot de eindtijd.. Ik moet alleen een beetje lachen als ze daar ook direct het einde van de shift van hebben gemaakt...
Met dit soort werk hoor je gewoon betaald te krijgen totdat je de deur uit stapt.. en anders nemen ze maar iemand in dienst die niet te verstaan is ofzo..
Ik zou echt niet kunnen werken bij dat soort lui.. of het nou mn eigen klanten zijn of mn baas is.. dan had ik wel iets beters verzonnen..
Now.. well.. dan ga you searching naar een other job..quote:Op woensdag 7 februari 2018 14:29 schreef porcupina het volgende:
[..]
ja leuk maar als ik niet meer betaald krijg wil ik zo snel mogelijk weg. zeker als om een kutklant gaat. dan vind ik dat wanneer ik niet betaald krijg dat je best morgen terug mag bellen. zeker als het gaat om zoiets achterlijks zoals je zoontje niet stil krijgen omdat je nikkerodeon even niet doorkrijgt. dan zet je maar een dvd op. je had de hele dag de tijd om te bellen muts. ik wil ook naar huis en werk niet for free.
je hebt geen idee wat voor werk dit is, dus houd je mond maar over wat jij denkt dat 'simpel' is. je zit hier zo'n beetje niet alleen de techneut uit te hangen maar moet ook echt alles van ziggo weten, we werken met een gigantisch kutsysteem. het management is kut en zoals klanten je te woord staan ben je bijna een psycholoog of maatschappelijk werker.quote:Op woensdag 7 februari 2018 14:35 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Now.. well.. dan ga you searching naar een other job..
Beetje lopen zeiken hoe kut het allemaal is.. maar ondertussen verpruts je zelfs het meest simpele kut klusje wat je kon krijgen..
Ga lekker in een wasstraat werken met je dikke reet.. dan krijg je ook wat beweging.. hoef je niet naar de sportschool.. en krijg je bakken met fooi als je een overall met een klein beetje inkijk aantrekt..
Maargoed jij gaat zeiken over mensen die zeiken.. en dan gewoon de volgende dag weer opnieuw...
Echt wat een kutleven zeg..
dat komt volgens mij omdat je nogal dom bent.quote:
Je werkt in noord korea?quote:Op woensdag 7 februari 2018 14:49 schreef porcupina het volgende:
[..]
je hebt geen idee wat voor werk dit is, dus houd je mond maar over wat jij denkt dat 'simpel' is. je zit hier zo'n beetje niet alleen de techneut uit te hangen maar moet ook echt alles van ziggo weten, we werken met een gigantisch kutsysteem. het management is kut en zoals klanten je te woord staan ben je bijna een psycholoog of maatschappelijk werker.
en dan voor 9,80? bruto? onbetaald overwerken? dikke lul voor je.
ik heb dat baantje even nodig voor wat geld voor komend studiejaar en ik wil ook nog op vakantie. op mijn laatste dag schijt ik het bureau van de baas onder.
zucht...hoe vaak moet ik deze cliché nog aanhoren.quote:Op woensdag 7 februari 2018 14:51 schreef porcupina het volgende:
[..]
dat komt volgens mij omdat je nogal dom bent.
je snapt dat 75 per dag een stuk meer is dan ik verdien hier? diploma heb ik nog niet dus nee ergens anders meer verdienen kan je vergeten. zeker op korte termijn gaan ze niet in je investeren. callcenters willen veel voor weinig.quote:Op woensdag 7 februari 2018 14:53 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Je werkt in noord korea?
Hier in NL kun je namelijk zelf werk zoeken.. en kun je ook wel wat meer verdienen.. helemaal als het een korte periode is..
En over dikke lullen en studies gesproken.. waarom ga je daar niet gewoon bovenop zitten..?
Kamertje huren a 75 per dag.. en met 750 weer naar buiten wandelen..
Is ook service enzo..
net zo vaak als je het uitlokt denk ik.quote:Op woensdag 7 februari 2018 14:56 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
zucht...hoe vaak moet ik deze cliché nog aanhoren.
quote:Op woensdag 7 februari 2018 14:53 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Je werkt in noord korea?
Hier in NL kun je namelijk zelf werk zoeken.. en kun je ook wel wat meer verdienen.. helemaal als het een korte periode is..
En over dikke lullen en studies gesproken.. waarom ga je daar niet gewoon bovenop zitten..?
Kamertje huren a 75 per dag.. en met 750 weer naar buiten wandelen..
Is ook service enzo..
Ik ben 35 en heb ook geen diploma.. so what?quote:Op woensdag 7 februari 2018 15:03 schreef porcupina het volgende:
[..]
je snapt dat 75 per dag een stuk meer is dan ik verdien hier? diploma heb ik nog niet dus nee ergens anders meer verdienen kan je vergeten. zeker op korte termijn gaan ze niet in je investeren. callcenters willen veel voor weinig.
Je kunt er omheen lullen, maar zij gaat weer studeren en gaat dus niet perse op zoek naar ander werk.quote:Op woensdag 7 februari 2018 15:12 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik ben 35 en heb ook geen diploma.. so what?
Je kan vanmiddag nog een dagdeel een kamer huren en vanavond een stapeltje cash tellen..
Waar lul ik precies omheen?quote:Op woensdag 7 februari 2018 15:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je kunt er omheen lullen, maar zij gaat weer studeren en gaat dus niet perse op zoek naar ander werk.
Dat jij toevallig 20 jaar de tijd hebt gehad om horizontaal te solliciteren over de arbeidsmarkt is leuk voor jou, maar op haar niet van toepassing.
Om het feit dat ze nu even gekozen heeft om kutwerk te doen en zometeen weer verder te studeren.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |